Skocz do zawartości

zakrety


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że klikszen bardzo dobrze opisał, jak powinno się pokonywać zakręt. Możesz powoli spróbować to uskuteczniać lub jeśli nie będzie Ci szło, idź gdzieś na jazdy doszkalające, żeby ktoś spojrzał jak to robisz i Ci doradził bezpośrednio co trzeba poprawić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

latajac motorem po kretych drogach mam problem z wychylaniem sie na zakretach,przez co pozniej musze nadganiac reszte ekipy bo mocno zwalniam.jak mocno moge sie wychylic?boje sie ze upadne,to tylko moj strach?inni kierowcy mocniej sie wychylaja i lepiej wychodzi im branie zakretow.wlasnie wrocilem z przejazdzki i chcialem pokonac zakret z ich predkoscia co zaskutkowalo prawie poboczem i wjazdem w las bo prawie nie zmiescilem sie w zakret.jak to robicie?poprosze o wskazowki.

 

Proponuje Ci abyś nie uczył się sam, pójdź na kurs doszkalający pod okiem instruktora on na pewno pokaże Ci błędy i je skoryguje. Samemu to dobrze ćwiczyć jak już wiesz jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo joemonstera :)

 

A tak na poważnie to żadna wirtualna lekcja poglądowa nie zastąpi doświadczonego nauczyciela i bezpiecznego miejsca do ćwiczeń, jeśli ktoś myśli inaczej to sam prosi się o kłopoty.

Edytowane przez Hero

 

 

 

download.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byc moze brak umiejetnosci ale wole zapytac ludzi wiedzacych wiecej

 

raczej nie ma innej możliwości. kiepski kurs "nauki zdawania egzaminu", za szybki motocykl i za szybcy koledzy - przy okazji proponuję zwiększyć uwagę, bo z tym zestawem jesteś na prostej drodze do zwiedzenia szpitala

 

kilka podobnych tematycznie wątków. udanej lektury

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec biore sie do pracy,trening na spokojnie.Tomasz jak nie podoba ci sie temat to po co piszesz poprostu nie czytaj i nie denerwoj sie.jestes doswiadczony TERAZ sprobuj sobie przypomniec jak sam sie uczyles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sprawa jest oczywista.Jeździsz z lepszymi od siebie i próbujesz im dorównać na drodze, a to pierwszy krok na cmentarz :banghead: .Najlepiej zrobisz znając teorię (przeciw skręt)jeśli wybierzesz drogę z winklami o minimalnym ruchu i najlepiej bez barierek i drzew na poboczu i po uprzednim sprawdzeniu czy nawierzchnia jest czysta sam potrenujesz.Pamiętaj o rozgrzaniu opon! Jeśli będziesz jeździł po tej samej drodze i to w obydwu kierunkach to twoja pewność siebie będzie rosła i jadąc z coraz większą szybkością coraz pewniej będziesz przechylał moto,aż z podnóżków posypią się iskry i zamkniesz oponę.Dopiero w tedy możesz stanąć w szranki z kolegami i to na drogach które nie koniecznie będziesz znał,inaczej naśladując innych marnie skończysz :buttrock: .Powodzenia w treningach !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok mam tu taka droge,z mielna do łaz,nowiutki asfalcik kupa zakretow o roznym luku.7km w jedna strone.UWAGA-zajmuje ta trase!!!!!! :notworthy:

 

Jak będziesz tam jeździł to daj komuś namiar żeby wiedział gdzie Cię znaleźć jak nie wrócisz bo się spotkasz z barierką/drzewem, albo z kimś z przeciwka :banghead:

 

Droga nie służy do nauki winkli i kolana. Na twoim miejscu uczył bym się w bardziej przewidywalnych warunkach.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz co nie chciałem Cie urazić ale ja gdy nie nadązam za grupą to daje sobie siana i odpuszczam ,a nie próbuje ich dogonić żeby być cool ,bo tacy jak ty później pisza posty typu "wyłożyłem się za zakręcie próbując dogonic szybszych bardziej doświadczonych..."

 

A co do kolegi "teliber" to nie, nie chciałem zabłysnąć natomiast Ty chciałeś swoją wypowiedzią tak? według mnie takie tematy powinny być odrazu w oczyszczalni

 

Ps YUBY ma racje nie nauczy się nikt jeździć przez neta więc ćwiczyć ,a nie zakładać durne tematy

 

OCZYSZCZALNIA

Edytowane przez kanak098
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie moje prywatne zdanie. Praktyka oczywiście, ale przygotowanie teoretyczne, merytorycznie własciwe jest równie ważne. Zawsze twierdzę że paza tym jak, nalezy wiedzieć dlaczego.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...