Skocz do zawartości

Kask do 500 zł


Rekomendowane odpowiedzi

Możesz opisać jakie to prędkości?

 

Wiesz, to zależy od nastawienia/humoru/dyspozycji. Czasami mogę 160 bez zatyczek jeździć, a czasami już powyżej 80 mnie to irytuje. Zauważyłem, że jak jesienią jeżdżę w szaliku, to powietrze przy brodzie nie wpada do kasku i jest jakby ciszej. Ale prawda jest taka, że poza rekreacyjną jazdą po mieście zawsze używam zatyczek i problem znika. W mieście ewentualny hałas mi nigdy nie przeszkadzał.

 

Z tego co się zorientowałem z lektury forów, to nie ma się co łudzić - nie ma cichych kasków. Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, to jeździ za wolno ;)

Edytowane przez _Ra_

Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj skupiłem się na przetestowaniu głośności mojego Nitro 992FF.

80/h jest oka
100/h lekko świszczy ale jest znośnie

ale już tak od 120 zaczyna hałasować
przy 180 zapierdzielało w uszach jak przy starcie samolotu (głośny i bardzo przewiewny)

 

w porównaniu do HJC kolegi wypadł zdecydowanie gorzej bo przy tych samych prędkościach na tej samej trasie (te same warunki atmosferyczne) HJC zdaje się nieco wygodniejszy, mniej przewiewny i bardziej cichy

 

 

ciekaw jestem komfortu jazdy w takim shoei (na taki opbecnie zbieram)

 

http://www.moto-akcesoria.pl/kask-motocyklowy-shoei-qwest-airfoil-tc-5-czarno-bialy,p,40787

wszyscy opisują go jako najcichszy kask...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy a raczej sam producent, który zresztą mija się z prawdą. Czytaj opinie użytkowników a nie reklamy shoei.

tak? to jaki kask polecisz jako bardzo cichy i dobry (niekoniecznie jak w temacie do 500zł - liczmy przedział do 2tyś)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego nie polecę bo głośność jest zależna od dopasowania. Ja latam w http://allegro.pl/kask-x-race-rr-carbon-kaski-osbe-carbon-kevlar-pro-i3312125466.html

ale już go nie produkują, jakość wykonania jest bardzo niska ale dla mnie jest cichy i dlatego w nim jeżdżę. Najlepiej przejedz się na jazdy testowe, teraz często shoei, arai i shuberth organizują. Trzebaj samemu sprawdzić bo opinie z internetu są różne. Np, na motogenie napisali, że arai chaser jest cichy, miałem go i cichy to był do 80km/h a później głośny. Pisali też bell m4r jest cichszy od szuberta a na forach narzekają na jego głośność. Myślę, że dużo zależy od indywidualnego postrzegania hałasu i kształtu czaszki. Z moich obserwacji wynika, że zazwyczaj kaski z obszerniejszą szczęką są cichsze a odszukać cichy dla siebie kask to naprawdę sztuka. Coś o tym wiem bo kiedyś sprzedając kaski miałem okazję przetestować kilkanaście egzemplarzy. No i generalnie ciszej jest na sprzęcie z owiewką niż na nakedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej przejedz się na jazdy testowe, teraz często shoei, arai i shuberth organizują. Trzebaj samemu sprawdzić bo ...

 

 

A to dobre jest...

Prawdę mówiąc pojecia nie miałem, że takie firmy organizują jazdy testowe. Wydając dwa patyki chciałbym by to co kupię spełniało moje oczekiwania i nie żałować wydanej kaski. Taka jazda testowa na pewno utwierdziła by mnie w wyborze.

Kukając w necie na dniach jest coś takiego organizowane we Wrocławiu (salon modeka 27-28.06.2013).

http://modeka.pl/salonfirmowy/

Niestety to 300km więc jakoś średnio uśmiecha mi się robić taka trasę dla testu kasku :) ale jak będzie coś w woj. kujawsko pomorskim to chętnie skorzystam z takiej akcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wszyscy a raczej sam producent, który zresztą mija się z prawdą. Czytaj opinie użytkowników a nie reklamy shoei.

Qwest jest trochę lepiej wyciszony od poprzednika (Raid 2) i pewnie stąd taka jego reklama. W praktyce rzeczywiście nie jest to tak jednoznaczne. Dla mnie np. Neotec jest lepiej wytłumiony. Warto jednak pamiętać, że to m. in. z tego powodu, że w komplecie ma zaślepki akustyczne, które do Qwesta i XR-1100 można dokupić za parę złotych. Co do reszty, zgadzam siię z Heńkiem.

 

 

A to dobre jest...

Prawdę mówiąc pojecia nie miałem, że takie firmy organizują jazdy testowe. Wydając dwa patyki chciałbym by to co kupię spełniało moje oczekiwania i nie żałować wydanej kaski. Taka jazda testowa na pewno utwierdziła by mnie w wyborze.

