Skocz do zawartości

Simek Problemy


piotrekp132
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taka sprawe od pewnego czasu mam problem gdy jade ponad 10 km z simsona cos nagle stzela glosno i simson gasnie dopiero za 10 min mozna go odaplic i jechac dalej jak sie ochlodzi troche , jakies 5 dni temu jechalem i w simsonie stzelilo pomyslalem ze poczekam troche i odpali a tu nic przyjechalem 3h pozniej po moto i odpalil.

2 sprawa jechalem dzisaij simsonem i mi cos przerywal ale dojechalem jakos paliwo dochodi itd. pozniej chcialem sie przejachac odpalic nie chcial z kopki a jak chcialem go popchnac to nie odpalal ale bylo slychac cos jakby sie tarlo jakas zebatka albo cos , a podczas jazdy slychac jakas grzechotke to chyba pierscienie do wymiany . Z gory thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kondensator mailem wymianiany tydzien temu zapłon tez miualem ustawiany wiec powinno byc ok, tylko teraz wogole nie chche odpalic jak go pcham na biegu to slychac zebatke dosyc glosno

 

to powiem starszemu o tej glowicy zeby tam zobaczyc bo jakbym sam zobaczyl i by sie dowiedzial too zly by byl ze moglem cos popsuc :/

Edytowane przez piotrekp132
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kondensator mailem wymianiany tydzien temu zapłon tez miualem ustawiany wiec powinno byc ok, tylko teraz wogole nie chche odpalic jak go pcham na biegu to slychac zebatke dosyc glosno

 

to powiem starszemu o tej glowicy zeby tam zobaczyc bo jakbym sam zobaczyl i by sie dowiedzial too zly by byl ze moglem cos popsuc :/

heheh najlepiej niech tata zrobi a jak coś to on zje*ał dobre ale na dłuższa metę to lipa zrób coś sam w końcu twój motor :) :icon_biggrin: głowica 4 śrubki człowieku to by 13 latek zrobił :) powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co strzela z rury czy w silniku ??

 

potrzeba więcej obiawów żeby coś znalezć ...

 

może przerywacz zbyt pasowny chyba ze to elektronik ...

 

:icon_razz:

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem ze to 4 srubki :D

mam wrazenie ze ten dzwiek z silnika jest kondenastor mam nowy zaplon ustawiony byl i cewka jakas w silniku wymieniana przed wymiana bylo tak samo. a jak odkrece ta glowice to co tam mam zobaczyc bo on wogule nie chche odpalic.

aha ten strzal to tak jakby powietrze pod cisnieniem nagle strzelilo glosno i potem gasnie odrazu albo przymula lapie ciezko obroty lapie

Edytowane przez piotrekp132
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sobie przemyśleś które elementy się nagrzewają i mogą wtedy robić jaja ... napewno gaznik sie grzeje i elementy zapłonu. A iskra jest równa na świecy podczas odpalania po tym jak zgaśnie ?

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z iskra musialbym zobaczyc ,tylko narazie mi odpalic wogule nie chche :/

a co moge zrobic jakby sie gaznik grzal i ten zaplon?

spróbuje zmienic swiecie zobacze jaki bdz efekt narazie bo na tej co smigam to ona dosyc stara juz jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece wymianilem przerwe na niej ustawilem i zauwazylem ze paliwo zabardzo nie dochodziu bo zapownietrzony byl wezyk i teraz jest ok juz zrobilem.

tylko teraz pozostalo co z tym halasem, mam pytanie czy po 10-15 sekundowym gazowaniu w miejscu noralne jest to ze jak odkrecilem swiece ze troche sie dymilo z cylindra?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie tylko zaplon mialem wymieniany u mechanika wiec powinno byc ok :/

ale szarpie cos bardzo podczas jazdy teraz szczegulnie na niskich obrotach i mam wrażenie ze motorek słabszy jest, a jak jest zle ustaiony zaplon jak moge to rozpoznac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąć dekiel od magneta, kręcić walem tak aby ustawić przerywacz tuż przed rozwarciem, włożyć suwmiarkę zamiast świeć i oprzeć ja na tłoku, a drugą częścią na głowicy, odczytać wynik, przekręcić wałem tak by przerywacz się rozwarł, a tłok poszedł maksymalnie do góry, włożyć suwmiarkę starannie pod tym samym kontem w to samo miejsce co poprzednio, oprzeć ja na tłoku i głowicy, odczytać wynik, odjąć od niego poprzedni wymiar i porównać z wymiarem zalecanym w książce. Należy pamiętać by przed pomiarem sprawdzić przerwę na świecy, ewentualnie skorygować ją.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...