Skocz do zawartości

Problemy z mocą Kawasaki el 250


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem jest taki że motocykl ciężko pali a gdy odpali to jest problem z dodawaniem gazu a mianowicie przy obrocie manetką motocykl troche zmniejszy obroty a po ok 1-2s zaczyna przyspieszać. W motocyklu został wyregulowany gaźnik i chodził super jednak z biegiem kilometrów ok 60km problem znowu sie pojawił. Z góry dziękuje za pomoc. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sychro pomaga tylko na nierówne jałowe obroty, wyżej nic nie zmienia. W pierwszym poście twierdzi, że regulował ale problem wrócił więc opcje są 3. Źle wykonana regulacja, nie ma sprężynki albo podkładki na śrubce regulacji. Nie ma oringu na śrubce regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze to byc po prostu niedokladnie oczyszczony uklad wolnych obrotow, ktory daje za malo paliwa przy przejsciu wyzej.

O tym by swiadczylo zmniejszenie obrotow po odkreceniu manetki - nastepuje chwilowe zubozenie mieszanki wyrownane dopiero

po sekundzie, dwoch.

To samo powodowalo by problem z zapalaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...