Kukając w necie na dniach jest coś takiego organizowane we Wrocławiu (salon modeka 27-28.06.2013).

http://modeka.pl/salonfirmowy/

Niestety to 300km więc jakoś średnio uśmiecha mi się robić taka trasę dla testu kasku :) ale jak będzie coś w woj. kujawsko pomorskim to chętnie skorzystam z takiej akcji.

W moto-akcesoria w Bydgoszczy zapytaj o testówki, zapewne uda się takie dostać, gdy dasz znać z kilkudniowym wyprzedzeniem. Najlepiej sprawdź u nich rozmiar i poproś o jeden-dwa kaski testowe w tym samym rozmiarze (Qwest, XR-1100). Nie trzeba więc czekać na jazdy testowe organizowane przez dystrybutora (bo i kaski dystrybutora będą strasznie wypierdziane, a sklep ma swoje egzemplarze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odkopię kotleta coby nie dublować tematów.

 

Interesują mnie opinie ludzi, którzy mieli styczność z kilkoma kaskami i mają wyrobioną opinię na podstawie doświadczeń. Jak ktoś chce być fajny i napisać, że jego pierwszy kask jest najlepszy, to niech sobie daruje.

 

Szukam helmetu do 500zł, integralny albo szczękowy. Wymagań nie mam za dużych, ma być ciasno dopasowany, dobrze wentylowany, fajnie by było jakby szybka nie parowała przy 15*C itp itd... jednym słowem szukam najlepszego kasku w tej cenie. Tyle.

 

Napisałem tu bo wszystkie opinie z googla można sobie w tyłek wsadzić, z ciekawości spojrzałem jak ludzie oceniają AGV K3 i co? Internet mówi że to najlepszy kask na świecie. Ja mam dwa takie, gorszego gówna nigdy nie widziałem.

1. Szybka otwiera się przy 120km/h i pęd powietrza wyrywa głowę do tyłu

2. Szybka rysuje się od samego patrzenia i paruje przy każdym postoju

3. Kask kupiony stanowczo za ciasny, po pół roku użytkowania jest luźny jak szmata, można rękę wsadzić w policzek

4. Aerodynamika windy, powyżej 140km/h głowa wpada w turbulencje i lata na boki. Potworny ból kręgosłupa po każdej podróży

5. Wentylacja to jakiś mit

6. Kask jest tak zaprojektowany, że jadąc z otwartą szybką, każdy najmniejszy robal, mucha, komar czy inne ścierwo ląduje prosto do UCHA. KOSZMAR!!!!

7. Powyżej 80km/h nie słychać własnych myśli

 

i długo by tak wymieniać..... jak ktoś chce to kupić to kask za 20zł z alledrogo jest lepszy.

 

Moja luba ma LS2 za 200zł. Bodajże ls2 ff351 integralny. Jak się w nim przejechałem to po prostu bajka. Szyba się nie otwiera, nie paruje tak jak w AGV, kask jest bardziej aerodynamiczny, lżejszy!! i lepiej leży na głowie. 200zł !!! za swojego AGV dałem 500zł, przepaść cenowa i jakościowa.

 

Zatem czekam na wasze opinie, chce w końcu zakończyć temat tej patologii nazywanej kaskiem.

Ps. AGV K3 SV to również to samo ścierwo, a kosztuje ponad tysiaka.

Edytowane przez abrakadabra66
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Miałem MT Blade SV. Kask wart tyle ile kosztuje czyli mało. Głośny, wizjer nie dolegał do uszczelki co powodowało dostawanie się wody do wnętrza podczas deszczu. Pinkock-a nie można było ustawić. Ciągle odstawał od szyby. Górne wloty powierza przykręcona od środka na śruby. Wyściółka kasku niskiej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam przeczytanie całego tematu, w którym obecnie jest Twoje zapytanie. gdzie powinno być od początku, gdybyś nie pomijał netykiety

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sobie HJC IS-MAX-II no i czas na coś innego 😎

Budżet skromny to i wymagania niewygórowane (tak sądzę):

- większe pole widzenia;

- ZDECYDOWANIE lepsza wentylacja;

- raczej z blendą;

- szczękowiec / integral - bez znaczenia;

 

Cała reszta parametrów bez znaczenia.

W grę wchodzą używki do ~800 zł.

 

Ktoś coś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma być lepsza wentylacja, to raczej integral, najlepiej sportowy. Możesz sprawdzić HJC FG-17, a jak się uprzesz na blendę to FG-ST. Byłem też zadowolony z wentylacji szczękowej w Scorpionie EXO-1000, a ponoć nowsze modele (EXO-1200, EXO-1400) też są pod tym względem niezłe. Oczywiście bez blendy nawiew będzie dużo lepszy (EXO-R2000 jest super).

Świetne pole widzenia jest w Schubertcie R2. Niestety jeszcze nie miałem okazji przetestować wentylacji (napiszę jak się uda pojeździć).

Masz w avatarze zdjęcie w HJC R-PHA 11... Co się stało że szukasz czegoś gorszego? 😕

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...