Skocz do zawartości

BMW R1100RT


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Napiszcie swoje spostrzeżenia z eksploatacji BMW R1100RT. Porównanie z innymi modelami BMW i ew innymi markami.

Policja wielu krajów wybiera ten model,

-czy nie jest za ciężki do codziennej jazdy?

-Ile kilometrów wytrzymują podzespoły? Napęd, skrzynia itp. i ogólnie jak wygląda zużycie elementów/podzespołów w czasie eksploatacji.

-podobno boxery biorą olej, jak z tym jest?

-czy ten słynny nawiew ciepłego powietrza w kokpicie rzeczywiście zdaje egzamin w chłodne dni?

-podobno ten model nieźle sprawdza się podczas jazdy w niskich temperaturach?

-podobno aerodynamika jest tak opracowana że krople deszczu skutecznie są odchylane przez co jazda w czasie opadu jest znośniejsza?

-jak z widocznością w lusterkach wstecznych?

-czy telelever i paralever często wymagają obsługi i jak z kosztami tejże?

-RT ma duże gabaryty, jak z jazdą w mieście, jazda między samochodami w korku?

 

Obserwuję ten model na ewentualne następne moto i mam mnóstwo pytań.

Jestem zielony w dziedzinie motocykli turystycznych i marki BMW.

Obecnie jeżdżę Hondą CBR 600F2, to bardzo dobry motocykl ale jak na moje potrzeby za szybki.

Preferuję raczej spokojny styl jazdy z ewentualnymi szybszymi przelotami ale bez jazdy 200km/h,

do 160 km/h wystarczy ;)

Edytowane przez Satrian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Uzywamy tego motocykla od ponad 2 lat. Do tej pory jest to najlepszy nasz motocykl. Nie porownywalny komfort jazdy do poprzednika kawasaki zzr. Duzo lepsza pozycja za kierownica jak i dla pasażera, przyjemnie sie jezdzi, jazda nie jest męczaca Masa bmki jest duza ale moto jest bardzo dobrze wywazony na postoju nawet nie czuc tego bardzo, w trasie poprostu płynie po drodze. Co do brania oleju przez bmki to wypowiem sie według własnego doświadczenia przy spokojnej jezdzie nie bierze oleju, gdy sie go piłuje to troche ezmie oleju. W niskich temperaturach tez jezdzi sie nienajgorzejowiewki osłaniaja nogi, regulowana szyba rowniez zdaje ezamin. Widocznosc w lusterkach jest dobra tez zastanawialem sie przed kupnem czy pasazer nie bedzie zasłanial widocznosci, ale jest ok.

jednak motocykl nie nadaje sie do jazdy po miescie, jest za szeroki zeby przeciskac sie w korkach nawet przy jezdzie bez kufrów bocznych, cięzko sie nim manewruje miedzy samochodami.

Kolajna wada bmw r1100rt to cena. za dobra sztuke z 1997 rok trzeba zapłacic ok.14-15 tys.

Jeszcze jedna rzecz jaka zauwazylem to dostepnosc akcesorii typu. gmole czy radio szukam juz dłuzszy czas i ciezko jest na cos trafić. Ceny częsci do rt tez nie naleza do najtańszych.

Edytowane przez SHLrider

Live To Ride, Ride To Live

Motocykle to nie wszystko ale bez Nich wszystko jest Niczym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według twoich wyjaśnień SHLRider nt spalania oleju to prawdopodobnie u mnie będzie z tym ok. Preferuję płynne toczenie się po asfalcie.

Nad modelem RS też się zastanawiałem ale RT bardziej przykuwa moją uwagę. Czas pokaże, bo to sprawa przyszłościowa

m.in. ze względu na wspomnianą cenę zakupu.

Na allegro pojawiają sie oferty na 1100RT bez kufrów za około 8000, co o tym sądzicie?

Pewnie ze względu na ceny części zamiennych lepiej odpuścić takie egzemplarze?

Co może być w takiej sztuce padnięte, do wymiany itp.? Na co zwracać uwagę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wspomniane przez ciebie r1100 rt bez kufrów za 8 tys to wesje policyjne ?

ja bym sie w to nie pchał w Rudzie ślaskiej ktos sprowadzał bmki z Francji chyba i przerabiał na wersje cywilne nawet rt1150 byl w cenie do 11 tys. ale gdy dzwonilem sie zapytac to jeden model i cos mi sie nie podobało to mowili ze nie ma problemu co mi sie nie bedzie podobac przełoza z innego motocykla, wiec to raczej składak nie motocykl. Lepiej poczekac dłuzej i kupic cos konkretnego zeby bez problemu jezdzic lata i jeszcze pozniej móc sprzedac na chodzie a nie w czesciach.

Co do ceny czesci zamiennych to raczej problemu nie ma jezdze bez awaryjnie juz ponad 2 lata i nic sie nie sypie trzeba poszukac zadbanej sztuki i z wymianami czesci nie bedzie problemu, no chyba ze sam cos rozwalisz.

Live To Ride, Ride To Live

Motocykle to nie wszystko ale bez Nich wszystko jest Niczym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
59 minutes ago, ryan24 said:

witam mam pytanie do czego jest przycisk przelacznik ABS na pulpicie bmw rt 1100?

jeśli mnie pamięć nie myli to do resetu tego systemu w przypadku problemów (nieprawidłowy start - migająca kontrolka)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ryan24 napisał:

witam mam pytanie do czego jest przycisk przelacznik ABS na pulpicie bmw rt 1100?

Do czasowego wyłączenia ABS oraz druga funkcja: reset ABS po uprzednim zmasowaniu środkowego pinu we wtyczce pod siedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...