Jump to content
ortega

Suzuki Gs 850 remont

Recommended Posts

Stoję przed robotą nad GS1000 więc zapytam cylindry i głowica import USA? Jakie koszty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uszczelniacze z vitonem ( kolor niebieski ) mimo ze drozsze beda lepsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoję przed robotą nad GS1000 więc zapytam cylindry i głowica import USA? Jakie koszty?

W stanach nie znalazłem nowej głowicy i cylindrów. kupiłem w NL.

Myślę że do gs 1000 będzie łatwiej znaleźć części. Możesz też zrobić big bore i kupić pierścienie z tłokami wiseco.

Ogólnie do gs 1000 jest sporo części tuningowych innych producentów więc można znaleźc coś fajnego.

Co do ceny nie chce rzucać kwotami ale tanio i okazja to nie była, za te dwie części zapłaciłem tyle co za motocykla a nawet ciut więcej.

 

Uszczelniacze z vitonem ( kolor niebieski ) mimo ze drozsze beda lepsze.

 

Dzięki Adam, kupione.

 

Możesz mi powiedzieć co powinienem zrobić z głowicą gdy będę miał już wszystkie części?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umyc i skladac.

Czy masz oryginalna uszczelke pod glowice ?

Czy byla stalowa czy kompozytowa ?

To samo pytanie z uszczelka pod cylindrem.

Aha, jesli zostalo ci troche pieniedzy to wymien slizgi lancucha rozrzadu,

no chyba ze sa nie ruszone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umyc i skladac.

Czy masz oryginalna uszczelke pod glowice ?

Czy byla stalowa czy kompozytowa ?

To samo pytanie z uszczelka pod cylindrem.

Aha, jesli zostalo ci troche pieniedzy to wymien slizgi lancucha rozrzadu,

no chyba ze sa nie ruszone.

 

A nie trzeba robić planowania?

Szlifowania gniazd pod zawory?

Co z płytkami zaworowymi, są jakieś nominalne?

Nie wiem nie pamiętam jakie były uszczelki muszę sprawdzić chciałem kupić cały komplet np. athena. to zły pomysł?

Share this post


Link to post
Share on other sites

GS-a zostawię sobie na później, na powolne dłubanie w wolnej chwili. Trochę jeździł w PL i doskwiera mu niskie ciśnienie oleju i patent w gnieździe jednej świecy, aż strach zaglądać dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ktorego roku ten GS ?

Niskie cisnienie oleju nie powinno byc problemem dla silnika krecacego sie na lozyskach tocznych ?

 

Ortega, rozumiem ze kupiles fabrycznie nowe czesci zamienne, co tam chcesz planowac czy szlifowac ?

To jest zrobione tak, zeby wyjac stare a wlozyc nowe - na tym polega pelna wymiennosc czesci.

Czy np gniazda wygladaja tak ze wymagaja szlifu ?

Mozesz dac np powiekszone foto 2 gniazd ( ssace / wydechowe ) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kupiłem fabrycznie nowe, myślałem że należy planować by pozbyć się mikroporów tych na zdjęciach.

Co z tymi uszczelkami zamienniki są słabe? Musi być oryginał?

Dam foto gniazd dziś wieczorem

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A nie trzeba robić planowania?

Szlifowania gniazd pod zawory?

 

Tylko dotrzeć z zaworami .


Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ktorego roku ten GS ?

Niskie cisnienie oleju nie powinno byc problemem dla silnika krecacego sie na lozyskach tocznych ?

 

Ortega, rozumiem ze kupiles fabrycznie nowe czesci zamienne, co tam chcesz planowac czy szlifowac ?

To jest zrobione tak, zeby wyjac stare a wlozyc nowe - na tym polega pelna wymiennosc czesci.

Czy np gniazda wygladaja tak ze wymagaja szlifu ?

Mozesz dac np powiekszone foto 2 gniazd ( ssace / wydechowe ) ?

To jakaś zmota jest, niby `79 ale na aluminiowym wahaczu, trochę części z "L" ale baza "E", do tego z wysoką kierownicą. Wał na łożyskach ale głowica już nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam uszczelek Athena wiec ciezko mi sie wypowiadac, zwykle uzywalem fabrycznych z dobrym skutkiem.

 

Okazalo sie ze nie mam mozliwosci przeniesienia tego tematu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam uszczelek Athena wiec ciezko mi sie wypowiadac, zwykle uzywalem fabrycznych z dobrym skutkiem.

 

Okazalo sie ze nie mam mozliwosci przeniesienia tego tematu

Athena produkuje dobrej jakosci uszczelki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy zawory Vesrah są dobre jakościowo?

Jest trochę problem z oryginalnymi ciężko kupić wydechowe tzn są dostępne w cenie 70 dolców sztuka a vesrah można kupić w PL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...