Jump to content

RF 600 nie pali Cewki??


wierny10
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich, problem jak w temacie, RF 600 97r nie chce mi odpalic. Problem zaczal sie od tego: moto niedawno nabylem i przy zakupie gosc powiedzial ze gazniki sa do regulacji (strasznie sie dusil do 2500rpm potem ok ale odpalal od pierwszego kopa) dal mi drugie gazniki wiec chcialem je wymienic. Okazalo sie iz sa to gazniki troszke inne. Wiec lipa zlozylem wszystko do kupy i nie odpala wymienilem swiece zapalil gitara pojezdzilem troszke potem moto postalo 2 tyg i znow nie pali sprawdzilem iskre jest (choc wydaje mi sie ze slaba) paliwo dochodzi bo zalewa swiece. wyciagalem te swiece ze sto razy przy jednej z prob fajka zostala a przewod mialem w rece mysle mam przyczyne. Zarobilem wiec przewody od nowa sprawdzilem iskre wszystko ok a nie pali. Walcze juz z tym 3 dni. Brak mi juz pomyslow. Moze byc tak iz cewki sa juz na wykonczeniu( i jest slaba iskra) a moze pomylilem kolejnosc podlaczenia przewodow? tyle razy je wyciagalem ze juz nie wiem. Co Wy na to. Bede wdzieczny za wszelka pomoc

Link to comment
Share on other sites

Powiem z autopsji że RF która stoi sobie 2 tygodnie nieodpalana pali z wielką łachą. Moja ostatnio też nie chciała zapalić tzn. silnik zaskakiwał ale po chwili gasł, później jak zapaliła pływała na obrotach i usiłowała zgasnąć. Jak się rozgrzała było ok.

kręciciel obrotów

Link to comment
Share on other sites

Jezeli masz problem z gaznikami to najpierw trzeba sprawdzic co sie dzieje.

Z twego opisu wyglada to na cieknacy zawor iglicowy powodujacy trudnosci z przepaleniem mieszanki na wolnych obrotach i troche wyzej.

Odkrec korki komor plywakowych i zlej paliwo z kazdej osobno do jakiegos naczynka z miarka ( np wyposazenie dla niemowlat ) zeby sprawdzic czy poziom paliwa w komorach jest jednakowy.

Poza tym mam wrazenie ze zabiles swiece podczas tych prob, wiec moze znowu trzeba je wymienic.

Po odpaleniu moto musi byc ono jezdzone, lub grzane na postoju do momentu samooczyszczenia swiec, bez tego zawsze zima bedziesz mial klopoty.

Link to comment
Share on other sites

Też myślę że jest problem ze świecami. Jeśli mówisz że iskra jest "słaba" to może być tak że ją zalewa. Zacząłbym od wymiany świec.

 

Jeszcze jedna sprawa. Słaba iskra może być spowodowana słabym akumulatorem, więc może najpierw naładuj go porządnie.

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Fajnie tylko swiece sa nowe a aku naladowany... Probowalem go odpalic z popychu, z 1.5km go ciagalem po osiedlu i nic zalapal tylko tak jakby na 1,2 garki jak palnik odkrecilem na maxa jak tylko odpuscilem gasl. Czy jezeli poziom paliwa nie bedzie rowny we wszystkich komorach znaczy ze zawor iglicowy cieknie??

Link to comment
Share on other sites

dobre tylko ja wlasnie mam nowki denso a teraz najlepsze wlasnie wsadzilem stare swiece (tez denso) i odpalil z pierwszego kopa :banghead: na razie chodzi zobaczymy jak odpale jutro

Przyznaj się że zamieniłeś kable na cylindrach :biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Link to comment
Share on other sites

Witam puki co moto od 3 dni pali ladnie od strzala na starych swiecach jednak nie pomylilem kolejnosci podlaczenia kabli. obstawiam jednak zaciecie iglicy i moto sie zalewalo sprawdze jeszcze w wolnej chwili dzieki za pomoc..

Link to comment
Share on other sites

Witam puki co moto od 3 dni pali ladnie od strzala na starych swiecach jednak nie pomylilem kolejnosci podlaczenia kabli. obstawiam jednak zaciecie iglicy i moto sie zalewalo sprawdze jeszcze w wolnej chwili dzieki za pomoc..

 

Sprawdź proszę dokładnie co się zacina w tych gaźnikach ilglica gąźnika czy może zawór pływaka?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź proszę dokładnie co się zacina w tych gaźnikach ilglica gąźnika czy może zawór pływaka?

 

 

 

 

Raczej nic sie nie zacina tez obstawiam pomylenie fajek na świecach,zacięcie iglicy pływaka w 4 gaźnikach jednocześnie nie realne,zacięcie iglicy jeszcze bardziej nie realne.Wydaje mi się że dobrze tafiłeś Z tym pomyleniem przewodów a koledze troszke wstyd sie przyznac do tego(Zdarzyć się może najlepszym)ewentualnie sam nie zwrócił uwagi na to że je pomylił i po zamontowaniu starych swiec założył je poprawnie.Zakładając że moto było zalewane z powodu usterki zaworka w gaźniku to i tak by się uruchomił na pozostałych cylindrach.A najlepsze to ten hol 1.5 kilometra (aż sie zdziwiłem ż tego nie skomentowałeś).Czytając to można sie uśmiać nieźle.

 

Kolega powinien zrobić porządny przeglądzik motocykla i zapomni o takich metodach jak pchanie na pych lub holowanie.

Luzy zaworowe,porządne czyszczenie gaźnikow i ich ustawienie to podstawa.Czysty filterek powietrza też odwdzieczy sie uzytkownikowi choćby niższym spalaniem.Czynności te to podstawa .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...