Skocz do zawartości

Ostry naked, następca 900RR SC33 poszukiwany


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzio Tuono, to w zasadzie ten motocykl jest genialny, ALE nie da się nim wolno jeździć (a czasem trzeba), ciągle prowokuje do coraz szybszej jazdy i mimo tego co mówi serce nie kupię Aprilii, bo staram sie przez wioski jeździć w miarę przepisowo :P

 

da się przez wioski jechać przepisowo, przez miasta już gorzej :)

 

hmmm... no nie wiem, pełna regulacja zawiasu, zajebista zabawa z jazdy (solo :D ), zastanów się jeszcze... co do części może i jest trudno, ale do ogarnięcia na ebay'u jak jesteś cierpliwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dlatego też, znudzony nieco japońskimi 4 cylindrowcami chyba zdecydowałem się tripla 675R, ale zastanawiam się, skoro nie mogę małego kupić w odpowiadającej mi konfiguracji, czy może nie obczaić większego 1050, jak wyglądają te sprzęty w porównaniu? 1050 na pewno cięższy, boję się, ze nie bedzie tak zwinny jak 675. Prędkości pewnie porównywalne, a przyspieszenie, moment?

 

Uwaga, bo właśnie wpadasz w tzw. paradoks Triumpha ;-) Polega on na tym, że wbrew pozorom mniejszy jest fajniejszy. 1050 oczywiście ma więcej powera i subiektywnie lepiej przyspiesza (różnicy pojemności nie da się oszukać), ale 675 ma bardziej zawadiacki i chuligański charakter. Jest zdecydowanie zwinniejszy i po prostu lżejszy, znacznie fajniej atakuje zakręty, jeszcze żwawiej i bardziej spontanicznie reaguje na gaz. Mimo, że 1050 absolutnie niczego nie brakuje i po każdej jeździe masz uśmiech od ucha do ucha, to przy bezpośrednim porównaniu 675 okazuje się jeszcze lepszy.

 

Ja się przesiadałem na Triumpha z Gixxa 1000 K6 i byłem zachwycony tym motocyklem. Tzn. w sumie najpierw zachwyciłem się 1050, ale ostatecznie stanęło właśnie na 675R i nigdy nie żałowałem. Mega sprzęt, będziesz miał sporo dobrej zabawy. Na 1050 zresztą też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się przez wioski jechać przepisowo, przez miasta już gorzej :)

 

No pewnie, na 2, żeby nie szarpało, a potem jeden "nieostrożny" :P ruch manetką i z zabudowanego wylatujesz 110 na kole :D

 

 

 

... Jest zdecydowanie zwinniejszy i po prostu lżejszy, znacznie fajniej atakuje zakręty, jeszcze żwawiej i bardziej spontanicznie reaguje na gaz. Mimo, że 1050 absolutnie niczego nie brakuje i po każdej jeździe masz uśmiech od ucha do ucha, to przy bezpośrednim porównaniu 675 okazuje się jeszcze lepszy.

O to to, właśnie chodzi mi o to, żeby sprzętem dało się ponagionać po okolicznycn krętych drogach, ale też i szybko skręcić w prawo na skrzyżowniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...