?ukasz87 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 (edited) Witam wszystkich zainteresowanych!!! Zakładam ten temat z uwagi na to iż mało jest mowy od kilku lat o tym modelu brak jakichkolwiek informacji od osób które są szczęśliwymi posiadaczami tego Naked-a odnośnie spalania i to jest główny temat ale oczywiście mile widziane są wszystkie spostrzeżenia co do motocykla.Posiadam CB1000R od 1 czerwca 2012 roku bez ABS-u zrobiłem nim około 4.500 tyś. km. i jestem nim zachwycony :)Co do spalania: - w trasie Poznań-Hel zjadł mi 5,4 l/100 (prędkość 100-170) - w cyklu mieszanym waha się 5,8-6,2 l/100 przy naprawdę miłej jeździe :) Jeśli chodzi o plusy: - pozycja za kierownica bardzo wygodna (siedzenie super się układa pod kierowce) - bardzo zwrotny w mieście idealny oczywiście dla osób które dobrze obchodzą się z manetka :) - hamulce bardzo dobre już mi tyłek uratowały nie raz - skrzynia biegów elastyczna wiec każdy dopasuje zmianę pod siebie, reakcja na gaz z najniższych obrotów, na przyśpieszenie nie ma co narzekać :) - sylwetka robi wrażenie ogromne, przód jak szerszeń, tylna opona z tą felgą i tłumikiem oryginalnym prezentuje się świetnie jedynie dźwięk bym poprawił ;) - nie ma dnia w którym ktoś by nie pogratulował pięknego motocykla lub nie pytał co to jest z uśmiechem na twarzy i łezką w oku ;) Kilka sprostowań/opinii które inni uważają na minusy : - jest to naked więc bzdurą jest mówienie iż przy dużych prędkościach wieje, chcesz troszkę sobie poprawić i zepsuć wygląd "kup owiewkę" a jeśli nadal za mało kup ścigacza :) miałem okazję jechać CBR1000RR z 2012r nie wiało wcale ;) - dużo ludzi mówi "jak można przewozić na tak małym siedzeniu z tyłu kobietę musi jej być bardzo niewygodnie", mało jest mowy o kobietach siedzących z tyłu, mojej było bardzo wygodnie :) a że po 200 km boli tyłek - a kogo nie boli :D Podsumowując minusów nie znalazłem jak do tej pory, polecam każdemu tego naked-a choć dla początkujących będzie za mocny. Pamiętajcie aby było nas więcej co roku a nie mniej!!! LEWA W GÓRĘ !!! :) pozdrawiam i zapraszam do pisania !!! Edited September 18, 2012 by ?ukasz87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samonek4 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 4 cylindry tak więcj nie ma się co dziwić że tyle pali - tłoki trzeba czymś nakarmić. Dlatego mam moto o poj. 150cm i mogę nim robić co chcę a i tak wiem że nie spali mi więcej jak 3.5L/100km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blood Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Teraz do dowaliłeś do pieca :D Spalanie na tym poziomie to nic nadzwyczajnego. Quote http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
samonek4 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 (edited) CB1000R - Zużycie paliwa wg WMTC** 5,9 l/100km. Moto fajne ale jak bym nim jeździł tak jak on tego nie chcę to pewnie wziąłby i 8-10L/100km. Ta ciągła obawa że za dużo spali...a kilometry na liczniku szybko się nabijają....100km i 7L w plecy Edited September 18, 2012 by samonek4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blood Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Ty no, to jest litr, no to czego się spodziewasz? Quote http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
relakzstyle Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 wrzuc kilka fotek bo zacny sprzet... a kogo to obchodzi ze moto pali 5 czy 8 jakby chcial to by kupil ybr250 i by sie rozkoszowal 3 litrami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
?ukasz87 Posted September 18, 2012 Author Share Posted September 18, 2012 (edited) 4 cylindry tak więcj nie ma się co dziwić że tyle pali - tłoki trzeba czymś nakarmić. Dlatego mam moto o poj. 150cm i mogę nim robić co chcę a i tak wiem że nie spali mi więcej jak 3.5L/100km. ziomekja nie chciałem aby dzieci mi tu pisały jakieś bzdury masz kompleks mniejszości twój problem nie w chodź i nie pisz proste. jak na litra to według mnie i tak mało i jak nie umiesz czytać czego dotyczy temat to nie pisz słowem nie wspomniałem że sie "dziwie że dużo pali" żal Edited September 18, 2012 by ?ukasz87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barteck_street Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 W nowej Motormanii jest porównanie ze Speed Triple'm Quote Mój profil bikepics Link to comment Share on other sites More sharing options...
