Jump to content

Przeróbki sportsterów


wilkrew
 Share

Recommended Posts

Do poprawy są detale a wiec stacyjka,zamontowanie klamry lub skróconego błotnika, wywaliłbym osłonę silnika, przewody od oleju metalowe i parę innych dupereli .

No i mocowanie pokryw- opaski zaciskowe odpadają :sad: .

 

Ja bym nic nie poprawiał

Teraz wiem dlaczego tyle masz niedoróbek :wink: .

Edited by łysy31
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Czemu masz standardowy filtr przy takich modyfikacjach :blink: .

Dobra pogadamy potem, teraz biorę małMi i jadymy na przejażdżkę ............

Edited by łysy31
Link to comment
Share on other sites

Witam Wszystkich,

 

Seryjnie : 883 iron

 

Przeróbki:

 

Big bore 1200

SE tuner

SE wydechy

SE ostre wałki rozrządu

Zawieszenie Progresive Suspension

i wiele innych zmian.

 

 

Co sądzicie ?

 

Głowice to OEMy? Jak tak, to były coś modzone? Czy tylko gotowe SE części zapakowałeś? :)

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/           https://silentgrayfellow.pl/  

Link to comment
Share on other sites

No kumam, kumam.

Gotowe zestawy SE, a co dopiero OEMy, są dość małodokładnie wykonane. Po poprawkach trochę lepiej jest.

Trochę głupio, bo człek płaci cięzką kasę, a tu po pomiarach okazuje się, ze objetości poszczególnych kanałów i komór róznia się od siebie nawet do 3 cm szesc. Zabawki nie posiadaja powiekszonych mozliwosci (pisze o OEMach) w stosunku do powiekszonego zapotrzebowania, a przeciez tak niewiele trzeba. Parę "liźnięc" i zblizamy się do granic możliwosci tego co mozna z tym "mięsem" zrobić lub trochę wieksze mody za niewielką kasę (niewielką w stosunku do zainwestowanej do tej pory kasy) i nagle motor zachowuje się jakby miał z 50 kg mniej. ;)

SE traktuję jako półwyrób. Sam go posiadam, ale.... no własnie... o to ale się tu rozchodzi.

Mam następuijace zdanie co do tego typu robót. Wewnętrzne samopoczucie z posiadania rozwiertu lub/i pakietu SE- bezcenne, pełne mozliwosci- niewykozystane, a przecież już tak niewile brakuje.

Zestawom tym (szczególnie jak montujemy je do OEMowych głowic) tak po prawdzie brakuje tago co angole okreslają jako "last touch".

 

Teraz o samym Sporcie:

Motor ten jest duzo lepiej zaprojektowany (już na etapie fabryki) do osiagów. Aby coś porównywalnego wykrzesać z BT trzeba się duzo bardziej nagłówkowac. Roboty dużo więcej nie ma (no może trochę) ale BT jest trudniejszy w tuningu- to jest bezsporne. Motorek w wersji 1200 - super, z 883 to trochę nie wiadomo jak do tego podejśc, zamienić i uzywać zamiast Simsona S51 do dojazdów na ryby? :cool:

W kazdym bądz razie- pytasz co sadzimy. Na to ja fisu sadzimy że brak mu charakteru. :rolleyes:

Przeróbki są zrobione bez zachowania konsekwencji/kierunku/stylu.

I mały konkret na zakończenie: Nie podobają mi się gumowe osłony w lagach. Przód wygląda jak MZ.

Tak to widze i nic na to nie poradzę. Niektóre detale rażą po gałach- nie powiem Ci które. Wejdz do basenu z zimnym piwkiem, postaw sobie motorek na widoku i tak długo patrz na niego (nie zajmując się przy tym niczym innym) aż sam do tego dojdziesz. Nooo chyba ze uwazasz go za sprzęt skończony- nooo to sorki... nie mam uwag. :biggrin:

Edited by fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/           https://silentgrayfellow.pl/  

Link to comment
Share on other sites

Guest łysy31

Nie słuchaj jego, zaś pi..doli jak potłuczony :banghead: .

Mz-tka tobie już rozum dawno odebrało.

"Na to ja fisu sadzimy że brak mu charakteru. :rolleyes:

Przeróbki są zrobione bez zachowania konsekwencji/kierunku/styl"-do mojego też się dopier..lił.

Kolejny fajny sportster przerobiony nie za pomocą młotka i kątówki do metalu :wink: .

Edited by łysy31
Link to comment
Share on other sites

Nie słuchaj jego, zaś pi..doli jak potłuczony :banghead: .

Mz-tka tobie już rozum dawno odebrało.

 

łysy31- proponuję spasować ze słownictwem w kierunku do forumowiczów ( w tym przypadku do mnie). Nie jesteś anonimowy w sieci, a mnie stać i mam czas, aby te sprawy odpowiednio załatwić. Nie lepiej kupic coś ładnego dziecku niż na adwokatów wydawać? Zastanów sie, a jak masz z tym problem to zapytaj szanownej Małzonki, może ona podejmnie racjonalną decyzję. Bo jeśli chodzi o mnie to kropla się przelała, a podejrzewam, że jeszcze kilku obrażonych przez Ciebie na tym forum przyłączy się do "akcji".

 

 

P.S.

Przód od MZ-tki w japońcu:

http://c.wrzuta.pl/wi1362/c0335843000e21fa4d41da54/0/dsc00660

 

pobrane z

www.jawacz.pl

właściciel zdjęcia "motomaciey".

Edited by fisu

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/           https://silentgrayfellow.pl/  

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...