piotrekp132 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Witam mam taka sprawe od pewnego czasu mam problem gdy jade ponad 10 km z simsona cos nagle stzela glosno i simson gasnie dopiero za 10 min mozna go odaplic i jechac dalej jak sie ochlodzi troche , jakies 5 dni temu jechalem i w simsonie stzelilo pomyslalem ze poczekam troche i odpali a tu nic przyjechalem 3h pozniej po moto i odpalil.2 sprawa jechalem dzisaij simsonem i mi cos przerywal ale dojechalem jakos paliwo dochodi itd. pozniej chcialem sie przejachac odpalic nie chcial z kopki a jak chcialem go popchnac to nie odpalal ale bylo slychac cos jakby sie tarlo jakas zebatka albo cos , a podczas jazdy slychac jakas grzechotke to chyba pierscienie do wymiany . Z gory thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 Wymień pierw kondensator przy okazji sprawdzając ustawienie zapłonu i jeśli dalej będą słyszalne stuki, to zdejmij głowicę, 30 minut roboty a będziesz wszystko wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) kondensator mailem wymianiany tydzien temu zapłon tez miualem ustawiany wiec powinno byc ok, tylko teraz wogole nie chche odpalic jak go pcham na biegu to slychac zebatke dosyc glosno to powiem starszemu o tej glowicy zeby tam zobaczyc bo jakbym sam zobaczyl i by sie dowiedzial too zly by byl ze moglem cos popsuc :/ Edytowane 16 Września 2011 przez piotrekp132 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAMAHAYZ123 Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 kondensator mailem wymianiany tydzien temu zapłon tez miualem ustawiany wiec powinno byc ok, tylko teraz wogole nie chche odpalic jak go pcham na biegu to slychac zebatke dosyc glosno to powiem starszemu o tej glowicy zeby tam zobaczyc bo jakbym sam zobaczyl i by sie dowiedzial too zly by byl ze moglem cos popsuc :/heheh najlepiej niech tata zrobi a jak coś to on zje*ał dobre ale na dłuższa metę to lipa zrób coś sam w końcu twój motor :) :icon_biggrin: głowica 4 śrubki człowieku to by 13 latek zrobił :) powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 ale co strzela z rury czy w silniku ?? potrzeba więcej obiawów żeby coś znalezć ... może przerywacz zbyt pasowny chyba ze to elektronik ... :icon_razz: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) no wiem ze to 4 srubki :Dmam wrazenie ze ten dzwiek z silnika jest kondenastor mam nowy zaplon ustawiony byl i cewka jakas w silniku wymieniana przed wymiana bylo tak samo. a jak odkrece ta glowice to co tam mam zobaczyc bo on wogule nie chche odpalic.aha ten strzal to tak jakby powietrze pod cisnieniem nagle strzelilo glosno i potem gasnie odrazu albo przymula lapie ciezko obroty lapie Edytowane 16 Września 2011 przez piotrekp132 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 trzeba sobie przemyśleś które elementy się nagrzewają i mogą wtedy robić jaja ... napewno gaznik sie grzeje i elementy zapłonu. A iskra jest równa na świecy podczas odpalania po tym jak zgaśnie ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 z iskra musialbym zobaczyc ,tylko narazie mi odpalic wogule nie chche :/a co moge zrobic jakby sie gaznik grzal i ten zaplon?spróbuje zmienic swiecie zobacze jaki bdz efekt narazie bo na tej co smigam to ona dosyc stara juz jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 skoro nie chce odpalić to patrz teraz co jest nie tak Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 świece wymianilem przerwe na niej ustawilem i zauwazylem ze paliwo zabardzo nie dochodziu bo zapownietrzony byl wezyk i teraz jest ok juz zrobilem.tylko teraz pozostalo co z tym halasem, mam pytanie czy po 10-15 sekundowym gazowaniu w miejscu noralne jest to ze jak odkrecilem swiece ze troche sie dymilo z cylindra? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 oprocz tych prawdowpodobnie pierscieni wydaje mi sie ze motorek jest poprostu slabszy trzeba go ciagnac na max obroty a itak slabiej przyspiesza jak jechalem to bylo slychac prace tloka wczesniej nie slyszany byl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 a jak słyszysz prace tłoka :icon_eek: a może cichytało tego tłoka :icon_evil: trzeba to rozebrać i finał 4 śruby i wszystko jasne :crossy: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Strzał jakby ciśnienie strzeliło - na moje oko źle ustawiony zapłon - strzela w gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekp132 Opublikowano 20 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 no wlasnie tylko zaplon mialem wymieniany u mechanika wiec powinno byc ok :/ale szarpie cos bardzo podczas jazdy teraz szczegulnie na niskich obrotach i mam wrażenie ze motorek słabszy jest, a jak jest zle ustaiony zaplon jak moge to rozpoznac ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Zdjąć dekiel od magneta, kręcić walem tak aby ustawić przerywacz tuż przed rozwarciem, włożyć suwmiarkę zamiast świeć i oprzeć ja na tłoku, a drugą częścią na głowicy, odczytać wynik, przekręcić wałem tak by przerywacz się rozwarł, a tłok poszedł maksymalnie do góry, włożyć suwmiarkę starannie pod tym samym kontem w to samo miejsce co poprzednio, oprzeć ja na tłoku i głowicy, odczytać wynik, odjąć od niego poprzedni wymiar i porównać z wymiarem zalecanym w książce. Należy pamiętać by przed pomiarem sprawdzić przerwę na świecy, ewentualnie skorygować ją. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.