FLHRS Posted September 5, 2011 Witam, no to jest nas trzech :) maszyna produkowana w latach 2004-2007 gdzie to w 2007 otrzymala silnik 1584 i 6 stopniowa skrzynie biegow. Ten ostatni jest wlasnie moja wlasnoscia. Kupilem go w salonie w Oxford, Abingdon, UK w 2008 z przebiegiem 2626 mil. Obecnie stan licznika to 2100 mil i wymienilem tylko cewke ktora padla, czego objawem byl brak zaplonu na tylnym cylindrze gdzie o dziwo byla iskara (ale za slaba na zapelenie sie mieszanki). Serwisuje go sam zaraz po wygasnieciu gwarancji fabrycznej i smigam. Motocykl w oryginale wyglada jak na Twoim zdjeciu, ja moj jeszcze troche dokastomizowalem zgodnie z moim punktem widzenia. Jakiekolwiek pytania odnosnie motocykla, odpowiem z mila checia.Pozdrowienia z Irlandii Quote Share this post Link to post Share on other sites
cxpeky63 Posted September 5, 2011 Witam, no to jest nas trzech :) maszyna produkowana w latach 2004-2007 gdzie to w 2007 otrzymala silnik 1584 i 6 stopniowa skrzynie biegow. Ten ostatni jest wlasnie moja wlasnoscia. Kupilem go w salonie w Oxford, Abingdon, UK w 2008 z przebiegiem 2626 mil. Obecnie stan licznika to 2100 mil i wymienilem tylko cewke ktora padla, czego objawem byl brak zaplonu na tylnym cylindrze gdzie o dziwo byla iskara (ale za slaba na zapelenie sie mieszanki). Serwisuje go sam zaraz po wygasnieciu gwarancji fabrycznej i smigam. Motocykl w oryginale wyglada jak na Twoim zdjeciu, ja moj jeszcze troche dokastomizowalem zgodnie z moim punktem widzenia. Jakiekolwiek pytania odnosnie motocykla, odpowiem z mila checia.Pozdrowienia z IrlandiiNo to poza cewką wymieniłeś też licznik albo jezdzisz do tyłu :buttrock: Ach te zera :) pozdr :crossy: Quote There Are No RulesXLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI Share this post Link to post Share on other sites
FLHRS Posted September 5, 2011 No tak :) 21000 Pozdrawiam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dariadal Posted September 6, 2011 Chciałbym w zimie wymienić pas napędowy i tak jak wspominałem, kierownicę na wysoką. Będę wdzięczny za info na temat miejsc gdzie kupię takie rzeczy najtaniej ... a za razem dobrej jakości :-)Wiecie jaki mam kupić pas? Ile zębów itd..?Sezon powoli się ku końcowi, więc trza szykować się do zabawy w garażu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FLHRS Posted September 6, 2011 Witam! Dlaczego pas chcesz wymieniac? Jesli nie jest popekany lub tez zeby nie sa zniszczone nie trzeba tego robic, zreszta to kosztowna rzecz biorac pod uwage ilosc pracy jaka trzeba w to wlozyc. Jesli chodzi o kierownice to widzialem ciekawa strone gdzie sam chcialem 16" wstawic do mojego, zobacz handlebar kits tam sa zestawy od razu z linkami http://www.hillcountrycustomcycles.com/Standard-Kits-C61.aspx wyslalem Ci zdjecie na maila z mojej service manual Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dariadal Posted September 6, 2011 co do pasa ...Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ... Co sądzicie o takiej opinii?Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
weterynarz Posted September 6, 2011 (edited) co do pasa ...Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ... Co sądzicie o takiej opinii?Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....pas wytrzymuje 40000 i do wymiany co do pasa ...Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ... Co sądzicie o takiej opinii?Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....pas wytrzymuje 40000 i do wymiany Edited September 6, 2011 by weterynarz Quote Share this post Link to post Share on other sites
piter 1600 Posted September 11, 2011 Wytrzymałość pasa trudno przewidzieć.Wszystko zależy od dbałości,czyli czystość i naciąg.Znam przypadki gdzie pas strzelił po 20 tyś km i takie w których wytrzymał ponad 100 tyś km.Ważna żeby pas nie był za luźny.Mniej groźny jest trochę za ciasny niż za luźny. Ja mam w tej chwili przebieg ok 60 tyś km i przez zimę profilaktycznie go wymienię. Quote 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Share this post Link to post Share on other sites
orange rider Posted September 19, 2011 Road King zrobil na jednym pasie ponad 40.000mil i nadal jezdzi. Teraz gdy mam mocniejszy silnik moze bede musial wczesniej wymienic - zobaczymy. Zima to dobry moment na takie zabiegi, na pewno lepszy niz srodek sezonu i urwany pas :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
C z e j e n Posted October 4, 2011 No i stalo sie ostatnia jazda tego sezonu na Road Kingu jakieś 30km spokojnej jazdy i nieznośne metaliczne brzęczenie co sie okazało, koło pasowe a raczej jego wewnetrzny rant zgrzewany do elementu sie oderwał.Jakieś 200km temu był zakładany nowy pas i moze zły montaż,krzywe ustawienie koła były przyczyną tego co sie stało a moze przebieg 87000km więc mogło nastąpić zmęczenie materiału.Teraz stoje przed dylematem czy naprawiać stare czy kupować nowe-nowe czy nowe-używane, orientujecie sie jaki ma wymiar,ilość zębów w road kingu z 2001r Quote Share this post Link to post Share on other sites
piter 1600 Posted October 4, 2011 Tylne koło pasowe w Twoim Road Kingu powinno mieć 70 zębów i szerokość 1i 1/2 cala.To wewnętrzne kółko jest tylko zagniatane ,odpadło pewnie przez zły montaż. Quote 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Share this post Link to post Share on other sites
C z e j e n Posted October 4, 2011 czyli zdemontować i da sie naprawić? Quote Share this post Link to post Share on other sites
piter 1600 Posted October 5, 2011 Powinno dać się naprawić,ale jeśli nie to używka nie powinna być droga. Quote 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Share this post Link to post Share on other sites
Guest kejti08 Posted October 17, 2011 (edited) Ja obecnie mam przyjemność jeździć FLHRCI, faktycznie trzeba się przyzwyczaić do kwadratowych zakrętów. Z tym, że mój mechanik zarządził od razu wymianę Dunlopa na Metzelera twierdząc, że tu nie Stany i Dunlop się nie sprawdza - jak czytam Wasze wypowiedzi, to widzę, że prawdę chłopak prawi. Edited October 17, 2011 by kejti08 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vpower Posted October 17, 2011 Dunlop jest ok dopuki nie zacznie padac.:) Quote AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Share this post Link to post Share on other sites