Skocz do zawartości

Honda MT5 tuning/remont silnika


?odzianin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem właścicielem motorka Honda MT5 i postanowiłem dać mu więcej mocy, a przy okazji zrobić mały remont silnika, którego wymagał, i w związku z tym mam kilka pytań.

Zacznę od tego, że postanowiłem wymienić tłok wraz z cylindrem na większy. Konkretnie mam na myśli zestaw tuningowy airsal sport 70cc [http://allegro.pl/cylinder-airsal-70ccm-honda-mb-mt-a-c-45-00mm-i2962900435.html] i mam wątpliwości, czy silnik wytrzyma dodatkowe obciążenie. Co sądzicie o tej firmie i czy inne też produkują podobne zestawy do mojego modelu? (na allegro nie znalazłem) Czy ktoś z was miał kiedyś taką Hondę i czy robił w niej tuning? Co jeszcze mógłbym w niej wymienić, żebym miała lepsze osiągi? I na końcu- czy opłaca się kupować takie części na allegro?

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc.

 

P.S.Jestem trochę zielony i jest to mój pierwszy wpis na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tak samą honde jak ty. I takze szukam do niej czesci .I chyba jedyny tuning jaki mozna w niej zastosowac to wsadzić celek tlok z jej mocniejszej wersji mt8 albo mb.Jezeli znajdziesz cos co by do niej pasowalo daj znac . Ja też ciągle szukam.

Edytowane przez Tayo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mtx 80 i MT80 nie mają przypadkiem takiego samego gaźnika ?

 

stara mtx 80 (chłodzona powietrzem) ma ten sam piec co mt więc i gaźnik ten sam.....

 

za wiele z niej nie wyciśniesz jak już to najsensowniejszym wyjściem jest SWAP całego pieca na ten z mtx/mt 80 .....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz kolejny.

Tym razem mam pytanie dotyczące zestawu tuningowego airsal"a[http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-70cc-honda-mb-mt-50-i2972849362.html]. Byłem w serwisie/sklepie gdzie handlują takimi rzeczami i tam powiedzieli mi że prawdopodobnie będę musiał zdobyć głowicę na cylinder specjalnie do tego zestawu, mimo że na stronie jest wyraźnie napisane, że stary pasuje. Teraz sam nie wiem co o tym myśleć, proszę pomóżcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, naprawdę mnie ratujesz :)

Mam jeszcze jedno pytanie czysto techniczne. W warsztacie powiedzieli mi, że 1 pierścień to za mało [jest możliwość dotoczenia drugiego, ale nie wiadomo, czy tłok wytrzyma] i mam pytanie, czy silnik po X kilometrach nie traci kompresji? (Mówię o airsal"u)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, naprawdę mnie ratujesz :)

Mam jeszcze jedno pytanie czysto techniczne. W warsztacie powiedzieli mi, że 1 pierścień to za mało [jest możliwość dotoczenia drugiego, ale nie wiadomo, czy tłok wytrzyma] i mam pytanie, czy silnik po X kilometrach nie traci kompresji? (Mówię o airsal"u)

Zmień warsztat jak chcesz mieć dobrze zrobiony silnik i przestań się zadawać z partaczami

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zmianę warsztaty już za późno, ale dziękuję za radę :wink: . Teraz przynajmniej utwierdziłem się, że dobrze robię dla siebie i mojej maszyny.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc i wszelakie porady, temat chyba można uznać za zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...