qurim Opublikowano 26 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2011 Temat daję tutaj bo w giełdzie nikt go nie zobaczy. Macie może jakiś niepotrzebny bak od Komara? Potrzebuję wlew i korek od takiego baku, stan reszty się nie liczy. Może być zgnity, zdeptany, rozstrzelany, byle kołnierz z gwintem był git. Potrzebuję kołnierz aby wspawać go do zbiornika od Rometa tym samym powstanie z tego bak do mojego TS-1 który miał gwintowany wlew. No chyba że ma ktoś prostokątny bak Rometa z gwintem. Były takie w TS-1 i wczesnych T-1. Pzdr. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Takie cus cie moze zaintersuje :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 (edytowane) Noooo :icon_eek: Nawet zbyt ładny jest, szkoda trochę ciąć. A posiadasz tenże zbiornik z fotki? Ewentualnie jakbym miał taki ładny, zdrowy bak to bym go użył do Komara 230 swojego a z niego pordzewiały bak użył do przeróbki. W 230 mam taki "średnio fajny" zbiornik, ale trzymam go bo to komplet od tego Komara. Chyba komplet, chociaż lakier zbyt dobrze wygląda i kolor nie taki jak trzeba, Komar jest cały bordowy a bak niebieski (był niebieski, kiedyś) i ilość rdzy nie współgra z resztą Komarka. Czyli raczej nie jest od kompletu fabrycznego, czyli mogę go wykorzystać zamiast cudować z odrdzewianiem i spawaniem uchwytów które są uszkodzone. A taki zdrowy zbiornik założyć do 230. A skoro o zbiornikach mowa - rozkminiłem nowy sposób na szorowanie baku od środka. Na złomie wynalazłem bak kwadratowy od Rometa, miałem go użyć zamiast tego rdzawego ścierwa co mam w pomarańczowym Romecie o którym pisałem kiedyś, co niby ze śrutu dostał. Ale stwierdziłem że bak znaleziony mogę użyć do reanimacji Rometa TS-1 bo w sumie stoję z renowacją z braku zbiornika, między innymi. A bak też był nieźle zarośnięty w środku. Wlałem Fosol, tak jak zwykle. Garść nakrętek M10, M12. Szoruję ale słabo idzie, spoglądam na stertę gruzu przy garażu.... Gruz jest szorstki, prawda? A ten gruz z pokruszonych pustaków jest w ogóle mega-szorstki, tak jak "pumeks" do szorowania stóp. Wybrałem dwie garście kawałków wielkości trochę mniejszej niż wlew paliwa. Wrzuciłem, szorowałem kilka minut, wylałem szambo z baku. Przepłukałem i co widzę? Gołą, czystą blachę w kolorze stalowym, czyli szarym. Zajebioza! Od tego dnia koniec zabwy z nakrętkami. Tylko gruz! :buttrock: Bystry jestem, co nie? :icon_mrgreen: :clap: Edytowane 29 Czerwca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Chcesz :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No raczej. Cóż to za pytanie? :icon_biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zdjecie przykladowe, z tym ze chodzi mi o to ze taki model zakrecany korek nie nasadzany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Aaa... chyba że tak. :banghead: Trza było od razu. :icon_biggrin: No dokładnie taki wlew, korek z gwintem, nakręcany. Romety miały zwykły, wtykany bez gwintu. Ot, wciskasz i siedzi. Romet TS-1 miał taki sam jak Komar, z czarnym, gwintowanym korkiem. Bak kwadratowy mam, dostęp do Migomatu też bo jestem spawaczem od jakiegoś czasu więc trzeba działać. Jeśli zrobię ten wlew to mogę zacząć przygotowanie blach do lakierowania. :icon_mrgreen: Niedawno wyciągnąłem TS`a ze strychu i "na sztukę" zacząłem składać. Co jakiś czas znajdę jakiś klamot w garażu to dokładam do niego. Już nawet widać zarys motoroweru w tej stercie części. Wrzucę fotki wkrótce. