Król-X Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 (edytowane) Witam. Nie wiem czy o dobre forum ale jak nie to proszę o przeniesienie tego tematu w inne miejsce !! A otóż mam zamiar Złożyć sobie Motorower Jawka 50 z Silnikiem mini crossa. Motor będzie dla Żółtodziobów ! I mam pytanie co mam zrobić żeby jawka na takim silniku jechała przynajmniej z 40 ;) mam zamiar dać trochę większą zębatke co mini crossik ma,jakiś włoski może gaźnik.W silniku zrobić remont kapitalny,cylilnder na szlif,tłok i pierścienie nowe ! potem dotrzećZrobić małą dziurkę w dysze paliwowej. Tutaj zdjęcia takiego silnika który chce włożyć: Co jeszcze polecacie zrobić aby taki motorower osiagnął dobrą predkość i się nie popsuł ;) Edytowane 21 Sierpnia 2011 przez Król-X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Przecież zdrowy silnik od jawki w romecie wyciśnie ponad 50km/h, to po co kombinować z chińskim badziewiem? Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Król-X Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ale słuchaj nie obchodzi mnie co z silnikiem jawki w roecie tylko ja chcę taki silnik bo mam taki silnik z mini crossa i ramę jawki ! czyli chce coś takiego zrobić ! jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ale słuchaj nie obchodzi mnie co z silnikiem jawki w roecie tylko ja chcę taki silnik bo mam taki silnik z mini crossa i ramę jawki ! czyli chce coś takiego zrobić ! jasne Jak już masz taki silnik to opraw go w ramę rowerową a rama JAWKI jest dla niego ewidentnie za CIĘŻKA Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 To się nie ruszy z miejsca i za chwile się zatrze:/mamy takie minimoto w ofercie na sklepie sprzedajemy to więc wiem co gadam,to nie ma za wiele mocy cylinder to odlew z chu**wego materiału a tłok nożem przetniesz w pół w minimoto to jakoś jedzie ale taka rama jawki mustanga waży ze 30kg.to za wiele jak na tego brzdąca na dodatek za duże koła i łańcuch tam w tym małym silniczku masz zasadę startu jak w pile mała zębateczka jest przyspawana do kosza sprzęgłowego prędzej się urwie niż ruszysz na dodatek kietka od mini moto jest maleńka jak od rozrządu w chińskich skutrach a w jawce jest dość spora kieta w porównaniu z tą od mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Król-X Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 aha ok to spróbuje go w ramę rowerową go wsadzić ;) dzięki za pomysł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A poszukaj na allegro zarżniętego minimoto np.te Crosiki są takie dość fajne czasem zdarza się ze za 100zeta ktoś takie coś oddaje przełożysz silnik i maszynka jest jak ta lala:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Król-X Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ok a co powiecie na silnik jawki w mini crossie ? i ile wyciągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A po cholerę tak kombinować? Zrób normalną jawkę, i gwarantuje że będzie lepsza niż takie kombinacje. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Na poczatku piszesz, że masz tylko ramę a później, że chcesz silnik jawki wsadzić w ramę mini... Zastanów się. Poza tym po co pytasz ,,ile wyciągnie" sam sobie odpowiedz bo nikt nie ma takiego składaka jak Ty chcesz zrobić i ciężko powiedzieć. A takiego rozwiercanie przepustnicy czy co ta chcesz powiększyć nie skończy się dobrze.Jawki na eksport oryginalnie miały lepsze parametry i osiągaly około 75km/h więc nie kombinuj.Z tego co się orientuje to silniki chińskie mają biegi 0-1-2-3-4-0-1-2... itd czyli przykładowo z 3 nie dało się wbić luzu cio znacznie utrudnia jazdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Zbanujcie gościa, ręce opadają..... :banghead: Takie pytania zadawaj na forum buraków BMW albo Elektrodzie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Król-X Opublikowano 26 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2011 qurim-myślisz że masz harley i to nie wiadomo to żeś cwany ja się pytam i nie każ nikomu banowac jeśli niema po co ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Tia, oprócz Harley, :icon_biggrin: mam 8 innych moto, wszystkie z nich to zabytki polskie. Radzę Ci abyś z tej Jawki zrobił sprzęt taki jak wyjechał z fabryki, wtedy ludziom szczęki będą opadać na jej widok. Znacznie większy szpan i lans taką Jawką niż rozrzutnikiem gnoju na bazie mini moto. A jak chcesz kaleczyć zabytkowy pojazd to znajdź inne miejsce w internecie. Tutaj cenimy tylko przeróbki wysokiej jakości i zrobione z głową. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c64club Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 (edytowane) Trochę późno, ale napiszę dla mających podobne pomysły młodszych kolegów. Jeśli chcesz Jawkę/Ogara 200 (ten sam silnik czechosłowacki) przerobić, to nie silnikiem od mini crossa. Awaryjnego dwusuwa z cieknącym gaźnikiem, którego musisz remontować co 100 km a grzebać co 15 (wiem, co mówię :( ) zamienisz na równie awaryjnego dwusuwa bez biegów, z automatycznym sprzęgłem i "w ogóle do niczego". Wstaw do Jawki silnik typu 139FMB od chopperka, GB streeta, Bartona Fightera czy innych tego typu motorowerków. Silnik czterosuwowy, czterobiegowy, w wersji z ukłądem biegów (do wyboru) 0-1-2-3-4, 1-0-2-3-4, R-1-0-2-3, 0-1-2-3-4-0-1... (trudno trafić na taki i nie życzę Ci tego "szczęścia"). http://grzegorski.net/wiki/doku.php?id=moto:ogar339 <- tu artykuł na mojej stronie, jak przerabiałem swojego Ogara 200 z takim silnikiem. Można to zrobić NIE NARUSZAJĄC ORYGINAŁU, nawet nie robiąc ryski w oryginalnym lakierze. W dodatku silnik pasuje charakterem do Jawki, bo ma poziomy cylinder. Zachowujesz cały charakter "klasyka" i cieszysz się autentycznie bezawaryjnym silnikiem. Zdobył nagrodę za najlepiej zmodyfikowany jednoślad na zlocie i zbiera pochwały motocyklistów na drodze, że nie zrobiłem agrotuningu. Jak chcę sobie zrobić jakąś krótszą trasę, tak do 100-150 km, to nie wyciągam motocykla tylko właśnie tego "piździka" i cieszę się pyrkaniem przez wioski. Dotychczas przejechałem nim ponad 1700 km (przebieg rośnie) i jedyne co robiłem przy nim, to tankowanie i zmiana oleju przy docieraniu. Drugim sprzętem na takim silniku zrobiłem przez rok 11 tysięcy i też nie musiałem grzebać. Teraz brat z bratową zarażają się na nim motórami :D Oryginalny silnik Jawa 223 na dzisiejszych częściach, po paru "remontach za 19 złotych" jakie przeszedł przez lata, nie nadaje się już do niczego innego jak do muzeum. Jeśli uda się odpalić, to natychmiast zgasić, wsadzić moto na przyczepę i jechac na zlot zabytków modląc się żeby tam odpalił. Jak chcesz pojeździć takim zabytkiem "na codzień", wpakuj mu czterosuw i jedź w Polskę bez obaw. Edytowane 12 Września 2011 przez c64club Cytuj www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Król-X Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Namyślałem się trochę i pomyślę że sobie spróbuję zrobić takiego trajka ! może mi się nie udać ale to nic ! tylko dokupię parę rzeczy i mogę zaczynać. ta jawka będzie przeznaczona do np. jazd próbnej (np. za kasę),wypożyczenia,palenie gumy itd. Dzięki i pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.