Skocz do zawartości

xb12s - jak to w końcu jest ?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich posiadaczy bułek. Buła zawsze była moim mażeniem jako sprzęt na dożywocie - co wiedziałem przed zakupem: trzeba pokochać, zrobić po swojemu, jest wyjątkowy w każdym calu i zajebiście się prowadzi...

 

Jestem prawie tydzień po zakupie 12 i przy browarku i dłubaniu wydechu pod jakąś fajna mapę naszły mnie pewne rozmyślenia:P

 

Z moją coś musi być nie halo - V- max 180+, nie przekroczę 190 (trudno odczytać dokładnie parametry)

Coś moją bułke bolało i po wstępnych poprawkach u Koegi z forum ... niebo, a ziemia - wszystko, co mnie bolało zostało naprawione ale jw - zaczęło mnie boleć coś innego.

 

Powiedzcie jak to jest z tym kołem - pójdzie z 2 z gazu czy nie?

 

 

 

Moja buła idzie na koło z 1 tak sobie jak na parametry "papierowe" z 2 po poprawkach Mariusza idzie ale nie z gazu, a siłowo - przyznam szczerze że oczekiwałem czegoś więcej i do tego będę dążył :D

 

Jak jest z waszymi??

 

Co do prowadzenia... latając zupełnie lajtowo zauważyłem że moto do mnie mówi... "więcej, więcej więcej" i dzięki tej komunikacji pozapinałem prawie opony bez żadnych napięć (na tyle brakło mniej niż 0,5cm)... ot tak samo wyszło. Wcześniej opony pożądnie zapiąłem raz - na sm-ttr ale po znanych trasach i z nastawieniem na wynik. Tu wyszło "przypadkiem" więc szok.

 

No i co do prowadzenia ... Zamiast bułka powinno się na buelle mówić banan :D Wpadłem na to podczas pierwszej jazdy - poprostu banan z mordy nie znikał. :D

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

a po tej modernizacji to idzie więcej niż 190 ?! (tak myślę że nie),

 

idzie na koło z 3 ! - tylko trzeba mieć pasażera i dwa aluminiowe kufry pełne,

 

lepiej pozostać przy zamykaniu opon i tak jest problem przy wyjściu z zakrętu jak za bardzo się tego gazu doda

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:D Siema. Sorry za timing ale mnie przykuło do łóżka na prawie 2 tygi.

 

Po przemapowaniu mamy co następuje:

- Co do V-max - ponad 200 , poszedłby bardziej, ale ja wymiękłem - co do dokładności pomiaru na pewno ponad 200:) poniżej 210.

- Co do koła z 1 idzie pięknie z gazu, dalejliniowo do końca oddaje co swoje.Z 2 jeszcze nie próbuję bo czuję że to wymagać będzie pewnej siły fizycznej, a mam awarię kręgosłupa:)

- Co do powietrza w kołach - mi tam nie przeszkadzało za bardzo - i tak szedł pęknie w zakrętach. Teraz jest tylko lepiej:D

 

Wykombinowałem sobie za to nowy kłopot:D

Pogmerałem w zawieszeniach bo przód był ustawiony : dobicie zero, odbicie max (albo na opak już nie pamiętam), napięcie na miękko. Tył na maxa miękko + pół ciśnienia w tylnym kapciu na co dopiero maarp zwócił uwagę i wiemy do czego sprzęt służył wcześniej;)

 

Ustawiłem pod serwisówkę i 140 da się jechać, szybciej może też ale ja się cykam. Przy przyspieszeniu takim żwawżym od 120 pojawia się lekka shima , na supergładkiej drodze pojadę i 140:D Powyżej się raz da raz nie - od razu shimy.

Zostaje mi kupić amor, ale wcześniej podłubię.

 

 

Pozdrawiam wszystkich no i special THX za pomoc dla maarpa:)

 

 

ps. bo zapomniałem a to fajna ciekawostka - moto znacznie mniej się grzeje i albo szybciej nagrzewa, albo płynniej chodzi na zimnym.. . Nie wiem. Odpalam i lata jak trzeba bez nagrzewania.

Edytowane przez suenio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...