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Podeslij adres na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K54 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 (edytowane) zbiornik założyć do 230.A skoro o zbiornikach mowa - rozkminiłem nowy sposób na szorowanie baku od środka. Bystry jestem, co nie? :icon_mrgreen: :clap:Witka.Do zbiornika sypię potłuczoną hartowaną szybę , mam taką starą od żuczka w kawałeczkach, zakładam na pospawany uchwycik w tokarkę i powolutku kręci się :icon_biggrin: Po godzinie zdejmuję, wysypuję, przemywam benzyną ekstrakcyjną/acetonem/nitrem czy co tam znajdę. Po wysuszeniu leję do środka ćwiartkę podkładu epoksydowego żółtego z Raffilu i znów na wolniutkie obroty w tokarkę. Tak się kręci ze dwie trzy godzinki i rozlewa farbka w środeczku :icon_biggrin: Potem jeszcze można podsuszyć tak do 50 stopieńków C.Jeśli zrobi się dokładnie to można zapomnieć na wiele lat o rdzy w zbiorniczku :icon_biggrin:PozdroK54 Edytowane 3 Lipca 2011 przez K54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szef100 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Fajny sposób k54 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Sprytne, tylko że ja nie mam tokarki. :icon_evil: Muszę ręcznie zasuwać, a potem w głowie huk od tego hałasu. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Sprytne, tylko że ja nie mam tokarki. :icon_evil: Muszę ręcznie zasuwać, a potem w głowie huk od tego hałasu. Wrzuć do pralki :icon_mrgreen: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Ale ja chcę bak wyczyścić a nie pralkę od środka. :icon_mrgreen: Spoko, metoda "kamyczkowa" jest spoko. Jeszcze będę z niej korzystał przy Romecie, może dopracuję ją trochę. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 10 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 (edytowane) Przy okazji fota tego z czego muszę zbudować 50-TS-1. Na foto nie widać wszystkich części, mam górny wydech, oryginalny i trochę pierdół. Silnika brak całkowicie, mam tylko trochę klamotów z wnętrza silnika. https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/ROMET50TS1?authkey=Gv1sRgCNSaivDmidfQ-QE#5627627889152421314 Ze strategicznych elementów brakuje mi płaskiej kierownicy takiej jak miał Komar Sport, przedni chromowany błotnik i kolanko wydechu które ma dziwny kształt a nie można tego nigdzie kupić. Będę dorabiał sam. No i gaźnik GM13 ale to nie problem, GM12 da się rozwiercić na 13mm. Zbiornik z gwintem mam od MOC`a, wkrótce zdecyduję który pociąć i wykorzystać do przeróbki tego niebieskiego. EDIT: Alle jaja. Grzebałem dziś przy tych zbiornikach, obcinałem wlew itp. Myśle sobie - zadzwonię do kolegi który to zawsze bawił się w Komary i Motorynki, może ma jakieś ciekawe klamoty do piździków. Dzwonię, gadka-szmatka pytam o części czy coś, a On pyta:- A całego Komara nie chcesz? Z papierami...- Yyyyyy...... A ile za niego?- Oby jak najwięcej!- Yyyyy.... (myślę "Ok, to nie chcę, ale podjadę chociaż popatrzeć") Ugadaliśmy się na spotkanko, pogadaliśmy na żywo i jedziemy popatrzeć na Komara. Gość pokazuje mi papiery do Komara, myślę sobie że pewnie liczy na grubą kasę skoro od dokumentów zaczyna. Wchodzimy do garażu a tam pod stertą klamotów i mebli stoi "Komar Czy". No wiesz... za stówkę możesz go wziąć, tak po znajomości, u mnie i tak się marnuje. OK, biorę! :icon_biggrin: Przy okazji kolega wygrzebał trochę drobiazgów o demoludów i dał gratis. W ten oto sposób stałem się posiadaczem Komara 3 rocznik 1975. Wiele lat stał w szopie, potem stał u kolegi. Silnik się kręci ładnie, iskra jest, biegi są, powietrze w kołach się trzyma jak narazie, pompowaliśmy przy transakcji. Przypchałem bydlę do siebie, kilka km drogi. Pędzel, benzyna i umyłem trochę. Nawet podoba mi się. Numery silnika i ramy zgodne z kwitami. Tutaj fotka pierwsza, jeszcze u kolegi, wyciągnięty z garażu i nasypane powietrze w koła. Reszta fotek już po czyszczeniu wstępnym. https://picasaweb.google.com/JoseJallapeno/KOMAR3?authkey=Gv1sRgCJnPi8T4tqadpAE#5627820741829725986 Edytowane 10 Lipca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Piekny nabytek, az sie lza w oku kreci jak czlek wspomni stare czasy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.