Jump to content
Dariadal

Road King Custom vs. Classic...

Recommended Posts

Witam, no to jest nas trzech :) maszyna produkowana w latach 2004-2007 gdzie to w 2007 otrzymala silnik 1584 i 6 stopniowa skrzynie biegow. Ten ostatni jest wlasnie moja wlasnoscia. Kupilem go w salonie w Oxford, Abingdon, UK w 2008 z przebiegiem 2626 mil. Obecnie stan licznika to 2100 mil i wymienilem tylko cewke ktora padla, czego objawem byl brak zaplonu na tylnym cylindrze gdzie o dziwo byla iskara (ale za slaba na zapelenie sie mieszanki). Serwisuje go sam zaraz po wygasnieciu gwarancji fabrycznej i smigam. Motocykl w oryginale wyglada jak na Twoim zdjeciu, ja moj jeszcze troche dokastomizowalem zgodnie z moim punktem widzenia. Jakiekolwiek pytania odnosnie motocykla, odpowiem z mila checia.Pozdrowienia z Irlandii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, no to jest nas trzech :) maszyna produkowana w latach 2004-2007 gdzie to w 2007 otrzymala silnik 1584 i 6 stopniowa skrzynie biegow. Ten ostatni jest wlasnie moja wlasnoscia. Kupilem go w salonie w Oxford, Abingdon, UK w 2008 z przebiegiem 2626 mil. Obecnie stan licznika to 2100 mil i wymienilem tylko cewke ktora padla, czego objawem byl brak zaplonu na tylnym cylindrze gdzie o dziwo byla iskara (ale za slaba na zapelenie sie mieszanki). Serwisuje go sam zaraz po wygasnieciu gwarancji fabrycznej i smigam. Motocykl w oryginale wyglada jak na Twoim zdjeciu, ja moj jeszcze troche dokastomizowalem zgodnie z moim punktem widzenia. Jakiekolwiek pytania odnosnie motocykla, odpowiem z mila checia.Pozdrowienia z Irlandii

No to poza cewką wymieniłeś też licznik albo jezdzisz do tyłu :buttrock:

Ach te zera :) pozdr :crossy:


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałbym w zimie wymienić pas napędowy i tak jak wspominałem, kierownicę na wysoką. Będę wdzięczny za info na temat miejsc gdzie kupię takie rzeczy najtaniej ... a za razem dobrej jakości :-)

Wiecie jaki mam kupić pas? Ile zębów itd..?

Sezon powoli się ku końcowi, więc trza szykować się do zabawy w garażu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam! Dlaczego pas chcesz wymieniac? Jesli nie jest popekany lub tez zeby nie sa zniszczone nie trzeba tego robic, zreszta to kosztowna rzecz biorac pod uwage ilosc pracy jaka trzeba w to wlozyc. Jesli chodzi o kierownice to widzialem ciekawa strone gdzie sam chcialem 16" wstawic do mojego, zobacz handlebar kits tam sa zestawy od razu z linkami http://www.hillcountrycustomcycles.com/Standard-Kits-C61.aspx

 

wyslalem Ci zdjecie na maila z mojej service manual

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do pasa ...

Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ...

Co sądzicie o takiej opinii?

Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do pasa ...

Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ...

Co sądzicie o takiej opinii?

Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....

pas wytrzymuje 40000 i do wymiany

 

co do pasa ...

Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ...

Co sądzicie o takiej opinii?

Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....

pas wytrzymuje 40000 i do wymiany

Edited by weterynarz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wytrzymałość pasa trudno przewidzieć.Wszystko zależy od dbałości,czyli czystość i naciąg.Znam przypadki gdzie pas strzelił po 20 tyś km i takie w których wytrzymał ponad 100 tyś km.Ważna żeby pas nie był za luźny.Mniej groźny jest trochę za ciasny niż za luźny.

 

Ja mam w tej chwili przebieg ok 60 tyś km i przez zimę profilaktycznie go wymienię.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Road King zrobil na jednym pasie ponad 40.000mil i nadal jezdzi. Teraz gdy mam mocniejszy silnik moze bede musial wczesniej wymienic - zobaczymy. Zima to dobry moment na takie zabiegi, na pewno lepszy niz srodek sezonu i urwany pas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i stalo sie ostatnia jazda tego sezonu na Road Kingu jakieś 30km spokojnej jazdy i nieznośne metaliczne brzęczenie co sie okazało, koło pasowe a raczej jego wewnetrzny rant zgrzewany do elementu sie oderwał.Jakieś 200km temu był zakładany nowy pas i moze zły montaż,krzywe ustawienie koła były przyczyną tego co sie stało a moze przebieg 87000km więc mogło nastąpić zmęczenie materiału.Teraz stoje przed dylematem czy naprawiać stare czy kupować nowe-nowe czy nowe-używane, orientujecie sie jaki ma wymiar,ilość zębów w road kingu z 2001r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylne koło pasowe w Twoim Road Kingu powinno mieć 70 zębów i szerokość 1i 1/2 cala.To wewnętrzne kółko jest tylko zagniatane ,odpadło pewnie przez zły montaż.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powinno dać się naprawić,ale jeśli nie to używka nie powinna być droga.


2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kejti08

Ja obecnie mam przyjemność jeździć FLHRCI, faktycznie trzeba się przyzwyczaić do kwadratowych zakrętów. Z tym, że mój mechanik zarządził od razu wymianę Dunlopa na Metzelera twierdząc, że tu nie Stany i Dunlop się nie sprawdza - jak czytam Wasze wypowiedzi, to widzę, że prawdę chłopak prawi.

Edited by kejti08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dunlop jest ok dopuki nie zacznie padac.:)


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...