Skocz do zawartości

[roz] Falujące obroty CBR F3


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Motocykl po wymianie świec, czyszczeniu oraz synchronizacji gaźników i regulacji zaworów. Dziś odebrałem motocykl z warsztatu i pracował równo. Zatankowałem V-POWER, dojechałem do domu. Wyłączyłem, odpaliłem ponownie i zaczęły falować obroty. Cała reszta wygląda na w prządku, motocykl reaguje na manetkę gazu bez opóźnień, wkręca się bardzo dobrze i również schodzi z obrotów bez problemu. Gdzie szukać przyczyny?

 

Nakręciłem film pokazujący problem.

http://youtu.be/sw0beG5fOH0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jimi predzej dostanie korkiem w zęby :D choć uszczelka ładnie sie przepali...

 

 

na moje to zje*ane synchro, jak wskazówkowymi wakuometrami robione to być może któryś odbiega od wskazań pozostałych zegarów i takie kwiatki wychodzą

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W regulacji gaznikow. I zobacz czy kostka od wentylatora jest podlaczona - czy wentylator chlodnicy sie wlacza - bo jak nie to wysadzi Ci uszczelke pod glowica.

Spalony był bezpiecznik, na szczęście zauważyłem na czas. Co konkretnie regulować, śrubą od składu mieszanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik nie pali się bez przyczyny...W ramach profilaktyki sprawdź czy nie ma luzu na oście went. lub też się nie zacina. Potem kontrola przewodów zasilających. Ewentualnie kontrola urządzeń, które siedzą na tym samym bezp.

Jimmi-bystre oko. :biggrin:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja ZX6R 636 2003 też tak zaczęła pracować po regulacjach. Dałem moto na regulację zaworów, były ok zamieniono dwie płytki tylko miejscami i namówili mnie na "synchronizacje układu wtryskowego'' , nie wiem co zrobili może przepustnice ustawili. Świece wymieniłem sam na irydowe i filtr powietrza. Na początku było ok a potem zauważyłem że dziwnie pracuje ale do tej pory tak jeździłem, może jej przejdzie albo tak musi być niby dobry warsztat robił. Może źle poskładane i jakieś lewe powietrze, nie wiem. Będę śledził wątek

Edytowane przez mateuszzx6r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle poskładane i jakieś lewe powietrze, nie wiem. Będę śledził wątek

U mnie na pewno są do wymiany króćce ssące bo jakby nie było mają już swoje latka i nie wyglądają na idealne. Być może przepuszczają powietrze. Niestety dojadą do mnie pod koniec kwietnia. Dziwne jest to, że w momencie odbierania motocykla chodził równo, a 30 min. później już nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie jesteś pewien króćców to pryśnij plakiem albo samostartem i będziesz wiedział czy to ich wina czy nie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...