Filipecki Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam,Mój problem tkwi w znalezieniu korby do ktm lc4 400 sc z tych bardziej zamiennikowych, gdyż średnio uśmiecha mi się wymienianie na tą od dealera za 1570 bez dolnej panewy, wiadomo trzeba było nie zacierać, ale stało się i już. Jeżeli dobrze pamiętam to kiedyś wyczytałem że w lc4 dół silnika był raczej mocno podobny w każdej wersji pojemnościowej, czy byłoby wielką pomyłką gdybym wpakował korbę od 620 ?Pozdrawiam,Filip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 korba + garnek z tlokiem i byc moze glowica Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 w sensie że bez problemu mogę zamawiać proxa do 620 ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Ostatnio był taki temat na innym forum koleś też szukał korby do Lc4 400 z 95r. I z tego co pisali inni to korby z 620 od 400 się różnią, mają inny numer katalogowy, a tak dokładniej od 400 korba jest o 1,5mm krótsza niż od 620. Kolo też szukał w innych firmach itp. i chyba skończyło się na oryginale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 dlatego musi byc cala gora od 620 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja bym pomyslał nad tymhttp://allegro.pl/ktm-lc4-lc-4-620-640-silnik-i1588757105.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Ostatnio był taki temat na innym forum koleś też szukał korby do Lc4 400 z 95r. I z tego co pisali inni to korby z 620 od 400 się różnią, mają inny numer katalogowy, a tak dokładniej od 400 korba jest o 1,5mm krótsza niż od 620. Kolo też szukał w innych firmach itp. i chyba skończyło się na oryginale...58030015044CONNECTING ROD REPAIR SET LC4www.ktmhutt.comPolecam sprawdzić w wyszukiwarce, kryterium nr części, do jakich LC4 pasuje ten zestaw. Ja znalazłem 350-640 LC4, chyba że się mylę??400 ma mniejszy skok, dlatego jak mówi Nitomen inny cylek jest potrzebny, czapka raczej też, ale to Filipecki łatwo sprawdzisz na stronce którą podałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot13 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 witam chyba znalazłem rozwiązanie problemu może być korbowód od 620 ale trzeba założyć tłok o średnicy 89 ten po roku 97 czy mam racje niech ktoś to konfrontuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot13 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 a jak by dorobić 2 mm uszczelkę pod cylinder z blachy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a jak by dorobić 2 mm uszczelkę pod cylinder z blachy zaraz cie za to ktoś zruga, wypinaj dupsko do lania hehe :] Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 a jak by dorobić 2 mm uszczelkę pod cylinder z blachy :buttrock: :notworthy: :clap: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.