Despi Posted November 25, 2012 Share Posted November 25, 2012 od ponad roku czasu jezdze CBF500 (pierwsze moto) i nawinołem jej około 9000km.(Samochodami jezdze prawie 20 lat).Podoba mi sie CB1000r ale niewiem czy nie jest jeszcze za wczas na litra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butch Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Witam wszystkich zainteresowanych!!! Zakładam ten temat z uwagi na to iż mało jest mowy od kilku lat o tym modelu brak jakichkolwiek informacji od osób które są szczęśliwymi posiadaczami tego Naked-a odnośnie spalania i to jest główny temat ale oczywiście mile widziane są wszystkie spostrzeżenia co do motocykla.Posiadam CB1000R od 1 czerwca 2012 roku bez ABS-u zrobiłem nim około 4.500 tyś. km. i jestem nim zachwycony :)Co do spalania:- w trasie Poznań-Hel zjadł mi 5,4 l/100 (prędkość 100-170)- w cyklu mieszanym waha się 5,8-6,2 l/100 przy naprawdę miłej jeździe :) Jeśli chodzi o plusy:- pozycja za kierownica bardzo wygodna (siedzenie super się układa pod kierowce)- bardzo zwrotny w mieście idealny oczywiście dla osób które dobrze obchodzą się z manetka :)- hamulce bardzo dobre już mi tyłek uratowały nie raz- skrzynia biegów elastyczna wiec każdy dopasuje zmianę pod siebie, reakcja na gaz z najniższych obrotów, na przyśpieszenie nie ma co narzekać :)- sylwetka robi wrażenie ogromne, przód jak szerszeń, tylna opona z tą felgą i tłumikiem oryginalnym prezentuje się świetnie jedynie dźwięk bym poprawił ;)- nie ma dnia w którym ktoś by nie pogratulował pięknego motocykla lub nie pytał co to jest z uśmiechem na twarzy i łezką w oku ;) Kilka sprostowań/opinii które inni uważają na minusy :- jest to naked więc bzdurą jest mówienie iż przy dużych prędkościach wieje, chcesz troszkę sobie poprawić i zepsuć wygląd "kup owiewkę" a jeśli nadal za mało kup ścigacza :) miałem okazję jechać CBR1000RR z 2012r nie wiało wcale ;)- dużo ludzi mówi "jak można przewozić na tak małym siedzeniu z tyłu kobietę musi jej być bardzo niewygodnie", mało jest mowy o kobietach siedzących z tyłu, mojej było bardzo wygodnie :) a że po 200 km boli tyłek - a kogo nie boli :D Podsumowując minusów nie znalazłem jak do tej pory, polecam każdemu tego naked-a choć dla początkujących będzie za mocny. Pamiętajcie aby było nas więcej co roku a nie mniej!!! LEWA W GÓRĘ !!! :) pozdrawiam i zapraszam do pisania !!!Czesc jestem na etapie szukania CB 1000 R.Czy możesz opisać wrażenia z jazdy tym Moto chcę sie przesiąśc z R1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ToMi_WLKP Posted November 19, 2015 Share Posted November 19, 2015 Witam serdecznie Wszystkich ! Jestem tutaj nowy ;) Chciałbym się zwrócić do właścicieli CB1000r. Czy posiada ktoś z was rysunek techniczny z wymiarami siedzenia pasażera ? Bądź ktoś może być tak miły żeby przygotować taki rysunek bądź zdjęcie z wymiarami szerokości/ długości , otworów na mocowanie. Chciałbym wykonać sobie taki podkład na drukarce 3D, dlatego będe wdzięczny za wszelaką pomoc. Pozdrawiam ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.