pawe86 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 http://forum.bikersplace.pl/forum/viewtopic.php?f=20&p=5587&sid=456a8f42d257ca43f2ed286a67db05c0#p5587 zapraszam do zapoznania się z tematem na innym forum, WSKa mam nadzieję będzie niebawem na ukończeniu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zapraszam również do odwiedzenia linku powyżej, są tam krok po kroku opisywane modyfikacje budowanej przez nas WSK.Fotka na zachętę:) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_W Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 widze znajome barwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) http://www.caferacer.com.pl/?page_id=727 Również ta z Rodents daje radę... :) Edytowane 29 Czerwca 2011 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ano daje:)My niestety nie dysponujemy takim zapleczem finansowym, na razie dłubiemy w silniku starając się go maksymalnie ulepszyć. Projekt ciągle rozwija się do przodu, my się coraz więcej uczymy. Mamy nadzieję do wyścigów weteranów w Lublinie przedłużyć żywotność tłoka, na razie zbyt mocno podnieśliśmy stopień sprężania i nawet przejście na metanol nie do końca pomaga. Silnik żyje około 7km drogi, przy pełnym odkręcaniu (testy były na lotnisku, przy okazji bicia rekordu prędkości) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Ha, trzymam zatem kciuki za poprawę żywotności! Przejrzałem stronkę z pierwszego posta - jestem pod wrażeniem! Pod względem stylistycznym zmieniłbym ogon-ten jest trochę za duży (optycznie). Utrzymajcie oldschoolowy wygląd WSKi! :) Edytowane 29 Czerwca 2011 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Że Wam się chce bawić w takie rzeczy... Szacun! Wygląda to na brakujące ogniwo w ewolucji polskich motocykli sportowych. A raczej kontynuację tego co było kiedyś. Ta opona z przodu nie jest za duża profilem? Gruba pajda dosyć, nie bardzo do bicia rekordów. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 No pieknie, pieknie naprawde ciekawe rzeczy robicie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 polecam ksiazke bella "automotive two stroke performance tuning" tam wszystko napisane wydaje mi sie ze przesadziliscie ze sprezaniem i dlatego tlok ne wytrzymuje ja powrocilbym do oryginalu i zrobilbym na 4 plukach i wydech z rozszerzajacym sie kolankiem bo na prostym to szalu nie bedzie, tu macie co mozna ze simsonka zrobic http://www.bikemovies.com/movie/014488/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Na ile obrotów jest strojony ten tłumik? Widzę, że na wyższe obroty, ale reszta silnika jest robiona na wysoki moment przy niskich obrotach.. Czy zmiana zapłonu na elektroniczny oraz zmiana tłoka wchodzi tutaj w grę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ha, trzymam zatem kciuki za poprawę żywotności! Przejrzałem stronkę z pierwszego posta - jestem pod wrażeniem! Pod względem stylistycznym zmieniłbym ogon-ten jest trochę za duży (optycznie). Utrzymajcie oldschoolowy wygląd WSKi! :)Zadupka jest dopiero pierwsza wersja, jest on taki długi aby zmniejszyć opory aerodynamiczne (wbrew pozorom ważniejszy w owiewce jest tył niż przód). W planach mamy budowę owiewki. Ta opona z przodu nie jest za duża profilem? Gruba pajda dosyć, nie bardzo do bicia rekordów.Ta opona była założona nie z powodu doboru, po prostu taką mieliśmy;) Już po założeniu zorientowaliśmy się że lepiej by na tył pasowała... Na pewno jest dużo lepsza niż opona z epoki która była wcześniej:P polecam ksiazke bella "automotive two stroke performance tuning" tam wszystko napisane wydaje mi sie ze przesadziliscie ze sprezaniem i dlatego tlok ne