Grzegorz Górny Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam!Kupilem zippa pro 50 i ma przejechane juz 10 km. Problemem jest to ze motor przy gwaltownym dodaniu gazu gasnie. Gaznik regulowalismy ale nie wiem czy dobrze. ;) Z świeca byly problemy na poczatku motor sie szybko zalewal i byl za duzy luz na swiecy, ale jeszcze wazna rzecz, natomiast koncowka swiecy jest mokra i CZARNA, wujek mowil ze swieca uzywana dlatego czarna, czy taka ma być? Moze to wina dotarcia jest ze tak dziwnie chodzi ten motor. Jak powoli dodam gazu to normalnie wkreca na obroty. Na igliby jest ustawiony na 3 zabek od gory. Przoe o pomoc, meczymy sie z ojcem 5 dni i nic nie dziala :/ ZAMIESZCZAM TEZ FILMIK POKAZUJACY JAK TO WSZYSTKO CHODZI. http://www.youtube.com/watch?v=O8IYG8M-eJU&feature=youtu.bePRSZE O POMOC :////// Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez Grzegorz Górny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 chyba bedziesz musiał się z tym pogodzić miałem już juz 2 zippy tops i nakeda ,akurat przy tym drugim problem byl podobny o ile nie ten sam.gdy odpalisz i dodasz wiecej gazu to tez gaśnie? Jeśli tak to samo ja to , nie powininme gasnąc gdy silni jest rozgrzany według mnie to chyba się zalewa i poprostu nie dawaj mu gazu na zimnym . To tylko przypuszczenie może pomoże , może nie . Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalin20 Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jeśli masz czarną świecę to znaczy że za dużo paliwa, zmniejsz dawkę i powinno być ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Górny Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Własnie dawke ma małą. ale nic sie nie zmienia, dalej tak sie dzieje :/ ona wogole cala czarna tam nie da sie wyczyscic tego czarnego, ale zamowilem swiece nowa z allegro i zobaczymy czy wtedy bedzie normalnie dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 "Na igliby jest ustawiony na 3 zabek od gory." Jeśli masz tylko 3 podziałki to jest maksymalna dawka, jeśli jest ich pięć to jest seryjne ustawienie. Musisz bardziej obniżyć iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Górny Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Czyli ustwic na 2 zabek od gory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zacznij od najwyższego i sprawdź co będzie. Jak trafisz w ustawienie gdzie jest znośnie to jeszcze trzeba wyregulować skład śrubką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Górny Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 A to nie jest wina dotarcia ze tak sie robi??? ze tak przygasa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Jak się nie myle to twój gaźnik ma pompkę przyśpieszenia i ciągle pąpując zalewasz świecę.Czy zipp jeździ normalnie i czy też gaśnie po dodaniu gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Górny Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 po dodaniu gazu nie gasnie, a w jezdzie tego problemu nie ma. Gdy tylko z 1 ruszam to musze powoli gaz dac bo jak dam odrazu gwaltownie to mi przygasa. I to jest ten problem ktorego nie moge rozwiazac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Mi wygląda że skuter ma za bogato w dolnym rejestrze obrotów.Przyczyn tego może być wiele:za wysoki pozim paliwa w gaźniku,źle ustawiony skład mieszani biegu jałowego,przytkany filtr powietrza,zawieszona iglica,niezamkniete ssanie.Możliwe że tylko jest uwalona świeca zapłonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Górny Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 ssanie mam zamkniete, filr chyba nie jest zatkany bo to nowy motor (36 km), sklad miesznaku ustawialismy ale sprobuje zaraz na iglicy poustawiac A moze te przygasanie to wina blokad na module??? Zauwazylem ze tylko na biegu jałowym mi tak przygasa a jak jade to tego problemu nie ma. Tak ma byc ze przygasa czy jak?? inni tez tak mają?? niehc ktos odpowie wreszcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Odpowiadamy. To jest niepopularny sprzęt więc nie licz, że przyjdzie 3 użytkowników tego wynalazku i wszystko wyprostuje jednym zdaniem. Blokady na module nie mogą powodować przygasania. Pod obciążeniem nie przygasa, bo to wymaga więcej benzyny więc pewnie jest w stanie to przepalić po za tym miałeś zrobić porządek z iglicą ale nie napisałeś czy w ogóle coś się zmieniło czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Skąd wiesz że ssanie jest zamknięte? W skuterach stosuje sie ssanie elektromagnetyczne.Pozatym grzebałeś w gaźniku więc może napiszesz co i jak robiłeś.Pozatym już Ci pisałem że te skutery maja pompke przyśpieszenia-to takie cos co wstrzykuje paliwo do gardzieli gaźnika i jak pompujesz( tak jak na filmiku) to zalewasz gaźnik.Eliminujesz pewne rzeczy na zasadzie chyba,a chyba to taka ryba co w morzu pływa a morze jest szerokie i głębokie...@Shinigami4 takty zippa mają gaźniki podciśnieniowe i możliwe że przytarł mu sie tłoczek który podnosi iglice i dlatego jest za bogato w niskim rejestrze obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Sprzęt jest niemal nowy, mało prawdopodobne żeby coś było zużyte. Po za tym pompka przyspieszająca w tak drobnym sprzęcie raczej nie występuje. Jeśli opuszczenie iglicy i ustawienie skłądu mieszanki nic nie zmienią to zostaje poziom paliwa (jak powszechnie wiadomo, te sprzęty składa się w polsce od tak sobie) a jeśli to nic nie zmieni to szukanie lewego powietrza. Z uwagi, że mechanik jest domatorem, trzeba rozwiązać problem krokami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.