LanyHD Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 co masz pogrzebane na te 90 hp i jak to zmierzyles ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 (edited) co masz pogrzebane na te 90 hp i jak to zmierzyles ?Na hamowni , moto tam było już dwukrotnie .Co do zmian to moto ma wymienione wałki,przelotowy wydech,filtr K&N, zestrojony na fuelpack,wzmocnione sprzęgło oraz poprawione chłodzenie silnika.Jedyny problem dotyczy fuelpack który nie nadaje się do nowych "ostrych" wałków.Które mają od 2000rpm do 6750rpm , zaczynają od 2500rpm a kończą już obroty silnika przy 5700 rpm.Dlatego fuelpack trafi do żony a jej PCIII na allegro. Jak zakończę silnik to pozostanie wymiana oświetlenia na LED lam klosza z przodu oraz przednich kierunków.Może w tym roku lub w przyszłym ,oraz za dwa lub trzy lata mam w planach całkowitą przebudowę układu hamulcowego.Strona wizualna moto zakończona , większych zmian nie będzie.Jedynie jakieś kapsle z HD na te paskudne śruby :). Edited January 17, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LanyHD Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 90hp-90 ft/lbs na kole, to 100+ na "uczciwej" hamownico ty masz za walki ze takie jebniecie daja ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 (edited) 90hp-90 ft/lbs na kole, to 100+ na "uczciwej" hamownico ty masz za walki ze takie jebniecie daja ? Dedykowane do sportstera od HD SE.Problem z tym że na obrotach nie mogę pociągnąć na tym fuelpack.Dlatego zainwestowałem w pudełko od SE.Chyba trzy sezony zbierałem te graty dobrze że skończyłem prze podwyżką $ :).Kompresja będzie podniesiona bodajże do coś koło 11.Sam jestem ciekaw jaki będzie wynik , dam wykres hamowni :).W ogóle widzę że tu na FM temat sportsterów jakoś umiera . Edited January 17, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LanyHD Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Dedykowane do sportstera od HD SE.Problem z tym że na obrotach nie mogę pociągnąć na tym fuelpack.Dlatego zainwestowałem w pudełko od SE.Cyba trzy sezony zbierałem te graty dobrze że skończyłem prze podwyżką $ :).Kompresja będzie podniesiona bodajże do coś koło 11.Sam jestem ciekaw jaki będzie wynik , dam wykres hamowni :).W ogóle widzę że tu na FM temat sportsterów jakoś umiera .nic nie wspominasz o glowicach,Walki masz w takim razie se536 se575 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 (edited) nic nie wspominasz o glowicach,Walki masz w takim razie se536 se575 Nie pamiętam , na tych drugich można wykręcić sporta na 7000 rpm.Co do głowic to spójrz na poprzednie zdjęcie.Zostają seryjne ale reszta gratów z nich będzie wymieniona. Edited January 17, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LanyHD Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 Nie pamiętam , na tych drugich można wykręcić sporta na 7000 rpm.Co do głowic to spójrz na poprzednie zdjęcie.Zostają seryjne ale reszta gratów z nich będzie wymieniona.na obydwoch mozna krecic do 7k+myslalem ze masz glowice "s-portowane" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted January 17, 2016 Share Posted January 17, 2016 (edited) To są te 25649-01APomyłka od 2000rpm do 6500rpmTu jest kataloghttp://www.harley-davidson.com/en_US/Media/downloads/Racing/US_SE13_Full.pdf Edited January 17, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cxpeky63 Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 Ze względu na wyraźny deficyt gaźnikowych modeli w okolicy oraz wyjątkowo okazyjną cenę pokusiłem się ostatnio na: Oczywiście kompletny stock, ale nie na długo :)Pomysł to biały matowy kolor, kiera typu hollywood, progresywne zawieszenie, inne(jeszcze nie wiem jakie) wydechy. Siedzenie na sprężynie. Pytanie o wydechy, czy jak zmienię wydechy na Cobry 3inch albo jakieś V&H i filtr na k&n to muszę zmieniać mapę czy powinienem ją zmienić. na osiągach nie zależy mi wogule. W moim RK mam V&H big radius 2in2 i żadnego power comendera nie mam.Kolejne pytanie chcę pomalować rocker covery(pokrywy zaworów) na czarno czy jak je zdejmę to mogę coś niepotrzebnie namodzić (czyt zepsuć, przestawić) czy może zdejmuję myję daję w proszek, zmieniam uszczelkę, zakładam i jeżdżę? Quote There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted January 22, 2016 Share Posted January 22, 2016 (edited) Jeżeli chodzi ci o stan zaworów to lepiej ustawić odpowiednią mieszankę.Co do pokryw to moim zdaniem tylko anodowanie ma jakiś sens.Zresztą http://www.rolandsands.com/category/3/coverline W moim RK mam V&H big radius 2in2 i żadnego power comendera nie mam.Twoja sprawa . Edited January 22, 2016 by anakin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawelll Posted February 2, 2016 Share Posted February 2, 2016 Witam.Jestem nowym forumowiczem, więc jeśli dubluję temat to proszę o wyrozumiałość.Chciałbym przerobić w swoim moto przednie koło na grube, czy trzeba wymienić też pólki czy się zmieści na oryginalnych?Drugie pytanie do Tych co już to przerabiali bądź wiedzą, czy wychodzą jeszcze jakieś problemy przy takiej zmianie? Witam.Chciałbym przerobić swojego sportstsera 1200 XL rok 2009.Chodzi mi o zmianę koła na szersze, nie wiem czy trzeba wymieniać pólki na inne.Czy przy takiej zmianie nie pojawią się jakieś problemy.Może ktoś ma jakieś sprawdzone rozwiązania co do grubości koła.Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakin Posted February 26, 2016 Share Posted February 26, 2016 Już niedługo silnik zostanie przebudowany, człowiek nie może się doczekać :).Jak tylko ruszy to dam fotki i opiszę co zrobiono i ile to dało HP i Nm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 3, 2016 Share Posted April 3, 2016 Jaki model Sportstera, polecilibyscie dla kobiety, i z jakich lat (jesli sa roznice w jakosci). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slavo v2 Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 (edited) :crossy:witaj nr- 669 368 732 to ci powiem jak i co kołem i półkami itd. ............... Edited April 4, 2016 by slavo v2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaroslav Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Jaki model Sportstera, polecilibyscie dla kobiety, i z jakich lat (jesli sa roznice w jakosci).Moja ma Irona z 2015 i sobie chwali. Poprzednio też był mały, ale z 2004. Był trochę wyeksploatowany, ale zasadniczo fajnie pyrkał na gaźniku. Za krótko mieliśmy oba, żeby narzekać na jakość. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.