Skocz do zawartości

Vstorm 650 czy 1000?? Albo...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wtajemniczonych.
Obecnie posiadam motocykl GSR 600 ale chce go wymienić na coś z zajawką turystyki ale z zacięciem sportowym:)
Ogólnie GSR super ale wiaterek mnie wkurza no i raczej kuferki na dalsze wyprawy wypadaja z gry no bo jak to sie bedzie prezentowac:P

Na wstepie chciałem zaznaczyć, że moto bedzie słuzyc do większych wypadów przez weekend ale w tygodniu takze do pogonienia po okolicach. Mam zamiar takze kufer chociaz centralny zamontować :) Mój wzrost to ok. 172cm i waga ok. 76 kg:]

Do rzeczy: podobają mi sie Vstormy ale pytanie, którego wybrać?? Na 650-tce mialem okazje jechać przez chwile i było dość ciekawie choć chyba ta moc jakoś mnie nie przekonała, może tylko takie odczucie...
Wyczytałem, że bardziej polecają wlasnie mniejszą pojemność od litra: mniej pali, lzejszy, zwrotniejszy itp.

Niestety "dosiąść" tego większego nie mialem okazji ale jakoś tak ciągnie mnie w większą moc i moment:)

Jak w praktyce to wszystko wygląda?? Oczywiscie utrzymanie motocykla, spalanie itp. sprawy tez maja jakies znaczenie.

Innymi jeszcze modelami, które mnie na dzien dzisiejszy interesuja to VFR 800vtec (bardziej mi sie podoba od starszej) no i VFR 800 Fi. W tej pierwszej ludzie niby narzekaja na jakieś szarpniecia podczas włączania tego systemu. W sumie siedzialem tylko na VFR-ce 2004 rok i powiem, że pozycja i wygoda fajnie się zapowiadały no ale nie jeżdziłem:(
Tutaj także pytanie do Was: który z modeli, jakie koszty utrzymania, spalanie itp??

Na koniec chcialem zaznaczyć: jeżeli macie inne propozycje co do moto proszę pisać, jestem otwarty:)

Budzet ok. 15k złotych
Pozdrawiam!

Edytowane przez MichaelloEs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To potem nico.Od dłuższego czasu Triumph buduje sobie w Polsce gniazdo"na nowo".

Części dostępne tak samo jak do japońców.Dlatego dziwią mnie te"obawy".

Nie kazdemu przypadnie silnik w ukladzie R3.

Jednak jego dzwiek,krzywa(a raczej "prosta")momentu obrotowego robią swoje.

Bierz pod uwagę

 

P.S

VFR 800vtec (bardziej mi sie podoba od starszej) no i VFR 800 Fi.??

Przecież Fi to właśnie starsza...

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Triumph-a tez fajnie wyglada, na zywo nie widziałem a na aukcjach mało ogłoszen:(

Ale obawiam sie o czesci itd, jak sie cos sypnie to potem co:)??

Moto potrzebuje do szybszej turystyki:)

Wow... szybszej turystyki od triumpha sprinta to chyba nie ma :biggrin: bo 15 k na ktm adventure czy aprilie caponord albo multistrade to troche mało :biggrin:

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DL 650 nijak się ma do pojęcia szybkiej turystyki. Zupełnie inne zastosowanie - turystyka wygodna, ale kontemplacyjna. Jedocześnie DL 1000 wydaje mi się motocyklem trochę technologicznie tkwiącym w poprzedniej epoce. Pomysł Triumpha 1050 wydaje mi się trafionym, zupełnie nie bałbym się serwisu itp. To już marka obecna w Polsce tak samo jak każda inna.



VFR 800 to bardzo dobra opcja, alternatywa dla Sprinta 1050. Jednak to motocykle stricte szosowe. Jak szukasz uniwersalnego typu Dl, rozważ Tigera 1050.

Edytowane przez Staszek_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty masz takiego Triumpha?? Może zgadamy się gdzieś i zobacze co to za sprzęcior??

Powiedz mi jak z tymi częściami itd??

