Skocz do zawartości

Zmiana instalacji USA na PL w Magnie


Furiacik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm

 

Jak w temacie. Mam Magne z 85 w wersji USA (odpalanie na światłach, postoje w kierunkach), czy jest jakiś prosty i niedrogi oczywiście sposób postępowania w takiej sytuacji (jakieś gotowe stacyjki, przełączniki)?? No i oczywiście od czego zacząć).

 

Pozdrawiam

Furiacik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jest zostawić to jak jest.Ale jeśli bardzo chcesz to wystarczy wyłączyć obrysówki w kierunkach,i wstawić postój do lampy.Wyłącznika specjalnie to nie potrzeba bo i tak jeździmy na światłach.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ze jest sposób, na światła zrób dodatkowy włącznik.wyłącznik, jak najmniejszy ,żebyś mógł go gdzieś zamotnować,tylko to wiąże się też z zamontowaniem dodatkowego przekażnika bo bez niego odrazu taki mały wyłącznik pojdzie z dymem. .Z kierunkami zamontuj tylko dodatkowy przewód od przrekażnika,a ten na którym są diody odetnij. Osobiście zostawiłbym to,tak jak jest,ale jak koniecznie chcesz to zmienic to do dzieła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście bym nic nie ruszał.

U mnie ktoś poodcinał kable z kierunków ale już wróciłem do oryginału i założyłem żarówki 2 włuknowe. Jak byłem na przeglądzie diagnosta kazał mi włączyć postojówkę z przodu ale mu wyjaśniłem że jest to wersja USA i nie mam jak wyłączyć swiateł bo po przekręceniu stacyjki odrazu pali się reflektor (więc przy awari alternatora musiałem rozbierać lampę i wypinać żarówkę, żeby zaoszczędzić trochę na prądzie i dojechać do domu).

Dla niego było OK.

Jedynym problemem przy obrysówkach w kierunkach może być policja ale to też trzeba by trafić na jakiegoś wyjątkowego służbistę (albo zazdrośnika bo jemu żona nie pozwala kupić motocykla) żeby się przyczepił. Gadałem na jesieni z gościem z drogówki to stwierdził że w motocyklu każdy punkt świetlny to zmniejszenie szansy że ktoś cie nie zauważy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wersję USA i poza wymianą reflektora na europejską wersję nic nie robiłem. Amerykańska lampa w odróżnieniu do angielskiej nie jest upierdliwa dla innych w czasie jazdy. Zmieniłem dla siebie, by wieczorem mieć lepiej doświetlone pobocze i lepiej widoczne znaki. A co do przeglądu, płacisz po - czyli podejmujesz próby do skutku. Ostatnio przeszedłem przegląd pozytywnie na stacji wojewódzkiej o bardzo złej sławie. Pojechałem tam bo musiałem, na 3 godz przed wyjazdem w Polskę. Przeszły wydechy (głośne), obrysówki i brak żarówki postojowej. Sprawdzili wszystko ale nie czepiali się.Nie taki............

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...