Skocz do zawartości

Jakiego BUSa wybrać na tor :)


p.kuptel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja niedawno kupiłem busa.

Vivato 1,9 w najslabszej wersji. Może na europejskie autostrady byłoby mało ale tutaj wystarcza.

Wersja L1H1. Wchodzą dwa motocykle koło siebie, nawet crossówki się mieszczą bez potrzeby mijanki kierownicami. W najszerszym miejscu ma 170cm. Nisko podłoga a paka nie zwęża się do góry. Jedyna uwaga to do przewozu motocykli przydala by się paka z odsuwanymi drzwiami z obu stron.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaro to opel, w praktyce renault traffic

 

Wiem, wiem to niewiele zmienia 😉

Edytowane przez theodor.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marudzicie. 200kucy toto ma i na pewno można nim sprawnie na europejskie tory dojechać :)

Ja bym nie pogardził. Innymi słowy - jeździłbym :)

 

Pozdr.

F.

 

 

Też bym pojeździł i nie marudził. Ale nie jeżdżę więc pomarudze ;) Najazd z wyciągarką jest typowo wystawowy - wg mnie jest:

- delikatny, działa tylko na równym (małe rolki na bruku poznańskim - pomyłka),

- dedykowany pod moto konkretne (zauważcie jak zadupek minimalnie mija klape).

- sam stelaż rurowy "zabiera" miejsce na graty ze względu na to że nie chowa się w podłogę.

- stelaż jest wysoki co podnosi mocno moto i niepotrzebnie podnosi środek ciężkości auta

- zapakowanie się z dwoma moto i gratami graniczyłoby z cudem

- przy wypadku czołowym cały ciężar motocykla idzie na mocowanie tylnego koła które jest mega delikatne (blaha ryflowana)

- wytrzymałość mocowania przodu zależy od tego do czego podłoga jest przymocowana (tego nie widać niestety). Sam pas ma zatrzaski 300kg+, szekla wytrzyma więc połączenie szekla podłoga jest najsłabszym połączeniem.

 

Reasumując Pan Gienek ze spawarką i złomem na rogu zrobiłby to lepiej ;P

 

No dobra żartowałem - pojeździłbym ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanko. Bo prawdopodobnie będę miał do dyspozycji plandekowca na przyszły rok (jakiś Master z paką typu 10 palet czy coś podobnego) tylko próg załadowczy wysoko. Macie jakieś patenty jak na takie busy bez windy ładować moto?

 

Znalazłem takie coś, ale 2,5 dziko to trochę sporo na moje możliwości... :(

 

 

Może jakiś inny patent?

Edytowane przez Kamel-JG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety off choć fajny i mam pod nosem tor, góry, lasy i w ogóle, to nie jest sport dla mnie z powodu awarii kręgosłupa - za dużo w offie wibracji.

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...