Jump to content

Road King


Amon666
 Share

Recommended Posts

Przekonałem znajomwego, po kilku latach, aby przetestował modele HD i ... zachorował.

W związku z czym poszukuję model Road King Classic do 40 tyś.

Gdyby ktoś z Was miał informację i mógł polecić to czekam na oferty i informacje.

Link to comment
Share on other sites

A chyba już nie muszę, bo Ty napisałeś :biggrin:

Szkoda że wszystkie zdjęcia wysłałem, wtedy można by było napisać że bezwypadkowy, człowiek zawsze się uczy na błędach. :banghead:

Edited by emilio1400
Link to comment
Share on other sites

No j a jak juz wiemy co widzimy to porosimy no jeszcze coby nie jechac po proznicy .....

Od tylu widac ze kufry inaczej spaspowane, dostal gdzie mocno lewa strona po calej dlygosci .... moze ma i lagi proste ale sporo rzeczy do robopty.

Gmole won, kufry to samo i wtedy bawimy sie w sprawdzani trakcji ..... 40000 bedzie zdecydowanie za duzo

ISRA: 27062
SREU: 614

Link to comment
Share on other sites

Brak kluczyków to nie problem,do zrobienia oryginały w serwisie, reszta to pewnie kosmetyka,ja swojego sprowadziłem ze stanów i mam do niego aż cztery kluczyki.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Link to comment
Share on other sites

Kufry raczej na 100% do uratowania, lewa strona wyleciał z dolnych mocowań, prawy do naprawy. Gmol temat dystusyjny.

Cena napewno nie osiągnie 40tys. Napewno taniej.

Majkelpl to kupe rzeczy do roboty, to co to by miało być według Ciebie?

Prawdopodobnie coś tam się jeszcze znajdzie, ale czy to jest kupe roboty, śmiem wątpić.

Edited by emilio1400
Link to comment
Share on other sites

Za 25k się nadaje, da się coś zrobić z tego.

 

 

Ostatnio spotkałem "na żywo" prawdziwego RK na EVO. Wizualnie szok! Takie cudo mi się marzy. Z daleka wyglądał idealnie, dopiero po bliższej analizie ujrzałem krzwydę typu masa dodatków Kuryakin, prostowaną i malowaną ramę, obgryzione siedzenie itp. No i układ wtryskowy. Niestety po dźwięku na początku byłem pewien że to Yamaha GayStar nadjeżdża. Sieczkarnia i zero emocji z wydechu. Wolne obroty "na ucho" ze 1100RPM, równo i gładko. Żadnych kichnięć, prychnięć, nie gubił nawet ani jednego suwu pracy....

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Link to comment
Share on other sites

Majkelpl to kupe rzeczy do roboty, to co to by miało być według Ciebie?

 

No wlasnie to co wyjdzie po zdjeciu gmoli i kufrow ...

Sprawdzi sie jak walniety i uszkodzony jest sprzet iw tedy bedzie "zabawa"

A jak kupujesz sprzeta za 40 dychy to raczej z mysla ze wsiadasz i jedziesz .

Mozna dac ze 20 i samemu dalej go wyszykowac liczac sie z ewentualna "mina" i problemami.

ISRA: 27062
SREU: 614

Link to comment
Share on other sites

Życzę powodzenia w zakupie takiego Kinga za 25tys.

 

Takiego tzn ? walonego ?

Spokojnie.

Ale jak mam wybor to za 25 kupuje Wild Stara z tego roku na full wypasie idealnego :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Link to comment
Share on other sites

Guest łysy31

Takiego tzn ? walonego ?

Spokojnie.

Ale jak mam wybor to za 25 kupuje Wild Stara z tego roku na full wypasie idealnego :crossy:

Tak ale będzie to tylko zawsze japończyk mocno wypasiony. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...