Skocz do zawartości

Licznik w HD


Rekomendowane odpowiedzi

  • 8 miesięcy temu...

Siema. Ponawiam pytanie.
Stary licznik rozbita szyba i w milach. Kupiłem nowy na ebay-u z zerowym przebiegiem. Założyłem i mam 500km. Chcę żeby był oryginalny przebieg. Jak przetransferować przebieg?

ps kiedyś napisałem że liczniki w Hd są nierozbieralne, i nikt mi nie powiedział że się mylę! Wstyd Panowie wstyd ;p

Oto jak to się robi.

There Are No Rules
XLH883 - XL883R - XL1200R - FXDL - KTM RC8 - XL1200X - FLHRSI&FXDBI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożycz od żony czerwony lakier do paznokci ...

Na razie wybrałem mniej drastyczną metodę - zakupiłem naklejkę na szkiełko prędkościomierza. Jak tylko przyjdzie pocztą to przykleję to zaprezentuję. Ale wciąż myślę nad innym rozwiązaniem docelowym. Najlepiej jakby wpadł w ręce niedrogo kompletny prędkościomierz w km.

 

P.S. Zaczynem doceniać egzemplarze z europejskich salonów, gdzie nie ma problemów z oświetleniem czy wskazaniami prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.

 

Chce wiedzieć ile jadę w km/h, a ciągłe przeliczanie w głowie (mile razy 1,6) nie zawsze idzie sprawnie ;). Zastanawiam się nad naklejką lub wymianą tarczy. Co radzicie? Wymianę tarczy poprzez odginanie i zaginanie ramki przerabiałem z powodzeniem w motocyklach typu Junak, ale w stosunkowo nowym H-D obawiam się o estetykę i możliwe uszkodzenia przy ściąganiu wskazówki, itp. Z drugiej strony mam zmatowione szkło, które przydało by się wymienić.

Naklejka znowu wygląda mało estetycznie. I nie wiem ile wytrzymuje w dłuższym okresie użytkowania. Sam nie wiem ... Doradźcie coś :).

 

I jeszcze taki pytanie - czy założenie oryginalnego (lub akcesoryjnego) prędkościomierza w km zamiast tego w milach powoduje konieczność jakiejś ingerencji w ustawienia komputera pokładowego? O temacie korekty przebiegu wiem, choćby z wcześniejszych postów w tym wątku.

witam. ja sie nauczylem czytac w milach i pewnie wielu innych.. jesli bym byl w stanach to problem z predkosciami??

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam 🙂 potrzebuje pomocy, pacjent to XL883R 2013 rok, Predkosciomierz nie wskazuje predkosci jak rowniez przebiegu, widoczny jest przebieg motocykla ktory nie zmienia sie w czasie jazdy.Po przejechaniu kilku mil wyskoczyla pomaranczowa kontrolka ktora nie gasnie, zauwazylem rowniez ze kierunkowskazy nie wylaczaja sie samoczynnie.Gdzie szukac przyczyny ?

Edytowane przez ben
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek w kostach połączeniowych, jakbyś miał schemat instalacji to ułatwiłoby pomoc.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie schematy instalacji - powodzenia, jak nie jest to uszkodzenie mechaniczne to pozostaje TSSM

pozdro

 

diagram.jpg

wieczorem pogrzebię w kompie bo mam też diagramy  licznika i hands kontrol ( w wersji papierowej od ręki, elektronicznej poszukam )

pozdro

Edytowane przez dachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, ben napisał:

Witam 🙂 potrzebuje pomocy, pacjent to XL883R 2013 rok, Predkosciomierz nie wskazuje predkosci jak rowniez przebiegu, widoczny jest przebieg motocykla ktory nie zmienia sie w czasie jazdy.Po przejechaniu kilku mil wyskoczyla pomaranczowa kontrolka ktora nie gasnie, zauwazylem rowniez ze kierunkowskazy nie wylaczaja sie samoczynnie.Gdzie szukac przyczyny ?

Witam,

Odczytaj błąd na liczniku i sprawdź co to jest. Byc może uszkodzony (lub brudny) jest czujnik prędkości w skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...