wytrzymuje ja powrocilbym do oryginalu i zrobilbym na 4 plukach i wydech z rozszerzajacym sie kolankiem bo na prostym to szalu nie bedzie, tu macie co mozna ze simsonka zrobic http://www.bikemovies.com/movie/014488/Dzięki za żródło! Na pewno przejrzymy, szukamy właśnie jakiś profesjonalnych żródeł wiedzy, każdy dobry tytuł się przyda:) A simsonek faktycznie ładnie podkręcony. A wiesz może jak są przerabiane skutery do wyścigów na 1/4 mili?Co do zbyt dużego sprężania to już sami na to wpadliśmy, nawet zmiana paliwa na metanol nie wyeliminowała spalania stukowego (pojawia się ono na 4 biegu przy dość wysokich obrotach, czyli w sumie maksymalnym obciążeniu). Na ile obrotów jest strojony ten tłumik? Widzę, że na wyższe obroty, ale reszta silnika jest robiona na wysoki moment przy niskich obrotach.. Czy zmiana zapłonu na elektroniczny oraz zmiana tłoka wchodzi tutaj w grę?Wydech był liczony na 6000 obrotów. Jest to nasz pierwszy dyfuzor, wiadomo że przy profesjonalnych przeróbkach buduje się ich sporo i dobiera eksperymentalnie. Rezonans udawało się uzyskać, i dawał sporego kopa, pomimo że na obrotach poniżej rezonansu silnik łapał dziurę. "Reszta silnika" tzn. chodzi Ci o tą polerkę?Zmiana zapłonu jak najbardziej wchodzi w grę. Na razie był akumulator, ponieważ musieliśmy silnik uruchomić "na już", i nie mieliśmy czasu tego dopracować. Jeśli chodzi o zmianę tłoka to masz jakieś propozycje? Tutaj też muszę doczytać, gdyż ewentualnie moglibyśmy na PWr odlać swój własny tłok. Ale jeśli miałbyś jakiś kuty na propozycję to dawaj! Ogólnie czeka nas jeszcze sporo pracy, i ciągle się uczymy:) Ale i efekty już jakieś są:) Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 (edytowane) tłok to pomierzcie wymiary oryg, katalog w reke i znajdziecie, a oryginalny to zawsze sie bedzie zacierac i co do wydechu to zeby osiagnac max osiagi tzn predkosc to trzeba wysokiego strojenia czyli cos ok 10 000 rpm ale bez poprawy rozrzadu w cylindrze to nie ma sensu zreszta w ksiazce bela wszystko jest ps.tłok to tylko jedno pierscieniowy Edytowane 30 Czerwca 2011 przez platek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Z doborem tłoka byłby problem, bo jednak jest to dość duża średnica jak na 2t. Wiem, że z jakiegoś gas gasa 200ccm pasuje tłok srednicowo lecz piecyk z tego gasa jest chłodzony cieczą i druga sprawa, to cena tego tłoka. Jeśli już byś przerabiał układ korbowo-tłokowy to oczywiście zmień rozrzad i dodaj parę kanałów, tak aby było lepsze przepłukiwanie komory spalania oraz wydech lepiej spełniał swoją rolę. Same uczepienie dyfuzora do kolanka daje niewiele, przydało by się lekko zakręcić ten dyfuzor, umieścić bliżej cylindra, a kolanko dać grubsze o wiele, wtedy dopiero dostaniemy od wydechu czego oczekujemy. Zapłon oczywiście CDI na czujniku, przerywacz nie wyrabia i bardzo spadają osiągi silnika na wysokich obrotach. Czy korbowód był zmieniany na jakiś twardszy przed zmianą stopnia sprężania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 znalesc tłok to raczej nie problem (pypek9 nie sama srednica tłoka mowi nam o tym czy on pasuje ), zakrecanie dyfuzora nic nie da bo wydech trzeba wyliczyc dla danego cylindra, a nie dobierac na pale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Rozumiem ze takie rzeczy jak zbijanie głowicy, czy obniżanie cylindra, powiekszanie okien i podkowa sa na bierzaco?To proponuje zmiane łozyska na wale bo go szlag trafi w momencie i tłok jak juz znajdziecie powlec ceramidami, albo tylko po grafitowac, nie bedzie sie zacierał. Mozna zaazotowac cylinder tez bedzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.