matikesi Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Witam!!Mam problem z jawą 350 ts otóż nie pali mi na prawy gar aby raz poraz sobie "pyrknie" zato lewy ładnie sobie chodzi.Wymieniłem platynki obie regulator napięcia prostownik i kondensatory lecz to nic nie zmieniło.Zauważyłem że platynka od prawego gara jak daje więcej gazu to w ogóle na niej niema iskry a na wolnych obrotach raz jest raz nie.Ja za dożo sie nie znam dlatego sięgam po poradę do was. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 (edytowane) Sprawdzałeś świece i przewody WN? Jeżeli w ogóle nie ma iskry, to od tego należało zacząć. Ściągnij też sobie serwisówkę i dobrze ustaw zapłon. I po co wymieniałeś prostownik oraz regulator napięcia, nie mając iskry na świecy? Edytowane 2 Lipca 2011 przez marvin_1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikesi Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 wymieniłem bo ładowanie też mi skakało ponad 26V teraz mam wszystko ok.Kable są ok i świece (NGK).A cewka może robić takie problemy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 NGK mają żywotność do pierwszego lepszego zalania, czy miało takie zjawisko miejsce? Może też być gdzieś przetarty kabelek idący od przerywacza do cewki i się masuje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Po pierwsze załóż świece marki Champion, oznaczenia nie pamiętam dokładnie. Cewka WN może być przyczyną. Podmień cewki miejscami zamieniając kable zasilające i kable świec. Jeśli nic się nie zmieni to problem tkwi w zapłonie prawego garnka. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikesi Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 kable nie są przetarte patrzałem miernikiem prąd aż do cewek i wszystko jest ok.Lewa cewka pokazuje 6V a od prawego cylka co niedziała pokazuje 5,2 to normalne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 To na co "patrzałeś" to napięcie. Prąd mierzy się w Amperach [A]. Cewka to nic innego jak długi drut nawinięty na rdzeń albo nawinięty bez rdzenia. I ma za zadanie wykrzesać z siebie wysokie napięcie na świecę zapłonową. Zrób tak, jak radził kolega qurim. Zamień cewki miejscami i zobacz czy dalej nie ma iskry na świecy. Jeżeli nie ma, to szukaj usterki w zapłonie. Nie napisałeś czy dobrze masz zapłon ustawiony. No i czy wszystko z nim jest ok (zaśniedziałe styki itp.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikesi Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Kombinowałem z zapłonem , ustawiałem kąt wyprzedzenia lecz zaczął mi prawy chodzić a lewy nie tylko momentami strzeli raz to nawet mi wypluło wkład w tłumiku mimo ze był przykręcony.Teraz mam problem z lewym "ni sraczka to urok" nie ogarniam tego zapłonu!!Przerwę ustawiam 0,3 po każdym przestawieniu kąta zapłonu.Świece mam ISKRE przewody są dobre bo przemieniałem i wszystko to samo.Dajcie jakąś rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marvin_1986 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Kombinowałem z zapłonem , ustawiałem kąt wyprzedzenia lecz zaczął mi prawy chodzić a lewy nie tylko momentami strzeli raz to nawet mi wypluło wkład w tłumiku mimo ze był przykręcony.Teraz mam problem z lewym "ni sraczka to urok" nie ogarniam tego zapłonu!!Przerwę ustawiam 0,3 po każdym przestawieniu kąta zapłonu.Świece mam ISKRE przewody są dobre bo przemieniałem i wszystko to samo.Dajcie jakąś rade. Z zapłonem nie kombinuj, tylko ustaw tak jak w manualu do tego moto (książka "Motocykl Jawa", wyd. WKŁ). Pilnuj GMP i DMP. Zamień też cewki miejscami i zobacz co się będzie działo. A świece masz do bani, w każdym moto jakie miałem Iskry były do wyrzucenia po kilku dniach. Kup jakieś porządne, np. NGK. Z nimi nie miałem nigdy problemów. Jawka musi działać po tych zabiegach. Aha, mierzyłeś kompresję na obu garach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikesi Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Jeździłem ostatnio i po przekroczeniu 3 tys obrotów traci moc i tak jakby w gaźniku nadmiernie wciąga powietrze z charakterystycznym głosem jakby chodził kompresor tylko ciszej.Nadal nie pali na lewy gar.Zapłon mam ustawiony tak jak byl ustawiony przed wywrotką ,przerwa na przerywaczach jest 0.3 mm nawet próbowałem ustawiać miernikiem wskazówkowym.Świece mam ISKR'y 95'atki.Z początku myślałem że to gaźnik ale wielokrotnie go czyściłem i niema co się tam zepsuć ani przestawić.Mój ojciec mi mówił żeby sprawdzić pierścienie,on mia kilka jaw i czasem mia takom przyczynę.Już niemam głowy na ten zapłon POMURZCIE PLS. PS:powiedz oco chodzi z GMP i DMP bo nie mam pojęcia ,dla mnie to czarna magia heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 GMP- górny martwy punktDMP-dolny martwy punkttłoka oczywiście Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matikesi Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Chciałbym jeszcze wiedzieć co może być z moim motorem bo mam zero pojęcia.Dolegliwości napisałem w poprzednim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Zrób tak: ustaw przerwę na platynkach taką jak zaleca książka, potem zapłon też tak jak zaleca książka. Następnie sprawdź iskrę na świecach, jeśli na którejś nie ma zamień je miejscami, jak to nic nie da odłącz wszystkie kable od przerywacza jednego i drugiego następnie sprawdź je podłączając do nich żarówkę z akumulatorem, po rozwarciu styków żarówka powinna zgasnąć jeśli nie, platynki do wymiany. Jeśli iskrzy Ci na platynkach kondensator do wymiany. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sproket Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Masz tu troszkę literatury. Elektryka Jawa 350 ts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 W tych jawach zawsze coś wali jak już remonty były to jest nieciekawie :) A to przeciągi są między połókami albo diabli wiedzą co jeszcze. Jezdziłem jedną co jak z fabryki silnik nie ruszany i to gadało. A wracając do tematu to ustaw tak jak ma być i nie zmieniaj zapłonu. Poszukaj gdzieś indziej usterki. Zamień cewki jak radzą koledzy. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.