PINHEAD Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Witam kolegów-mam pytanko-czy koło zębate na wałku rozrządu można przykręcić obracając o 180 stopni? Bo mi w tym wałku się wydaje że jest odwrotnie przykręcone http://pinhead77.wrzuta.pl/obraz/8XlpFPAyddo/walek_xr_400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 można, przeciez to nie ma żadnego znaczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Chodzi mi o to czy jak koło zębate obrócimy o 180 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara lub odwrotnie,a wałek rozrządu przy montażu w głowicy ustawiamy na te trzy kreseczki na kole to garbiki bedziemy mieli raz na górze a innym razem na dole Zobacz na tej fotce-chyba jest odwrotnie co?? foto zapożyczyłem z innego tematu http://img697.imageshack.us/img697/9956/xr400005.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Tak się zastanawiam, może wystarczyło by zweryfikować to z serwisówką ...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Chodzi mi o to czy jak koło zębate obrócimy o 180 stopni zgodnie z ruchem wskazówek zegara lub odwrotnie,a wałek rozrządu przy montażu w głowicy ustawiamy na te trzy kreseczki na kole to garbiki bedziemy mieli raz na górze a innym razem na dole Zobacz na tej fotce-chyba jest odwrotnie co?? foto zapożyczyłem z innego tematu http://img697.images...56/xr400005.jpg koło na wałku możesz sobie przykręcać jak chcesz, nie da się go źle przykręcić na wałku(trzeba tylko pamiętać o kleju do gwintów i odpowiedniej sile), natomiast wałek rorządu ma być ustawiony zgonie z wałem(tłok idealnie w gmp, znaki na zębatce rozrządu idealnie w takiej samej odległości od krawędzi głowicy) i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 No spoko-dzięki-złożyłem-znaki na kole idealnie ustawione z głowicą i znakiem "T"-zawory ustawione idealnie-nie chciała mi na początku zapalić-ale poszło-jedyne co mnie martwi to strzelanie w tłumik jak schodzi z obrotów i na wolnych z lekka nierówna praca silnika-ale podejrzewam że gaźnik trzeba wyregulować-jest mikuni z pompką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 w wydech wali jak ma za bogatą mieszankę, zobacz co sie bedzie działo jak opuscisz iglicę o ząbek, co do wolnych obr. to przyczyn moze byc wiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 W wydech wali przy schodzeniu z obrotów przy ubogiej mieszance. Jak schodzi z obrotów to zawiesza się na chwile na nieco wyższych i po chwili schodzi do normalnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PINHEAD Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Z obrotów schodzi płynnie-nic się nie wiesza-tylko sobie walnie w wydech z dwa razy-jak jadę to tak samo-puszczam gaz i walnie-wydech oryginalny ma-zdejme troche paliwa z gaźnika I jeszcze jedno-bede wymieniał olej-jak miałem suzuki dr to lałem castrola-a do hondy jaki najlepiej wlać bo nie wiem jaki był?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.