Skocz do zawartości

Polerowanie wydechu


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak u mnie nierdzewka jest.

Shinigami tak powiedział Edek powierdził, wiec nie zostało nic innego jak tylko trzeć :biggrin: Efekt koncowy mi tez sie podoba. Teraz jeszcze tylko za jakis czas przeróbka u Edzia i z wydechem mam spokój :cool: :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a jakiej pasty używasz ? dobra pasta czyni cuda :flesje:

 

Sonax, ale przed pastą poleciałem lekko wodnym papierem ściernym 1500 :)

Musze dokupić papier 2000, potem polece znowu pastą + gąbeczka na wiertarkę na połysk

Edytowane przez Sygnet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Pomyliłem temat i wyszedł dubel ale niech będzie dla archeologów.

 

Miałem się przypucować jak skończę i zapomniałem.

Pierwsze zdjęcie przedstawia stan w dniu gdy moto było kupione. Drugie zdjęcie gdy moto było sprzedawane.

Czym działałem:

Tani rozpuszczalnik do farb - dobry na domowe lakierowanie w tym żaroodporne lakiery

Pasta do metali SONAX i K2 aluchrom.

Papier ścierny od 400 (tylko ekstramalne dziury i drapnięcia) przez 800, 1200, 2000, 2500 (czasami mieszany z pastą

Wełna stalowa o nieznanej gradacji ze sklepu detailershop.pl Wełna gruba jest tylko na typowy brud drogowy i ogólne odchamianie, średnia można powiedzieć zasadnicza a drobna to chyba gradacja poniżej 00 (zero zero), bo służy do wykończenia, można mieszać z pastą. Wychodzi raczej mętne lustro ale sprzedawca twierdzi, że lepszy efekt można uzyskać wyłącznie pastą wykończeniową do metalu i chyba sam zaproponował coś z auto Finesse.

 

http://p1.bikepics.com/2011%5C01%5C17%5Cbikepics-2133809-full.jpg

http://p1.bikepics.com/2013%5C07%5C10%5Cbikepics-2575558-full.jpg

 

Czas pracy trudno mi określić ale myślę, że ze zdjętym wydechem jak chcemy po bandzie i startujemy z mocno styranego układu, to jeden pełny weekend minimum.

Edytowane przez Shinigami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak upalone kolektory (na chromowanych zrobiłbym próbę najpierw) najpierw bym zastosował spray do kominków a potem sie bawił z polerowanie. Mogłoby się okazać, że zbędne są papiery wodne a przynajmniej te poniżej 1500.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Witam
Chciałbym wypolerować osłonę tłumika w mojej Hondzie Hornet 2004 CB 600F PC36. Przestudiowałem ten temat
 

IMG_1519 (1) .jpg
Ciężko mi stwierdzić, czy osłonę mam z nierdzewki czy chromowaną, ale pomysł mam taki:
1. Papier na mokro 800,1500,2000
2. I tutaj moje pytanie, pasty posiadam takie dwie:

IMG_1520 (1) .jpg


Czy muszę zakupić inne?

 

spacer.png

Edytowane przez amarcik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daruj sobie te papiery a zwłaszcza wszystko poniżej 2000. Pasta polerska tylko.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Papierem ściernym zrobisz rzeźnię, że potem się zapłaczesz żeby lustro z tego zrobic. Pasta autosol albo zielona i filc i ogień.,

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...