Skocz do zawartości

Yamaha xv 1600 wskaźnik paliwa problem


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie mam problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa , mianowicie nie pokazuje mi paliwa po dolaniu. Gdy normalnie chce odpalić to przekręcam zapłon i wskaźnik od paliwa i predkosciomierz lecą na full i z powrtorem ,a poem wskazówka leci na właściwy stan paliwa. I jest git, ale na tym się to kończy, gdyż gdy zajadę na stację , zatankuje przykładowo 10l to wskazówka ani nie drgnie, podniesie się dopiero gdy odłącze akumulator i zresetuję wszystko, Mi się wydaje że wina może leży w pamięci licznika, bo nawet gdy odłącze ten potencjometr co jest w baku licznik i tak pokazuje ostatnio zapamiętaną wartość.A gdy odłącze prąd całkowicie i podepne znowu to liczniki tak samo lece na gore i na dół i wtedy pokazuje tak jak ma byc i wydedukowałem to , że jeśli przekręcam zapłon to wskaźniki zachowują się tak samo jak podczas podłączania całego zasilania więc wtedy powinno się takzę resetować ilość paliwa , a u mnie to się nie robi czy ktoś coś wie co zrobić z tym fantem?

 

Pozdrawam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć, jak tankujesz 1600/1700 to po zatankowaniu nie pokazuje prawidłowej ilości paliwa OD RAZU. Tak jest we wszystkich tych motocyklach. Dopiero po przejechaniu kilkuset metrów wskaźnik się podnosi, nie obserwowałem dokładnie po jakiej odległości. No chyba że zrobisz 2-3 km i dalej wskaźnik ani drgnie to coś jest nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podłączam się pod temat wskaźnika paliwa. W moim roadstar XV 1700 nie działa on w ogóle, tj. cały czas pokazuje rezerwę. Zatankowałem do pełna i dalej rezerwa. Sprawdziłem pływak w zbiorniku, tj. zdjąłem zbiornik, spuściłem 10 l i wykręciłem pływak z potencjometrem - wygląda na sprawny. Rezerwę pokazuje bez względu na położenie pływaka jak również bez względu na to czy podłączony jest przewód do instalacji czy nie.

Gdzie poza pływakiem może być przyczyna? Odłączanie akumulatora też nic nie dało.

Dla potomności, tu jest o naprawie pływaka i rezystora wewnątrz baku [plik MS Word 31,0 MB]:

http://www.cherswitz.net/FuelSendingRepairKit.doc

...ale u mnie to nie pomogło.

Edytowane przez marcin700

Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

Podpinam się pod temat. 

U mnie rezystor/potencjometr działa a wskaźnik pokazuje cały czas niski stan, bez względu na położenie pływaka. Po wyjęciu i sprawdzeniu rezystor/potencjometr pokazuje od 14-142ohm. Jak odpinam rezystor/potencjometr to zaczyna mrugać rezerwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...