Chłopie , co Ty z tymi częściami?!To już nie te czasy - o części do Triumpha na naszym rynku można się było martwić kilka lat temu ale nie dzisiaj - w tej chwili dostępność w serwisie jest taka sama jak do japońców , a i na alledrogo i innych portalach aukcyjnych można w zasadzie wszystko już dostać.Materiały eksploatacyjne to standard - stosowane są takie same jak do japończyków.Patrz czy Ci moto pasuje czy nie i zapomnij o dylematach na temat części.

 

 

 

VFR 800 to bardzo dobra opcja, alternatywa dla Sprinta 1050. Jednak to motocykle stricte szosowe. Jak szukasz uniwersalnego typu Dl, rozważ Tigera 1050.

 

Tiger to dobra propozycja jeśli chodzi o spełnienie oczekiwań ale autor musiał by się do niego przymierzyć - czy da radę przy swoim wzroście i wadze bo to już kawałek maszyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem kiedys vfr 800 vtec (szalu nie ma z elastycznoscia, duza masa) potem fazer 1000( rakietowy sprzet i fajna stylistka) i dwa sezony jezdzilem takze sprintem st 1050. To byl najlepszy motocykl z tej 3 do szybkiej turystyki. Ciagnie od 3 tys jak diesel, i bardzo podoba mi sie jego sylwetka, 3 soczewki, 3 wygary, itd. Polecam!!! Jezdzilem na roznych motocyklach i stweirdzilem ze triumph ma w sobie cos czego japonia nie ma. Teraz dosiadam street tripla i jestm bardzo zadowolony prowadzenie i porecznosc rowera, mocy jak na taki motocykl wystarczajaco, potrafi pokazac pazury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty masz takiego Triumpha?? Może zgadamy się gdzieś i zobacze co to za sprzęcior??

Powiedz mi jak z tymi częściami itd??

Ja mam Tigera , mój młody ma sprinta .W jakąś niedziele jak wróci z uczelni podjedź do K-K i zobaczysz . Z częściami , to tak jak pisze Klas500 jest wszystko .

Edytowane przez skilos

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1050ST spokojnie znajdzie do 15 tysi, tylko będzie musiał trochę poszukać żeby dobrze trafić. No ale to właściwie jak z każdym sprętem. Fakt, że dużo ich na rynku nie ma. Od siebie dodam, że ST1050 to wg mnie dobry pomysł na szybkiego turystyka. Przelatałem tym sprzętem 3 sezony i w zasadzie oprócz "miękkich" hamulców złego słowa na ten sprzęt nie można powiedzieć. Elastyczność i dźwięk nawet na seryjnych kominach to już poezja. Jeśli natomiast kolega celuje w coś w stylu turystycznego enduro, to może jeszcze pomyśleć nad Tigerem 1050.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...znaczy nie celuje typowo w turystyczne enduro, jestem otwarty na propozycje. V storm nie wyglada zle, dlatego go tutaj podalem takze spokojna wasza:P
Ten Triumph zapowiada sie ciekawie, tylko musiałbym go na zywo widzieć i choc siendac na niego:) Na aukcjach niestety mało tego ale widzialem ze za 15k zł spokojnie sie urwie sztuke:) Co do czesci pytałem bo nie miałem nigdy stycznosci z takimi moto, sorki jak kogos to ruszyło:D
Co do VFR-a, nie jezdzilem tylko siedzialem i na tym etapie sie to skonczyło... Tez wyglada dosyc fajnie, choc nie ukrywam ze Sprint bylby jedynakiem w okolicy:]
Jak macie inne propozycje prosze walic:)

 

skilos - młody(Twój syn??) ma tego sprinta? Chwali sobie? Tylko niedziela wchodzi w gre? Dopiero jest poniedziałek:(
Jak znasz szczegóły na temat spalania i w ogóle jak sam jezdziłem pisz recenzje:)

Edytowane przez MichaelloEs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli miałbym wybierać pomiędzy VFR a Sprintem wziąłbym Sprinta. VFR mocno trzyma cenę, więc za tą samą kasę rocznik raczej będzie starszy... Poza tym nie wiem co ma VFR, czego nie ma ST1050. Za to ST1050 jest o kilkanaście kucy mocniejszy, gada przepięknie, ma bardzo elastyczny silnik i wg moich doświadczeń trochę mniej pali.

To jednak tylko moje zdanie :)

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...