Adam M. Posted April 29, 2012 Share Posted April 29, 2012 No dobrze, ale dlaczego nie sprobujesz z zaplonem przerywaczowym, jezeli masz wszystkie czesci ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgdarek Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 3 maja mam wolne i biorę się za wymianę na zapłon przerywaczowy .Zakupiłem już kondensatory .Jak złożę to dam znać jak poszło .Czy ma ktoś dobry patent na wykręcenie urwanej szpilki z głowicy od rury wydechowej ? I jeszcze jedno pytanie jaka powinna być pojemność kondensatorów?Przeszukałem wszystkie schematy i serwisówki i zabardzo nie doszukałem się tej informacji .Tylko na jednym schemacie było info , że 0,22 mikrofarada i takie zakupiłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted April 30, 2012 Share Posted April 30, 2012 I dobre zakupiłeś. Żeby wykręcić szpilkę warto przyspawać migomatem nakrętkę. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgdarek Posted April 30, 2012 Author Share Posted April 30, 2012 Ale szpilka urwała się równo z głowicą i nie wystaje ani kawałek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart3q Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 To nawiercić i wykrętakiem ją potraktować. Quote http://www.apanonar.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 uuu, ciężka sprawa. Wykrętaki to z bólem, bo szpilka co no najwyżej M8, a wykrętaki są słabe... Można próbować rozwiercić, ale potem musi być tuleja wycentrowana, bo przy rozwierceniu, zawsze pójdzie bokiem.Rozwiązanie profesjonalno-ekstremalne to wypalanie łukiem, czy jak to się nazywa, ustrojstwo działa wysokim napięciem i likwiduje tylko dany materiał, czyli stal. Raz to widziałem, ale w dużym zakładzie... http://www.renaultalpineownersclub.com/Freeing%20bolts.htm i tam jest sekcja "spark erosion" Quote Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD1940 Posted May 4, 2012 Share Posted May 4, 2012 Ale szpilka urwała się równo z głowicą i nie wystaje ani kawałek.To nie szkodzi. Zastosuj nakrętkę nieco większa niż urwana szpilka. Następnie trzeba położyć ją centralnie na urwanej części i umiejętnie (i to jest tajemnica sukcesu) przyspawać do niej. Daje się taki manewr zrobić może nie za pierwszym razem, ale starty są praktycznie żadne. Najwyżej ukręca się źle przyłąpaną nakrętkę.Spawanie nakrętki ma też dodatkowy aspekt polegający na nagrzaniu gwintu szpilki i następnym jej ostudzeniu. W efekcie jesli zastosowano preparaty zabezpieczające przed wykręcaniem to ulegają one anihilacji a przynajmniej osłabieniu. Podobnie w przypadku korozji. Nawiercanie i zastosowanie wykrętaków wymaga sporych umiejętności, bardzo dobrych narzędzi i odrobiny szczęścia. Gdy czegoś zabraknie najczęściej kończy się klapą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgdarek Posted May 5, 2012 Author Share Posted May 5, 2012 WitamZamiana przebiegła bez problemu.Teraz pali na dwa cylindry i jest super.Co do wykręcenia urwanej szpilki wszyscy mieli rację.Użyłem wiertełka i wykrętaków ( opcja z migomatem nie wchodziła w grę z powodu braku takowego sprzętu).Oczywiście zabrakło " odrobiny szczęścia " i teraz mam nadpęknięty gwint w głowicy i przewierconą szpilkę .Moje kolejne pytanie czy jest jakiś klej aby wkleić nową szpilkę na stałe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 JB Weld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgdarek Posted May 20, 2012 Author Share Posted May 20, 2012 Dzięki za podpowiedz z tym klejem. Jest naprawdę rewelacyjny .Zdaje egzamin przy takich naprawach.Nie ma to jak satysfakcja z samodzielnie naprawionego motoru .Dziękuję wszystkim za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueska Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Wiec tak, do prawie każdej starej japoni zapodać można moduł CDI od kymco ;] zasilanie 12V z akumulatora pinout znajdziesz w necie. Współpracuje z czujnikiem za 20 zł ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD1940 Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Coś tak wyskoczył z tą informacją, skoro nikt o to nie pyta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueska Posted January 23, 2013 Share Posted January 23, 2013 Tak dla potomnych ;) przepraszam za odgrzebanie kotleta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HD1940 Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Tak dla potomnych ;) przepraszam za odgrzebanie kotletaJak dla potomnych to można łyknąć taki "odgrzebany" kotlet. :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wueska Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 moduł jest genialny i nie drogi;) Praktycznie nie wymaga zmiany instalacji(zasilany 12V), współpracuje z tanim czujnikiem a nawet z takim typu cewka przekaźnika ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.