Skocz do zawartości

problem z obrotami- Speed Triple 1050


r4y4n
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

przejąłem ten motocykl od r4y4n i niestety problem nie znikną. Dotychczas zdarzyło mi się to 2 razy, za pierwszym razem było na pewno gorący dzień.

 

Będę monitorował ładowanie, ale z tego co na razie patrzyłem to jest w normie.

 

Co jeszcze sprawdzić?

 

 

Edit: nie będę zakładał nowego tematu, czemu jak leję pod korek to wylewa się paliwo, chyba przez odpowietrznik z lewej strony? Te triumphy tak mają czy bak jest uszkodzony?

Nie wiem ile wchodzi paliwa tak żeby się nie wylewało, ale staram się teraz nie lać więcej niż 13L.

Edytowane przez k o b 22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

przejąłem ten motocykl od r4y4n i niestety problem nie znikną. Dotychczas zdarzyło mi się to 2 razy, za pierwszym razem było na pewno gorący dzień.

 

Będę monitorował ładowanie, ale z tego co na razie patrzyłem to jest w normie.

 

Co jeszcze sprawdzić?

 

 

Edit: nie będę zakładał nowego tematu, czemu jak leję pod korek to wylewa się paliwo, chyba przez odpowietrznik z lewej strony? Te triumphy tak mają czy bak jest uszkodzony?

Nie wiem ile wchodzi paliwa tak żeby się nie wylewało, ale staram się teraz nie lać więcej niż 13L.

 

 

Coś jest nie tak z tym zbiornikiem. Ja zawsze lałem pod sam korek i nigdy nic nie wylatywało. Ładowanie mierzyłeś tak jak opisałem wyżej (na mocno rozgrzanym silniku i pod obciążeniem świateł)?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mierzyłem wcześniej na rozgrzanym moto i było ok.

Dzisiaj przejechałem się ze 100m i moto stało tak z 15 minut włączone to postanowiłem zmierzyć. Moto się zagrzało, wentylator chodził, było 2-3 maks do końca wskaźnika temp.

 

Woltomierz pokazał 12,5V. Jak dodałem gazu to było 13,3V. Z włączonymi światłami drogowymi było tak samo. Po puszczeniu gazu znów 12,55V.

Moto chodziło normalnie.

 

Wcześniej jak mierzyłem to było 13,5V-13,8V.

 

Ostatnio kilka razy zdarzyło mi się tak, że moto utrzymywało się 2 albo 3 tyś obrotów.

 

Nie wiem czy ma to wpływ, ale kierunki czasami zaczynają szybko migać, a po chwili normalnie działają. Czasami włączy się na chwilę rezerwa po czym się wyłącza. W ogóle zastanawiam się kiedy rezerwa powinna się włączyć. Po prawej stronie jest taki pływak czy coś na druciku, opada on swobodnie w dół nie dotykając już benzyny, ale rezerwa się nie włączyła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Regulator do wymiany.

Miałem podobne ładowanie i różne dziwne objawy -głównie falujące obroty, po adaptacji i wymianie regulatora od cbr 600rr wszystkie problemy zniknęły

--->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09

http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, regulator wymienię. Gdzie mogę znaleźć taki model bo na allegro ich nie widzę.

 

Można coś znaleźć w dobrej cenie czy trzeba liczyć się z wydatkiem 4 stów?

 

Przy okazji, przeglądałem ten temat na triumphrat, trzeba koniecznie zmienić położenie tego regulatora? Trochę to kiepsko wizualnie wygląda.

Edytowane przez k o b 22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za ok. 200 pln spokojnie powinieneś dostać ten model który napisałem wcześniej. Przeglądaj oferty z regulatorami od cbr 600rr/1000rr i pytaj sprzedających czy to ten model (symbol modelu jest napisany na górnej ściance regulatora więc możesz poprosić o zdjęcie z tej strony).

 

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

I teraz mam problem. Zmieniłem jakiś czas temu regulator na używany FH0012AA ładowanie było pomiędzy 13,5V-13,8V. Niestety ostatnio zauważyłem, że ładowanie jest niższe. Czasami jest ok, a czasami w okolicach 12,8-13V. Nie jestem pewien czy jak silnik jest zimny to czy ładowanie jest ok czy też jest problem.

Do tego jeśli ładowanie jest niższe obroty spadają poniżej 1 tyś...

 

Teraz pytanie czy koleś sprzedał mi uszkodzony regulator czy problem leży gdzieś indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli spada ponizej 13V to cos nie halo z reglerem.

Radze rozejrzec sie za nastepnym.

Oprocz tego sprawdzic jak wygladaja kostki laczace regler z alternatorem i masowanie reglera.

Mozna rowniez przeprowadzic dodatkowy kabel laczacy regler z minusem baterii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki posprawdzam to jeszcze raz. Teraz był silnik zimny, odpaliłem i napięcie było 13,8V...

 

Ew. czy przyczyną mogą być złączki na kablach do regulatora? I jak się bardzo nagrzeją to wtedy wszystko szaleje? Lutowałem je do kabla, ale już do regulatora ze względu na dostęp nie. Są tylko wciśnięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...