Skocz do zawartości

Silniki diesla już nie opłacalne?


murgal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chętnie bym przetestował VW Lupo 1.2TDi. Ciekawe jak to idzie. Małe, lekkie a TDi po machą. No i spalanie też śmieszne. Doznał ktoś wrażeń z jazdy tym cudem?

Ja ze 2 lata się takim wynalazkiem przejechałem, odpychało się przyzwoicie.

Spalanie spalaniem, ale po jakiejkolwiek awarii oszczędności ze spalania musimy z nadwyżką wydać na naprawde.

 

Jak ktoś szuka oszczędności to W124 2.5D kupić w stanie co najmniej dobrym i jeździć.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie bym przetestował VW Lupo 1.2TDi

 

ja nie wiem co bym przetestował :D ostatnio laski na grillu mnie przyparły do muru co bym wybrał jakbym miał kupić normalny(jakby tico było nienormalne :( ) samochód, możliwie młody i za więcej niż 5 tys-no i miałem problem :D

 

ja to bym został przy małej benzynie +LPG albo i goła benzyna kwestia gdzie miałbym jeździć.......

 

yaris jest pedalski mega no i do japońców części drogie, micra jeszcze bardziej gejoski wygląd, corsa ciut lepsza ale też brzydkie......nie cierpie obłych samochodów, matiz już był w mojej opini brzydki a co dopiero współczesne......

 

polo IV jest znośne ale nie wiem nic o silnikach.....nie chce diesla i h*j nie mam ochoty rano w -20 się modlić, a w nocy nie spać czy turbina już poda czy padła czy padnie, i ogólnie co się jeszcze może wysypać za xxxxx zł....nawet niech ten diesel pali 5/100 to ropa kosztuje kilka groszy mniej od benzyny więc koszt ten sam =benzyna z gazem sekwencyjnym będzie tańsza....i jak się normalnie lata to gazu wcale nie pali 2x więcej niż paliwa =nasz matiz zanim go rozbiłem brał 5.5 benzyny i 7.5 gazu , kolegi tikacz brał 4.5-5 paliwa i 6 gazu.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie wiem co bym przetestował :D ostatnio laski na grillu mnie przyparły do muru co bym wybrał jakbym miał kupić normalny(jakby tico było nienormalne :( ) samochód, możliwie młody i za więcej niż 5 tys-no i miałem problem :D

 

ja to bym został przy małej benzynie +LPG albo i goła benzyna kwestia gdzie miałbym jeździć.......

 

yaris jest pedalski mega no i do japońców części drogie, micra jeszcze bardziej gejoski wygląd, corsa ciut lepsza ale też brzydkie......nie cierpie obłych samochodów, matiz już był w mojej opini brzydki a co dopiero współczesne......

 

polo IV jest znośne ale nie wiem nic o silnikach.....nie chce diesla i h*j nie mam ochoty rano w -20 się modlić, a w nocy nie spać czy turbina już poda czy padła czy padnie, i ogólnie co się jeszcze może wysypać za xxxxx zł....nawet niech ten diesel pali 5/100 to ropa kosztuje kilka groszy mniej od benzyny więc koszt ten sam =benzyna z gazem sekwencyjnym będzie tańsza....i jak się normalnie lata to gazu wcale nie pali 2x więcej niż paliwa =nasz matiz zanim go rozbiłem brał 5.5 benzyny i 7.5 gazu , kolegi tikacz brał 4.5-5 paliwa i 6 gazu.....

 

 

Z tym nieodpalającym dieslem to przesadzasz i to ostro. Wystarczy sprawny aku i działające świece żarowe. MI tam odpala i przy -30 bez problemów.

 

Zauważ że świat motoryzacji nie kończy się na daewoo.

SUPPORT 18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :) - to tez powoduje ze zima bywaja problemy... z turbina to przesadzasz jak uzytkujesz normanie i wiesz jak sie obchodzic z turbo to nie zajezdzisz jej tak szybko. No ale fakt - LPG wychodzi taniej w eksploatacji nawet jak za montaz trzeba dac 3 tys , Diesel to FAP, dwumasa , wtryski , pompa , swiece po 100 zl sztuk :) - wszystko mozna naprawic ale koszta czesto sa gigantyczne...sam prawdopodobnie bede mial skomplikowanego nowoczesnego diesla za kilka dni ( 2.0 HDI) ..zobaczymy jak sie bedzie sprawowal...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :) - to tez powoduje ze zima bywaja problemy... z turbina to przesadzasz jak uzytkujesz normanie i wiesz jak sie obchodzic z turbo to nie zajezdzisz jej tak szybko. No ale fakt - LPG wychodzi taniej w eksploatacji nawet jak za montaz trzeba dac 3 tys , Diesel to FAP, dwumasa , wtryski , pompa , swiece po 100 zl sztuk :) - wszystko mozna naprawic ale koszta czesto sa gigantyczne...sam prawdopodobnie bede mial skomplikowanego nowoczesnego diesla za kilka dni ( 2.0 HDI) ..zobaczymy jak sie bedzie sprawowal...

