Skocz do zawartości

Odprężanie silnika 2T


Hipolit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zainteresowanych.

Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).

Czy ktoś z was miał z tym jakąś styczność czy jeździł na motocyklu tak przerobionym lub wie coś więcej na ten temat :icon_question: proszę o pomocne odpowiedzi.

Dodam że 125 2T mi nie pasuje(za duże spalanie za mała moc w dole), KTM 200 jest idealny lecz na ogół za drogi, 250 2T tanie łatwo dostępne dobry dół jeszcze lepsza góra ale zbyt zrywne dla mnie. I o to się rozchodzi bo coś takiego chciałbym zakupić tanie w utrzymaniu lekkie lecz byle machnięcie gazu i piekło jest, taka moc mi nie potrzebna(mówię wszystko pod względem jeżdżenia enduro w wąwozach itp). Rozmawiałem o tym z jednym gościem i opowiedział mi o tej metodzie, że takie 250 jest wtedy łagodniej oddawana i o to by mi właśnie chodziło, no i żywotność znacznie się wydłuża.

Co o tym wszystkim sądzicie? :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz 250 2T tanie w utrzymaniu to szukaj rzadko spotykanych crm 250/kdx 250 tam silnik ma ok 40KM kosztem dobrego dołu i zarąbistej jak na 2T żywotności...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zainteresowanych.

Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).

Czy ktoś z was miał z tym jakąś styczność czy jeździł na motocyklu tak przerobionym lub wie coś więcej na ten temat :icon_question: proszę o pomocne odpowiedzi.

Dodam że 125 2T mi nie pasuje(za duże spalanie za mała moc w dole), KTM 200 jest idealny lecz na ogół za drogi, 250 2T tanie łatwo dostępne dobry dół jeszcze lepsza góra ale zbyt zrywne dla mnie. I o to się rozchodzi bo coś takiego chciałbym zakupić tanie w utrzymaniu lekkie lecz byle machnięcie gazu i piekło jest, taka moc mi nie potrzebna(mówię wszystko pod względem jeżdżenia enduro w wąwozach itp). Rozmawiałem o tym z jednym gościem i opowiedział mi o tej metodzie, że takie 250 jest wtedy łagodniej oddawana i o to by mi właśnie chodziło, no i żywotność znacznie się wydłuża.

Co o tym wszystkim sądzicie? :flesje:

 

Weź pod uwage że ten zabieg nie tylko wpłynie na zmniejszenie mocy ale i też momentu. Dwusuwem trzeba umieć jeździć to nie jest czteropak że pyrkasz obrotami, tu dobra technika jazdy się kłania i umiejętne operowanie sprzęgłem. Nie wiem czym wcześniej jeździłeś ale taka krowa jak TT600 napewno Cię tego nie nauczyła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj usłyszałem o możliwości odprężenia silnika 2T, ktoś już robił to w lublinie tak więc nie chciałbym rozpatrywać bardzo samej metody(z tego co zrozumiałem jest to zbieranie materiały z głowicy).

jak juz to włożenie grubszej uszczelki pod głowicę, tak jak robią przy uturbianiu aut, planowanie dopręża...

 

http://allegro.pl/cr-500-nie-yz-rm-kx-i1711215192.html

tu gosc cos takiego niby zrobił, ale po co się w to bawic w 250? nie wiem czy jezdziłes na exc 250 Danielka, ale nie jest to az taki diabeł jak yz250, mocy ciut wiecej niz moje 200, przy czym jakbym tez miał nowego wossnera róznica pewnie byłaby jeszcze mniejsza ;) ta 250 będzie na sprzedaż, ale tania tez nie będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce już zmieniać motocykla ciekawiła mnie tylko sama metoda odprężania takiego silnika. Wsadzenie grubszej uszczelki pod głowice było by najprostsze ale większości 2T jest oring pod głowicą.

Ten KDX 250 to fajna opcja, zadzwoniłem do gościa co jednego sprzedaje mówi że na spokojnie można 4dychy jechać na 6biegu a jak trzeba redukcja i ogień. Mocy i momenty ma pod dostatkiem.

TT to krowa i dobrze o tym wiem ale przynajmniej góry chce z nią zaliczyć żeby nie zostać na koniec lipca bez motonga potem będę myślał co robić dalej, prawda jest taka że mam co chciałem :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten KDX 250 to fajna opcja, zadzwoniłem do gościa co jednego sprzedaje mówi że na spokojnie można 4dychy jechać na 6biegu a jak trzeba redukcja i ogień. Mocy i momenty ma pod dostatkiem.

 

sporo jest elastycznych 2T projektowanych z naciskiem na żywotność silnika, niestety ustępują one zawiasem czy wagą hard-om typu exc........kmx 200, mtx 200, ts 200, kdx 200/250, crm 250, poza juropą jest jeszcze dt 230...

 

sęk tkwi w tym że o ile do kdxa 250 czy crm 250 cośtam dostać idzie (do crmki w intercarsie jest tłok i uszczelki, ale np wał tylko ASO, do kdxa tłok pasuje od kxa, korba na 90% też tylko kwestia roczników do 94 roku są chyba takie same)tak reszta to megaegzotyczne motocykle to co pasuje od mniejszych braci to pasuje ale np tłoka do mtx 200 to mój ziomek szukał nawet na ebayu 0.5 roku i nie znalazł i motocykl poszedł w śmieci....

 

coprawda silnik w takim niewysilonym 2T jest w stanie wytrzymać nawet 40tys km na jednym tłoku albo i więcej to zawsze możesz trafić na taki co ma 39999 km i trzeba ten remont zrobić :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kata można kupić 3 różne grubości uszczelek pod cylinder

standardową, cienką i grubą

 

na cienkiej szatan, prawie nie do opanowania

na grubej dość łagodny sprzęt

 

 

z głowicą nic nie zrobisz bo są oringi, jedynie planowanie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...