Skocz do zawartości

GSX 750f 1994r


Zibio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Sprawa wygląda następująco.Zimny zapala bez problemu,nawet lepiej bez ssania.Rozgrzany na postoju i zgaszony zapala normalnie.Podczas jazdy zaczyna się dławić na niższych obrotach,ale jak wejdzie powyżej 5000 ciągnie super.Po przejechaniu 2-3km potrafi zgasnąć na wolnych obrotach i już nie odpala.Kręci szybko i po odkręceniu manetki próbuje załapać,ale nie odpala.Jeżeli manetki nie odkręcam nie ma chęci odpalić.Po 15-20minutowym postoju załapuje,ale nie wkręca się na obroty.Gaz do końca a obroty na poziomie 800-1000obr/min.Dymi wtedy trochę na niebiesko.Filtr nowy,świece wymienione,gażniki czyszczone.Dodam tylko,że zmieniony jest wydech na 4w1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano zapalił na 10 sekund,zgasł i lipa.Spuściłem paliwo z gazników,zalałem jeszcze raz,ale nadal nie odpalił.Dzięki za podpowiedzi,jutro rozbiorę gażniki i zobaczę zaworki i poziom paliwa.Człowiek chce pojezdzić i nie może.Motor mam poza Łodzią i mało czasu w ciągu dnia na oględziny.Ile powinna być wykręcona śruba od mieszanki?U mnie jest ok 1,5 obrotu.Świec nie sprawdzałem,ale też jutro zerknę.

Edytowane przez Zibio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano zapalił na 10 sekund,zgasł i lipa.Spuściłem paliwo z gazników,zalałem jeszcze raz,ale nadal nie odpalił.Dzięki za podpowiedzi,jutro rozbiorę gażniki i zobaczę zaworki i poziom paliwa.Człowiek chce pojezdzić i nie może.Motor mam poza Łodzią i mało czasu w ciągu dnia na oględziny.Ile powinna być wykręcona śruba od mieszanki?U mnie jest ok 1,5 obrotu.Świec nie sprawdzałem,ale też jutro zerknę.

na 1 i 4 gazniku 2 obroty 2 i 3 masz OK

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowałem skład na 1,5 obr na 2i3 ,a na 2 obr na 1i4,iglice były na 3 rowku od góry więc opuściłem o jeden,uszczelniłem króćce.Zapaliła,więc rozgrzałem,zsynchronizowałem i nawet nie były bardzo rozkalibrowane.Chodziła przez jakis czas,pózniej zgasła.Po odpaleniu wkręca się normalnie na obroty,pochodzi 5-7 min i obroty spadają,aż zgaśnie.Świece są lekko okopcone na czarno,ale po przetarciu palrem robią się takie jasno brązowe.Mam gażniki od gsxr 750 38mm średnicy i bym je założył,ale nie mają wejścia na podciśnienie.Podpowiedzcie jak je podłączyc żeby paliwko sobie brały tak jak te,które są teraz(BST36SS)?Zauważyłem,że jak zdejmę odmę to mu lepiej,a z odmy kopci trochę i czuć spaliny jak z wydechu,takie gryzące w oczy.

Edytowane przez Zibio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr mam nowy tak jak świece.Zainstalowałem gazniki od gsxr 750(olejak)o średnicy 38mm.Teraz wyreguluje jeszcze zawory i zobacze jak to wszystko będzie grało.Nastaw tych gazników nie zmieniałem.Moim zdaniem troszkę za bardzo z tej odmy spalinami kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory ustawione,gazniki od gsx750r i jest rewelacja.Obroty są idealne,wkręca się na obroty bardzo żwawo.Zawory były bardzo ciasne.Jutro poskładam resztę i jazda próbna. :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam problem w quadzie - powód okazał się totalnie prozaiczny, przy składaniu gaźnika założyłem odwrotnie prowadnicę zaworu iglicowego, więc ustawiał się zły poziom paliwa. Czyli to, co pisze Sigel, poszukaj tylko przyczyny. Zobacz, czy się iglica nie zawiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gazniki które miałem wymontowałem do dokładnego przejrzenia.Poziom paliwa był ok,iglice opuściłem na drugi ząbek od góry(były na trzecim,zaworki trzymają bo jak wtłaczam powietrze i zamknę zaworek to trzyma,skład mieszanki regulowałem zarówno tak jak w serwisówce jak i wg wskazówki na 1 i 4 gazniku 2 obroty 2 i 3 masz OK i też nici.Teraz chodzi na tych od gsxr ,a te będę mógł dokładnie prześwietlić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...