Jump to content

Recommended Posts

WItam, fotka kiepska - z telefonu cyknięta - ale poglądowo coś widać - tylny błotnik idzie do zmiany niebawem, bo nie pasuje mi wizualnie.

03062012442.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Edited by kos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odświeżę temat, mój sportster 1200t '2018 przy obrotach nie przekraczających 4000 pali ok 4l/100. Tle mogę powiedzieć po przejechaniu 2500km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od tankowanie mojego 1200XL/48 przejeżdżam 80km w mieście i 110km na trasie zanim zapali mi się 'kontrolka tankowania' - trochę to irytujące bo na trasie z WAW -> POZ musiałem tankować 4 razy :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jak buja się? 8 litra, to chyba troche duzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z manetką to trzeba jak z kobietą- delikatnie i umiejętnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, jonaszko napisał:

No i jak buja się? 8 litra, to chyba troche duzo

w porównaniu do komara to może jedzie ale do xx-a to nie bardzo 😄

jutro sprawdzę jak to wyglada w "trasie" przy spacerowych prędkościach

mała traska, prędkości ok. 100km/h, równe 6l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, przy waszych sporciakach  mój to chyba prawdziwy żłop, latam głównie po mieście, gazu nie żałuję

rzadko kiedy spalanie spada poniżej 7l/100, aktualnie coś mu się zesrało i wypił 7,5-8,5 l/100 a to tylko 883R

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajrzałem do pod puchę i ujrzałem filtr ... K&N

umyłem, nasączyłem ale jestem średnio zadowolony z tego jak to chodzi

dzisiaj zamówiłem ori filtr, będzie trzeba sprawdzić dysze, ustawić gaźnik i mam nadzieje, że kultura pracy wzrośnie a zużycie paliwa spadnie 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minut temu, konrad1f napisał:

zajrzałem do pod puchę i ujrzałem filtr ... K&N

umyłem, nasączyłem ale jestem średnio zadowolony z tego jak to chodzi

dzisiaj zamówiłem ori filtr, będzie trzeba sprawdzić dysze, ustawić gaźnik i mam nadzieje, że kultura pracy wzrośnie a zużycie paliwa spadnie 🙂

Nie rezygnuj, pewno za mocno oliwy nalałeś, ja przerabiałem to samo, pomaga po 2 dniach przez bawełnianą szmatkę zwykłym odkurzaczem odsączyć

nadmiar oleju , chodzić będzie jak złoto, tylko mieszankę ustawić....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczoraj udało się wymienić uszczelki na portkach a dzisiaj zrobiłem małego tripa sprawdzającego.

sporciak chodzi w końcu na dwa gary (wcześniej bez obciążenia miał z tym problem), idzie rzeczywiste 180, zużycie paliwa spadło do ok. 5,5l/100km (trasa, prędkości przelotowe ok. 110-130km/h), każde przyspieszanie (spod świateł, przy wyprzedzaniach) szedł równo z dyną na tc88

czasem sobie czknie ale jest duuużo lepiej niż było

spróbuję jeszcze z K&N-em bo obecnie wróciłem do ori filtra powietrza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...