Skocz do zawartości

Suzuki gsx-r 750 - nie pali


maniek91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Suzuki gsx-r 750 1993' kupiłem pare dni temu , lecz do tego nie udało mi się go odpalić - jedynie co jestem pewny że działają 2 cewki - bo są iskry na wszystkich 4 świecach. Lecz nie dociera do nich paliwo - bo po znalezieniu klucza i odkręceniu świec - były całe czarne, osmolone lecz suche. Pomijajać uprzednie próby z odpaleniem - gdzie nawet dla pewności że z baka leci benzyna lałem strzykawką do odpowiednich rurek paliwo po około 40-50 mml.

 

Moto nie udało się w jakiś kolwiek sposób odpalić, zero odzewu silnika

 

Proszę o możliwą pomoc w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem dzisiaj - przyjdą nowe 4 sztuki zapewne w czwartek/piątek. Do tego czasu moto stoi - lecz ciągle martwi mnie (bo szukam wszędzie jak powinny być poprawnie podłaczone przewody paliwowe. Może mi ktoś powiedzieć czy ze środkowego przewodu - który wtykam do kranika - kiedy kręce rozrusznikiem czuć że dmucha powietrze (nie mocno ale coś dmucha) i teraz wyczytałem gdzieś że jakiś przewód dmucha a któryś wsysa - bo ciągle chodzi mi po głowie że świece były suche. ktoś mnie nakieruje co powinno się dziać ? lub żle mam podłaczone przewody ? bo sądząc po instrukcjii przewody paliwowe do gażników mam podłaczone prawidłowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doszły świece - gdzie udało mi się reką ukręcić świece - pękł gwint - dało się wykręcić go jakoś i wyciągnąć - głowicy nic się nie stało :]

 

Po wkręceniu 3 nowych i 1 starej po kręceniu rozruchem odezwał się na ułamek sekudny ( co sądze ze miał paliwo po ostatnim laniu do głowic bezpośrednio strzykawką)

 

daje fotki (zaznaczyłem na 3 co mam podłaczone - na jednym bak (w kółeczko biało/czarne czy mam coś tam podłączyc? )

 

link do fotek > http://imageshack.us/g/801/img462n.jpg/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhm...

Niech zgadnę , poprzedni właściciel regulował prędkośc przy pomocy gazu i dźwigni ssania :D

1. Pomiar kompresji i doprowadzenie jej do porządku .

2. Gaźniki na stół .

 

Tez kupiłem GR650 z popsutym rozrządem , 1000zł i działała. Ale dałem za nią 1000zł z podwózką do domu.

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yhm...

Niech zgadnę , poprzedni właściciel regulował prędkośc przy pomocy gazu i dźwigni ssania :D

1. Pomiar kompresji i doprowadzenie jej do porządku .

2. Gaźniki na stół .

 

Ha no poprzedni właściciel zapewniam że działa silnik - ale na słowach się skończyło, możesz nakierować mnie jakoś na punkt 1 ? A przewody?

 

ps. moge prosić o dokładne info odnośnie kranika ,jakie 3 opcje powinny być?

1.zakręcony

2.leci cały czas paliwo

3. leci jeśli wyssa się powietrze ze środkowego przewodu

 

czy się myle?

Edytowane przez maniek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

* odrazu napisze , że nie chciałem robić double - ale naprawdę proszę o jakaś pomoc/wsprarcie w temacie :/

 

- udało mi się podłączyć elektrykę , działają przednie i tylnę lampy

- najprawdopodobniej nie ma regulatora napięcia - który ładuję aku

- naprawiłem zawieszający się kranik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienki przewód to podciśnienie kranika. Grube idą do filtra, tak jak masz opisane na foto. Obok nich są krótke wyloty z gaźników, mają zostać tak jak są. Doprowadzenie paliwa do gaźnika odbywa się poprzez 2 węże u dołu gaźników, pomiędzy nimi a dokładnie pomiędzy 1 a 2 oraz 3 a 4. Stąd dwa wyloty kranika.

