Skocz do zawartości

Cbr F4i - pomiar łańcuszka rozrządu


Lukki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Łańcuszek jest nie równo wyciągnięty. Po sprawdzeniu w jednym miejscu jest ok ale za to w drugim jest już luźny. Także łańcuszek będzie do wymiany.

 

 

V12, niestety źle mówisz. Oryginalny napinacz wcale nic nie luzuje. Działa tak samo jak napinacz w FZR. Masz ząbki i zapatke, która blokuje przed cofaniem się bolca. Tak samo jest w obu napinaczach, tyle że są inaczej zbudowane.

 

 

 

Nie wiem tylko jednego, jak zablokować wał, żeby można było odkręcić śrubę z impulsatora. Byłby ktoś tak miły i mi powiedział jak go zablokować?:notworthy:

76718e70da906377.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6bieg, i tylny hebel?

 

 

Panowie a propo wrzucania biegów w górę na postoju, dlaczego jak moto stoi w miejscu kręcąc kołem mogę wbić tylko 1 i luz? Dźwignia idzie do góry, a biegi nie wchodzą, natomiast podczas jazdy wszystko jest ok.

 

Pacjent Kawasaki Ex250

Edytowane przez czarekmbx

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie znajdę takich informacji (a to może być prawda bo szukałem i nigdzie tego nie widziałem) to może mi inaczej pomożecie. Prawdopodobnie hałasuje mi rozrząd. Wymieniałem napinacz na ten z fzr. Hałas zniknął z okolic 5tys obrotów i 3tys obrotów a pokazał się po pewnym czasie spokoju przy 4tys obrotów. Pojawia się hałas na zimnym silniku, po odpaleniu, na ssaniu. Jak silnik się rozgrzeje hałas cichnie na wolnych obrotach ale za to pojawia się przy tych ~ 4tys obr. Trzpień napinacza jest na 4 ząbku, więc praktycznie na początku zakresu. Napinacz, jego sprężyna jest w bdb stanie, napewno to nie on jest winowajcą. Dlatego chciałem sprawdzić ten łańcuszek, czy wszystko z nim wporzadku.

wez powiedz jak odpalasz f4is na ssaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, ze 'ssanie' jest automatyczne nie oznacza, ze go nie ma.

 

A potrafisz odpalić ten motocykl bez ssania?

 

Łańcuszek jest nie równo wyciągnięty. Po sprawdzeniu w jednym miejscu jest ok ale za to w drugim jest już luźny. Także łańcuszek będzie do wymiany.

 

 

V12, niestety źle mówisz. Oryginalny napinacz wcale nic nie luzuje. Działa tak samo jak napinacz w FZR. Masz ząbki i zapatke, która blokuje przed cofaniem się bolca. Tak samo jest w obu napinaczach, tyle że są inaczej zbudowane.

 

 

 

Nie wiem tylko jednego, jak zablokować wał, żeby można było odkręcić śrubę z impulsatora. Byłby ktoś tak miły i mi powiedział jak go zablokować?:notworthy:

 

Niestety V12 ma rację a Ty jej nie masz i nic Ci nie da wymiana samego łańcuszka jeżeli nie zamotujesz ORYGINALNEGO napinacza ponieważ na tym od FZEa szybko zniszczysz sobie nie tylko łańcuch rozrządu ale także współpracujące z nim zębatki.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to ma wg ciebie do rzeczy ?

 

Oil sie wysmiewa z kolegi ze odpala na ssaniu, niech on powie jak odpala bez :)

 

pomyliłeś działy kolego - z takimi tekstami radzę się udzielać Przy Piwie :icon_biggrin:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jakimi tekstami :) ?

Napisalem to samo co ty.

 

W sumie to nie odpowiadaj, zapomnialem, ze mialem z toba nie rozmawiac ;)

Pozdrawiam.

 

a ja żegnam

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...