Jump to content
Sign in to follow this  
Skinner

Nowe na 2012

Recommended Posts

Nigdy nie zrozumiem dlaczego kufry w HD musza jak spluczki od kibla wygladac... Ani to ladne, ani ustawne a jedyna przewaga to pewnie latwosc produkcji - kazdy chinczyk zrobi.


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez przesady... Nie wszystkie są takie beznadziejne. Trzeba jednak przyznać, że te w nowej Dyńce to wyjątkowa kupa... Bez wątpienia Made in China :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to się nie znam ale V-rod wygląda tak jak wyglądał 10 lat temu :)Dyna zresztą też :)


SUPPORT 18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się zazwyczaj podniecam CVO. Road Glide bardzo cieszy oko. Czy aby nie upłynnili przedniej obudowy lampy?


2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Soft blackline fajny: http://www.harley-davidson.com/en_US/Motorcycles/blackline.html

 

A Road Glide jak zwykle fantastyczny. Super jest to brazowe malowanie. Harry883 - o jaka obudowe Tobie chodzi? W mojej RG CVO '09 jest tak samo, nie ma wspolnego klosza jezeli to miales na mysli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, Blackline faktycznie robi wrażenie.

 

A jeśli chodzi o lampę, to mój błąd; nie wiedziałem, że są takie same (chodzi mi o tą 'owiewkę' pod kolor, w sumie to nie wiem czy to ma jakąś nazwę fachową), po prostu szalenie mi się to podoba :)

 

edit:

 

"A shark-nosed touring beast (...)" - to zdanie pięknie to obrazuje :)

Edited by harry883

2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja, gdybym miał nieograniczony budżet, to wziąłbym CVO STREET GLIDE. Piękny Bagger'ek :laugh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kejti08

Dyna z jakimikolwiek sakwami wygląda źle. A V-Rod to nie Harley więc się nie wypowiadam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio jezdzilem paroma nowymi HDekami na Faaku i co stwierdzam:

Wild Glide - masakra - to sie nie nadaje do jazdy - dawno nie jezdzilem tak walacym sie moto. Porazka na calej linii.

Fat Boy - calkiem poreczne stworzenie.

Heritage - jedzie sam jak po sznurku i wygodny ale nie moja para kaloszy.

V-Rod - zapindala.

Generalnie niewiele sie zmienilo ale ostatnio laskawszym wzrokiem patrze w kierunku street glide'a.:)


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to się nie znam ale V-rod wygląda tak jak wyglądał 10 lat temu :)Dyna zresztą też :)

 

 

Ano, bo V-Rod`a bardziej nie da się spie**olić więc nie mieszają w nim. :icon_mrgreen:

 

Większość HD wygląda tak samo jak poprzednie roczniki. Jeśli nie siedzisz w tym temacie na bieżąco to odróżnisz tylko szczegóły i wzory malowania. Zresztą Harry nigdy nie chwalił się zmianami technicznymi bo tej marce chodzi o to aby były zacofane.

 

 

 

Jakiś miesiąc temu zaglądałem na nowości 2012 bo jak zwykle plotkarze nastraszyli ludzi chłodzeniem cieczą w HD. :banghead:

Edited by qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrze że chociaż sporciaki się nie zmieniły, poza malowaniem. :notworthy:

Dyńki w standardzie mają ABS. :banghead: (FLD Switchback silnik 103cale) Na rynek USA Dyna wide glide też ma silnik 103cale.

Softaile silniki 103cale poza blacklinem, przynajmniej dopuki nie wysprzedadzą modeli 2011 z silnikiem 96inch :buttrock:

Touringi bez większych zmian.

V-rod zmienili mu tylny błotnik i przy okazji lampę.


There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wild Glide - masakra - to sie nie nadaje do jazdy - dawno nie jezdzilem tak walacym sie moto. Porazka na calej linii.

 

A czemu tak negatywne wrażenia? Powiedz coś więcej, ja - choć nie jeździłem - uwielbiam linię tej Dyni, strasznie mi się podoba.

A co do kufrów - rzadko kiedy wyglądają (szczególnie na sportach), ale jakie praktyczne ;)


2007 H-D XL883C Sportster Custom + 'Bologna Style' Khrome Werks 2 inch slash cuts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się kolega miał na myśli to że nigdy nie jeździł motocyklem o kącie odchylenia główki ramy większym niż w Road Kingu i stąd te negatywne odczucia . Ja natomiast mam Wide Glide i nie zamieniłbym się. Po prostu trochę inna technika jazdy w ciasnych zakrętach. Jedyna rzecz którą bym dodał to trzecia półka, ale to przydałoby się nie tylko w moim.

Jeździłem na tych modelach na 2012 i generalnie switchback mi się podobuje zarówno jezdnie jak i wizualnie natomiast Black Line jak to softail ładny jest ale jeździć na nim dalej to bym nie chciał. I to zarówno przez właściwości jezdne jak i paskudnie mielący młynek jakim jest Twin Cam B. V rod jak powszechnie wiadomo nie Harley i można go rozpatrywać tylko w kategorii motocykli ogólnie :-) a moc jak to moc kwestia kasy.

 

Żeby nie było Road King też jest fajny :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obawiam się kolega miał na myśli to że nigdy nie jeździł motocyklem o kącie odchylenia główki ramy większym niż w Road Kingu i stąd te negatywne odczucia . Ja natomiast mam Wide Glide i nie zamieniłbym się. Po prostu trochę inna technika jazdy w ciasnych zakrętach. Jedyna rzecz którą bym dodał to trzecia półka, ale to przydałoby się nie tylko w moim.

Jeździłem na tych modelach na 2012 i generalnie switchback mi się podobuje zarówno jezdnie jak i wizualnie natomiast Black Line jak to softail ładny jest ale jeździć na nim dalej to bym nie chciał. I to zarówno przez właściwości jezdne jak i paskudnie mielący młynek jakim jest Twin Cam B. V rod jak powszechnie wiadomo nie Harley i można go rozpatrywać tylko w kategorii motocykli ogólnie :-) a moc jak to moc kwestia kasy.

 

Żeby nie było Road King też jest fajny :-)

A masz tego nowego wild glidea czy starszego? Ja jezdzilem wielokrotnie typowymi chopperami typu intruz 1,4 czy schadow 1.1 (wiem - japonczki) i powiem szczerze, ze one przy wild glide sa po prostu boskie w prowadzeniu. Mi sie wyglad tego moto strasznie podoba ale wali sie strasznie oraz generalnie wymaga zmiany nawykow. Jak dla mnie kombinacja niskiej kiery i dlugiej linii plus kat glowki ramy dal to, ze jezdzi sie tym poprostu zle. To tylko moje subiektywne odczucia ale kumple co tez tym jezdzili powiedzieli dokladnie to samo.

Moze starsze byly inne w prowadzeniu - nie wiem ale ten nowki to nie moto dla mnie (a parenascie lat juz jezdze). :)


AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...