 

Sprawdź czy cewki są dobrze podłączone i czy kable zapłonowe są wg.kolejności, 1/3 oraz 2/4. Z tego co pamiętam lewa cewka to 1/3, prawa 2/4. Patrz kolorami przewodów. Obejrzyj impulsator i tam "pobierz" wstępnie kolory przewód wg, cylindrów.

 

Iskra w ogóle jest? Rozrząd dobrze ustawiony? W ogóle rozrząd jest czy już połamało wszystkie zawory? Zdejmij gaźniki, wlot do silnika zatkaj ręką i kręć rozrusznikiem. Jeśli któryś dmucha w dłoń zamiast ssać to szukaj innego silnika. Jeśli tu jest OK to mierz ciśnienie sprężania. Silnik potrzebuje 3 rzeczy do właściwej pracy - ciśnienia, paliwa oraz iskry w odpowiednim momencie. Któryś element zniknie to nie pojeździsz.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maniek, napisz, ktory to rocznik motocykla, Qurim, zle opisales kolejnosc przewodow WN i to nie wynika z pamieci bo zawsze mamy 1, 4 i 2,3 - taka konstrukcja rzedowek... a te kolory z impulsatora???, swoja droga sa 2, tym sie zajmuje modul, to nie jawa...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik to 1993 - napisałem to w pierwszym moim poście :) dzisiaj spróbuje dostać się do gażników > wykręcić je i sprawdzić czy wszystkie "wsysają" powietrze.

 

Co do iskry - na wszystkich świecach mam iskrę.. a rozrząd nie mam pojęcia :/ nie jestem mechanikiem :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rocznik to 1993 - napisałem to w pierwszym moim poście :) dzisiaj spróbuje dostać się do gażników > wykręcić je i sprawdzić czy wszystkie "wsysają" powietrze.

 

Co do iskry - na wszystkich świecach mam iskrę.. a rozrząd nie mam pojęcia :/ nie jestem mechanikiem :sad:

 

jeżeli nie jesteś mechanikiem to dlaczego grzebiesz w motocyklu?

masz jakiś zawód który pozwala Ci zarabiać kasę na swoje hobby ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie na zaworach - > przy wykręconych wszystkich świecach i otwartej przepustnicy na maxa

 

zawory - ciśnienie (kg/cm)

1 - 7

2 - 5

3 - 9

4 - 9

 

odkręciłem gażniki , kręce rozruchem - na wszystkich gardzielach ssa powietrze - wiec chociaż to dobrze

 

Piotr :) mechanikiem nie jestem- jestem na studiach zaocznych (praktycznie i teoretycznie inna tematyka - budownictwo) :) a hobby :0 hmm uzbierało się funduszy przez wakacje to kupiłem moto

Edytowane przez maniek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro już zbierałeś na moto nie lepiej było dozbierać np: 600zł i kupić coś sprawnego? :) Kupując taki motocykl który może tam kiedyś jeździł ładujesz się w wielkie koszta tak myślę bo mogę się mylić.Tym bardziej jaki widziałeś sens kupowania uszkodzonego motocykla jak raczej się nie znasz na tym błąd? Teraz za późno na przemyślenia.Na twoim miejscu sprawdził bym rozrząd może jest przestawiony lub przeskoczył o jeden ząbek z powodu rozciągniętego łańcuszka jeżeli przeskoczył poprzedniemu właścicielowi to silnik do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest forum, ani temat o dojeb**waniu komuś co kupił i za ile, tylko do rozwiązywania uw problemów, wiec gdybanie ile można by dołożyć do czegoś tam - zostaw dla siebie kolego

 

Tak również myślałem aby sprawdzić ustawienie rozrządu, może jutro się uda znależć chwilkę czasu

Edytowane przez maniek91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...