HDJ80 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Witam.Na początek - jestem tu nowy i nie do końca orientuję się jeszcze w tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. A teraz problem - od pewnego czasu mój kawasaki KLX 300r z roku 2004 pali gorzej (kiedyś od pierwszego kopa a teraz to bywa różnie. Jakiś czas temu dałem go do mechanika, który zdemontował mi dekompresator, bo uznał, że dzwonił (a prawda taka, że bez kopie się tylko trochę gorzej). Nie miało to wpływu na start silnika. Odpalał zawsze i wszędzie. Potem coraz gorzej (zimny odpalał po kilku kopach. Motor odstawiłem na rok (operacja). Raz na jakiś czas odpalałem, (ale rzadko). W marcu odpaliłem, (ale na pych) i pochodził jakąś godzinkę. Wymieniłem olej, filtr oleju, filtr powietrza (+wysmarowałem go sprayem do filtrów) i odstawiłem. W niedzielę zabrałem motor do lasu. … i dupa!!! Zdjąłem z przyczepy i próbowałem odpalić przez dwie godziny. Kopałem, pchałem wykręcałem świecę (była zalana), iskra ok., paliwo dochodzi i nic. Zapakowałem motor na przyczepą i do domu.Wylałem paliwo z gaźnika (dołem przez wężyk), zmieniłem świecę na nową i nic. Ani drgnie.Co to może być? Proszę o pomoc, bo sezon w pełni a ja wyposzczony jestem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Luzy zaworowe sprawdź, no i sprawdź czy iskra jest. Dla spokoju możesz wyczyścić gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HDJ80 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jest gdzieś w necie instrukcja serwisowa do tego motoru?? tzn do gaźnika i silnika.... mam jeszcze jeden problem. Po wizycie u mechanika z tylnym amorem (kuzyn pompką chciał mi utwardzić zawieszenie, bo jest gruby)pojawił się stuk przy odbiciu. Co to może być?Ps. Dzięki za odpowiedź :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 (edytowane) Masz zawory do regulacji http://www.servis.offmoto.com/Manualy1/KAWASAKI/KLX250R/Kawasaki%20KLX250R%20Service%20Manual%20-%201993-1997/Kawasaki%20KLX250R%20Service%20Manual%20-%201993-1997.rar tutaj masz serwisowke do tego moto Edytowane 8 Czerwca 2011 przez Rams Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Jakiś czas temu dałem go do mechanika, który zdemontował mi dekompresator, bo uznał, że dzwonił i jeszcze zmień mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HDJ80 Opublikowano 8 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 Do tego wniosku doszedłem jakiś czas temu :bigrazz: dzięki za link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.