Guest łysy31 Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 (edited) Do poprawy są detale a wiec stacyjka,zamontowanie klamry lub skróconego błotnika, wywaliłbym osłonę silnika, przewody od oleju metalowe i parę innych dupereli .No i mocowanie pokryw- opaski zaciskowe odpadają :sad: . Ja bym nic nie poprawiałTeraz wiem dlaczego tyle masz niedoróbek :wink: . Edited September 18, 2012 by łysy31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilkrew Posted September 20, 2012 Author Share Posted September 20, 2012 WIem, najlepiej dokupić wszystko co jest możliwe a potem to wszystko przykryć kapturem na bak i pomalować w szachownicę :)Każdy ma inny sposób na zwrócenie na siebie uwagi...Pozdro na drodze.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinryb23 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Witam Wszystkich, Seryjnie : 883 iron Przeróbki: Big bore 1200SE tunerSE wydechySE ostre wałki rozrząduZawieszenie Progresive Suspensioni wiele innych zmian. Co sądzicie ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonhart88 Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 rozwiert sam robileś czy już byl zrobiony ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indian Posted September 29, 2012 Share Posted September 29, 2012 Daj jakieś foty z drugiej strony motocykla . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest łysy31 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 (edited) rozwiert sam robileś czy już byl zrobiony ?Trzeba czytać ze zrozumieniem :wink:http://www.hastingsm...tster-TE066.htmDaj inne fotkiPo tych zmianach warto zmienić gumy, bo na pewno się ślizgają. Edited September 30, 2012 by łysy31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinryb23 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Sam nie rozwiercałem ;) Założony jest big bore Screamin Eagle zwiększający pojemność do 1200 cm3. Kolejne zdjęcie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest łysy31 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 (edited) Czemu masz standardowy filtr przy takich modyfikacjach :blink: .Dobra pogadamy potem, teraz biorę małMi i jadymy na przejażdżkę ............ Edited September 30, 2012 by łysy31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinryb23 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Czemu masz standardowy filtr przy takich modyfikacjach :blink: .Dobra pogadamy potem, teraz biorę małMi i jadymy na przejażdżkę ............ Filtr też jest SE, tylko w orginalnej obudowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest łysy31 Posted September 30, 2012 Share Posted September 30, 2012 Filtr też jest SE, tylko w orginalnej obudowie.To zwracam honor :biggrin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Witam Wszystkich, Seryjnie : 883 iron Przeróbki: Big bore 1200SE tunerSE wydechySE ostre wałki rozrząduZawieszenie Progresive Suspensioni wiele innych zmian. Co sądzicie ? Głowice to OEMy? Jak tak, to były coś modzone? Czy tylko gotowe SE części zapakowałeś? :) Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcinryb23 Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 Głowice to OEMy? Jak tak, to były coś modzone? Czy tylko gotowe SE części zapakowałeś? :) Gotowy zestaw Big Bore SE zwiększając pojemność do 1200 cm3. Gotowy zestaw Big Bore SE zwiększający pojemność do 1200 cm3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 (edited) No kumam, kumam.Gotowe zestawy SE, a co dopiero OEMy, są dość małodokładnie wykonane. Po poprawkach trochę lepiej jest.Trochę głupio, bo człek płaci cięzką kasę, a tu po pomiarach okazuje się, ze objetości poszczególnych kanałów i komór róznia się od siebie nawet do 3 cm szesc. Zabawki nie posiadaja powiekszonych mozliwosci (pisze o OEMach) w stosunku do powiekszonego zapotrzebowania, a przeciez tak niewiele trzeba. Parę "liźnięc" i zblizamy się do granic możliwosci tego co mozna z tym "mięsem" zrobić lub trochę wieksze mody za niewielką kasę (niewielką w stosunku do zainwestowanej do tej pory kasy) i nagle motor zachowuje się jakby miał z 50 kg mniej. ;)SE traktuję jako półwyrób. Sam go posiadam, ale.... no własnie... o to ale się tu rozchodzi.Mam następuijace zdanie co do tego typu robót. Wewnętrzne samopoczucie z posiadania rozwiertu lub/i pakietu SE- bezcenne, pełne mozliwosci- niewykozystane, a przecież już tak niewile brakuje.Zestawom tym (szczególnie jak montujemy je do OEMowych głowic) tak po prawdzie brakuje tago co angole okreslają jako "last touch". Teraz o samym Sporcie:Motor ten jest duzo lepiej zaprojektowany (już na etapie fabryki) do osiagów. Aby coś porównywalnego wykrzesać z BT trzeba się duzo bardziej nagłówkowac. Roboty dużo więcej nie ma (no może trochę) ale BT jest trudniejszy w tuningu- to jest bezsporne. Motorek w wersji 1200 - super, z 883 to trochę nie wiadomo jak do tego podejśc, zamienić i uzywać zamiast Simsona S51 do dojazdów na ryby? :cool:W kazdym bądz razie- pytasz co sadzimy. Na to ja fisu sadzimy że brak mu charakteru. :rolleyes:Przeróbki są zrobione bez zachowania konsekwencji/kierunku/stylu.I mały konkret na zakończenie: Nie podobają mi się gumowe osłony w lagach. Przód wygląda jak MZ.Tak to widze i nic na to nie poradzę. Niektóre detale rażą po gałach- nie powiem Ci które. Wejdz do basenu z zimnym piwkiem, postaw sobie motorek na widoku i tak długo patrz na niego (nie zajmując się przy tym niczym innym) aż sam do tego dojdziesz. Nooo chyba ze uwazasz go za sprzęt skończony- nooo to sorki... nie mam uwag. :biggrin: Edited October 1, 2012 by fisu Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest łysy31 Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 (edited) Nie słuchaj jego, zaś pi..doli jak potłuczony :banghead: .Mz-tka tobie już rozum dawno odebrało."Na to ja fisu sadzimy że brak mu charakteru. :rolleyes:Przeróbki są zrobione bez zachowania konsekwencji/kierunku/styl"-do mojego też się dopier..lił.Kolejny fajny sportster przerobiony nie za pomocą młotka i kątówki do metalu :wink: . Edited October 1, 2012 by łysy31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted October 1, 2012 Share Posted October 1, 2012 (edited) Nie słuchaj jego, zaś pi..doli jak potłuczony :banghead: .Mz-tka tobie już rozum dawno odebrało. łysy31- proponuję spasować ze słownictwem w kierunku do forumowiczów ( w tym przypadku do mnie). Nie jesteś anonimowy w sieci, a mnie stać i mam czas, aby te sprawy odpowiednio załatwić. Nie lepiej kupic coś ładnego dziecku niż na adwokatów wydawać? Zastanów sie, a jak masz z tym problem to zapytaj szanownej Małzonki, może ona podejmnie racjonalną decyzję. Bo jeśli chodzi o mnie to kropla się przelała, a podejrzewam, że jeszcze kilku obrażonych przez Ciebie na tym forum przyłączy się do "akcji". P.S.Przód od MZ-tki w japońcu:http://c.wrzuta.pl/wi1362/c0335843000e21fa4d41da54/0/dsc00660 pobrane zwww.jawacz.plwłaściciel zdjęcia "motomaciey". Edited October 1, 2012 by fisu Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ https://silentgrayfellow.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.