Nico Posted September 17, 2016 Share Posted September 17, 2016 (edited) Robiłeś pod siebie i dla siebie. Edited September 17, 2016 by Nico Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Robiłeś pod siebie i dla siebie.Dokładnie tylko jest jeden mały problem :).Mało kto idzie dalej niż wymiana wydechów, siedzenia i kiery.Mało kto wkłada nawet kable do kiery.Mało kto tuninguje tu silnik zgodnie ze sztuką .Mało kto wymienia zawieszenie gdy coś kręci w silniku.ba mało kto dobiera odpowiednio opony do zwiększonych możliwości moto (indeks h).Podstawowy trend to większy lacz, wielko kiera, gmol i frędzle :biggrin: . Nie mogę, użytkownicy mi zgłaszają że jakieś ścierwa pokazujesz, to reaguje. Taka karma, przepraszam. Ale kasować zdjęć nie będę, byłoby to nie po harcersku.yuby wiesz gdzie ja widzę ścierwo :biggrin: . Łysy grunt się tobie podoba :-)Nico najbardziej martwi mnie dopracowanie mapy :).Jak mi się to w końcu uda to nagram kilka filmików jak ta bestia śmiga.Może nakręci się filmik jak odchodzi seryjnemu 1200 :).Może z żoną staniemy na światłach i pokarze jak nokautuje 883 :biggrin: . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonhart88 Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Jak mi się to w końcu uda to nagram kilka filmików jak ta bestia śmiga.Może nakręci się filmik jak odchodzi seryjnemu 1200 :).Może z żoną staniemy na światłach i pokarze jak nokautuje 883 :biggrin: .Super nakręć film jak uciekasz 50 konnemu sporsterowi, pokażesz jaką masz bestię.Może ustaw się na kresce z jakimś litrowym Ducati i wtedy zobaczymy co potrafi Twój Przaśny Kucyk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dividex Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Łysy, ty mój ulubiony trolu internetowy, prawda jest taka, że chciałeś zrobić kozacką maszynę i czekasz na zachwyt innych nad fotami które wrzuciłeś do sieci i jak widać po komentarzach nie udało się. Moto podoba się tobie, tylko tobie i na chwilę obecną nikomu innemu, ale to w sumie nie jest takie złe, bo przecież w gruncie rzeczy o to chodzi. Dla mnie twoje moto z całą ta elektroniką w badziewnych owiewkach to podróbka japońskiej wyścigówki i tyle. Czy gdyby opony zamiast białego pasa miały różowy, ale miałyby indeks "h" to też byś założył do swojego moto ? Odpowiedz proszę, bo to wiele powie o twoim guście, albo pozwoli zdiagnozować chorobę ;) Czy ty jeździsz xr, że masz od niego crashpady ? Może zamontuj jeszcze lightbary z roadkinga ;) Według mnie fajnie, że się bawisz w przeróbki i starasz się podejść do tego profesjonalnie (przynajmniej tak piszesz w swoich postach), ale na koniec robisz maszynę w stylu "pimp my car". Jest taki film z Clintem E. nazywa się "Gran Torino" i na koniec w testamencie niejaki Kowalski przepisuje skośnemu (chyba Tajowi) pięknego "muscle cara" pod warunkiem, że nie wymaluje na nim płomieni jak "meksyki" (to tacy ludzie;) ) i nie zrobi paru innych rzeczy jak to mają w zwyczaju inne "kultury amerykańskie",a co jest synonimem wiochy. Konkludując, mam wrażenie panie Łysy że z twojego moto "Kowalski" nie byłby zadowolony. Co do wyprzedzania mnie na trasie, to spoko jeśli będzie taka okazja to proszę bardzo, nie mam nic przeciwko, ostatnio wyprzedził mnie nawet skuter ;) sam chętnie pomacham do ciebie, a jeśli będę miał szczęście spotkać twoją maszynę w chwili gdy nie pędzi z prędkością światła to chętnie podejdę i poznam takiego "kwiata" jak ty :) pozdrawiam wszystkich :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadeo Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 A potem byle naked złoi mu dupę na światłach... Bez tuningu i innych bajerów... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Łysy, ty mój ulubiony trolu...............Kupił czarnego demona w macie który wygląda na szybszego niż jest, sporty 883 powinny być seryjnie malowane w jaskrawe kolory z brokatem :biggrin: . A potem byle naked złoi mu dupę na światłach... Bez tuningu i innych bajerów...zdarza się ............Shift lamp pełni rolę obrotomierza i nie tylko, jak dla mnie ważna funkcja.Wyświetlacz biegów również, podczas dynamicznej jazdy nie da się ogarnąć bez tego .To jeśli chodzi o cuda "japońskie" .Co do opon z białym pasem , nie dziecko nie założył bym ich gdyby nie miały indeksu ponad 200 h.Co do tablicy rej. składa się i mam w dupie zdjęcia z tyłu . Edited September 18, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Yuby no właśnie problem się zaczyna przy bardzo dynamicznej jeździe jak na tego typu maszynkę .Czy da się jeździć , da ale niestety mi się znudziło zastanawiać czy to 4-5 .Problem się pogłębił jak moto zapier.. 