Jeśli chodzi Ci to 16V (136PS) to bardzo dobre silniki. Znajomy zrobił C5 170 tyś w 2,5 roku, drugi 120tyś po czym rozbił fure.Obydwaj zgodnie stwierdzili że zero problemów było przez ten okres. Sporo lepszy o VW 2.0 TDI 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten ma 200 i ostatnio padl EGR - 500 zl , naszczescie wymienil to poprzednik kilka dni temu...tak do 2.0 16V

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w polsce paliwopodobne ciecze maja duza ilosc wody i w ogole dziwne ze te auta na tym jezdza :)

 

no i nie tylko wody :D a nowoczesne silniki źle znoszą syf to fakt i stąd mogą sie brać problemy z zapalaniem zimą-fakt masz racje.....

tylko że na jakość naszego paliwa nic nie zrobimy poza narzekaniem-no bo nie będe przecież jeździł tankować auta do Niemiec :D ??

 

swiece po 100 zl sztuk :)

 

akurat świece to ciemna strona gazu-trzeba o nie przesadnie dbać kupować dobre, wymieniać często innaczej będzie opinia -gaśnie na wolnych obrotach jest słabszy, strzela prycha itp.... w dieslu żarowe tylko raz wymieniałem ale to w starym wolnossącym busie a z nowymi nie mam styczności......

 

Zauważ że świat motoryzacji nie kończy się na daewoo.

 

wszystkie auta lat 80/90 były twarde chyba :D ja to dobrą opinię też mam o oplu -czy to kadet czy stara corsa, twarde proste auta że o astrze nie wspomne chociaż w astrze 1.6 16v ecotec były tragiczne i padały jak muchy............kadet gnił jak tico, corsa z tego co widzę u znajomej trochę mniej a też niby opel....

corsę 1.2 też rozważałem (8V ofkorz) ale nie podoba mi się wygląd, a kadet -1.3 dużo pali, i za duży silnik, 1.4i jest niezły

 

 

ale teraz znalazłem czapkę mocy dodająca +50 do ochrony przed rdzą, +8 KM :D napis na niej uświadomił mnie że dokonałem dobrego wyboru -oto ona

 

img2509yh.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bój nic. Od wczoraj mam Tico w garażu. Zielonutkie jak żaba. :biggrin: Pożyczyłem od teścia na czas kiedy Golf jest rozgrzebany. Teść na nowe auto a Tico stoi i wrasta w glebę więc trochę je rozruszam. Szczerze powiem że to jest jakaś masakra. Siedzi się nisko jakoś. Korbki od szyby odruchowo szukam na podłodze. Pedał sprzęgła ma taki skok że dużym palcem stopy się naciska, a gaz wcale nie lepszy, podłoga się wygina jak chcę przyspieszyć. Dynamiki prawie wcale. Jak dostanie obrotów to coś tam jeszcze, ale boję się tym jeździć szybciej jak 80. Jedyne co mnie cieszy to precyzja skrzyni. Krótki skok, każdy bieg wchodzi za każdym razem. U mnie to dźwignią trzeba machać po całej kabinie a uczucie jakby lewarek był na gumie od gaci, no i te zgrzyty... Po pierwszym dniu stwierdzam że Tico to taki gokart z dachem. :biggrin: Całe szczęście że do roboty dziś jadę SHL-ką. :biggrin:

Ta , a szmelcwagen to rakieta . Miałem porónanie vw golf 1,6 (benzyna , bez żadnych turbo) 93r vs. Matiz 0,8 . Skośny wypadł tylko nieco gorzej w osiągach tylko tam trzeba wysoko kręcić - te piecyki to lubią .

Qrwa , nie pojmule ludzi szukających dupowozu za psie pieniądze i kupujacych szmelcwagena . Dupy tak czy inaczej nie wyrwie , czy to w Matizie czy w starym wieśwagenie . A za koreanca zapłaci dużo mnie w trakcie eksploatacji ;]

Pozatym podsawa to prezęcja , elokwęcja i urok osobisty a nie jakieś puszki czy motury :P

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...