200 h na 4 biegu , obecnie to sie trzeba zastanawiać czy masz 2 czy już 3 bieg.Co do shift lamp, ustawiłem go na 6500 rpm a jak śmiga się "normalnie" to jest zwykłym dobrze widocznym obrotomierzem .Wada jego że nie jest szczelny i trzeba go chronić przed deszczem.Gdybym chciał zrobić wyścigówkę to wiadomo że relingi, podnóżki na trasę itp graty by wyleciały z moto , łącznie z tablica rej. i lusterkami.Ba dołożył bym nawet NOS, ale wtedy moto by śmigało na lawecie .Pogodzić dwie funkcje nie jest łatwo, nawet led zamiast zwykłego oświetlenia jest motywowany że często wracam moto w nocy po pracy.Druga sprawa że moim zdaniem fajnie wygląda , niestety nazbieram na oryginał, jakoś chińczycy mnie nie przekonują .Powiem więcej mam jeszcze do niego bagażnik :)W przyszłym sezonie kupuje do niego podwójną kanapę , podnóżki oraz mały sis bar zakładany na rolki od bagażnika.Dlaczego, bo starsza córka wraca na mój moto, a fotelik zostaje na bagażniku od żony.Co jest fajne ,1 minuta i kanapa zmieniona na pojedynczą , sis bar demontowany w kolejną 30 sek.Bagażnik żony z fotelikiem zakłada się 30 sek.Jak będziemy chcieli pojechać bez dzieci to 2 minuty i po gratach.Co do relingów są już przerobione i ma być na nich również szachownica, ale jakoś nie mogę trafić do tapicera.Jedyną wadą moim zdaniem tego moto nie jest twarde zawieszenie, pozycja za kierą ale to że miałem zacząć od zmodyfikowania układu hamulcowego zaraz na początku.Powinienem to był zrobić nawet przed zmianą wydechów.To trochę jak zanim wymieniłem 70% gratów w silniku to wcześniej zmieniłem tarcze sprzęgłowe ze sprężyną teraz dodano wspomaganie, wymieniłem wałki i dodałem chłodnicę oleju 5 lat temu.Obecnie brakuje jakieś 10 tyś na ukończenie tego moto jak sobie zaplanowałem kiedyś .Dziś pokornie zdjąłem klamrę i założyłem przedni błotnik :biggrin: , cale 5 minut roboty.Dlaczego go założyłem crash pad, aby w razie szlifu od razu nie upier.... filtra i chłodnicy oleju . Edited September 18, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chevy Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 Motocykl łysego jest fajnie przerobiony, ale jest kilka tandetnych elementów ktore psuja caly wyglad, naklejka z numerem to totalna wiocha, a kondom na baku takze nie daje mu uroku tym bardziej ze motocykl ma fabryczne malowanie nighstera w bardzo ładnych kolorach ktore pasuja do opon, chromowane podnozki kosa i ramka tablicy to wogole do matowego motocykla ni w kij ni w oko. A kolorowych kabli to w zadnych pojazdach nie zrozumie, chyba ze w japonskich tuningach A co do filtra wiem ze duzo lepszy od stockowej puszki, ale moim zdaniem to wyglada jak komin od pieca, zwykły stockowy jest chyba najładniejszy do sportera pomalowany na czarny mat tak jak u mnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cxpeky63 Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Widzisz Łysy.Wyszło na to że dość że nie wiele sie znasz to jeszcze nie masz gustu, wynikiem czego masz brzydkie moto :) (wszyscy, razem ze mną zgodnie tak twierdzą)Do tego przyznałeś się że boisz sie jeździć w deszczu bo ci jakieś coś co się świeci w ciemności zamoknie. No ubaw po pachy...Kurde cieszę się że nie kupiłeś Road Kinga jak kiedyś planowałeś bo to by dopiero było ;pCo do chowania tablicy, czego ty sie chłopie boisz? Foto-Radarów? Przecież policjantowi i tak nic nie zrobią. Czy może czasy zmieniły?Szerokości Edited September 18, 2016 by cxpeky63 Quote There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted September 18, 2016 Share Posted September 18, 2016 (edited) Motocykl łysego jest fajnie przerobiony, ale jest kilka tandetnych elementów ktore psuja caly wyglad, naklejka z numerem to totalna wiocha, a kondom na baku takze nie daje mu uroku tym bardziej ze motocykl ma fabryczne malowanie nighstera w bardzo ładnych kolorach ktore pasuja do opon, chromowane podnozki kosa i ramka tablicy to wogole do matowego motocykla ni w kij ni w oko. A kolorowych kabli to w zadnych pojazdach nie zrozumie, chyba ze w japonskich tuningach A co do filtra wiem ze duzo lepszy od stockowej puszki, ale moim zdaniem to wyglada jak komin od pieca, zwykły stockowy jest chyba najładniejszy do sportera pomalowany na czarny mat tak jak u mnie To nie naklejka tylko namalowany numer z rocznikiem .Na baku już nie ma naklejki tylko też namalowany szparunek.Kondon jest bo znudziły mi się rysy na baku - regenerowałem powłokę lakierniczą . Widzisz Łysy.Co do chowania tablicy, czego ty sie chłopie boisz? Foto-Radarów? Przecież policjantowi i tak nic nie zrobią. Czy może czasy zmieniły?SzerokościZ fotoradaru normalnie się płaci .Dużo się zmieniło .Co do deszczu to dziś założyłem błotnik zamiast klamry, a na shift lamp wozi się mały pokrowiec w kieszeni :). Edited September 18, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadeo Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Łysy, a słyszałeś o czymś takim jak folia 3M? Oklejasz zbiornik i masz po problemie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boccacio Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Ja tam bym sie Kolegi aż fak bardzo nie czepiał. Ma swój wymarzony moto i robi go tylko i wyłącznie pod siebie. Dobrze ze nie założył springera i kierownicy po pachy. A w życiu jak w filmie każdy krytykuje bo w końcu prawo bo w końcu demokracja. Mnie tam sie ten sporciak podoba. Malowanie to rzecz gustu ale ważne ze oryginalna sylwetka jednak sie zachowała. Swoją droga krytykując kogoś musimy pamietać ze to działa w 2 strony A przecież chłop sie napracował i ważne ze jest zadowolony, a my pilnujmy swoich moto. Poza tym zawsze jak są spotkania entuzjastów HD w realu to przynajmniej jest na co popatrzeć - bo czy byłoby tak ciekawie gdyby obok stało np 20 takich samych fabrycznych sportów Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 (edited) Ja tam bym sie Kolegi aż fak bardzo nie czepiał. Ma swój wymarzony moto i robi go tylko i wyłącznie pod siebie. Dobrze ze nie założył springera i kierownicy po pachy. A w życiu jak w filmie każdy krytykuje bo w końcu prawo bo w końcu demokracja. Mnie tam sie ten sporciak podoba. Malowanie to rzecz gustu ale ważne ze oryginalna sylwetka jednak sie zachowała. Swoją droga krytykując kogoś musimy pamietać ze to działa w 2 strony A przecież chłop sie napracował i ważne ze jest zadowolony, a my pilnujmy swoich moto. Poza tym zawsze jak są spotkania entuzjastów HD w realu to przynajmniej jest na co popatrzeć - bo czy byłoby tak ciekawie gdyby obok stało np 20 takich samych fabrycznych sportów Pozdr :clap:Co do wyświetlacza biegów to trochę już pośmigałem jak go mam zamontowany i mogę polecić .Działa dobrze , zwłoka jest prawie żadna. Edited September 19, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boccacio Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Myśle ze każdy z nas na forum ma swoją wymarzona maszynę która kupił większym lub mniejszym wysiłkiem. Życie ucieka, zawsze są ważniejsze sprawy niż moto. To rodzina to dom itd. Nie ma czasu po dupsku sie podrapać. Czasami jednak wystarczy trochę sie zatrzymać i dostrzec tej ludzkiej życzliwości a nie pogardy. Ja kupując mojego Grubasa już miałem na niego wizje. Po prostu w standardzie jaki oferuje HD mi sie nie podoba. Niejeden napisze co tu zmieniać. To jest grubas i taki ma być - z zasady żadnych błyskotek i light bar' ów. Sportster z zasady tez powinien być surowy ale moim skromnym zdaniem motocykle spod znaku HD to najbardziej wdzięczne sprzęty do przeróbek czy dostosowywania a jeżeli po ściągnięciu paru gratów można wrócić do oryginału to tez jest ok. Ja tam szanuje każda wizje i nie neguje. Każdy kierunek jest w pełni słuszny jeśli to jest HD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geni Posted September 19, 2016 Share Posted September 19, 2016 Ja mam właściwie tylko jedną uwagę. Skoro idziemy w osiągi to nie wystarczy założenie opon, które się nie rozpadną podczas jazdy.Kłaniają się inne zawiasy, inne koła, inne opony i przede wszystkim hamulce.Niestety to wszystko kasa i to spora.Gdyby iść na skróty to HD ma już na koncie taki motocykl: XR1200X.A wygląd. No cóż każdy robi pod siebie i prawdę mówiąc średnio to Łysego powinno obchodzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.