Skocz do zawartości

Przegląd motocykla WR450


Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie założyłem koła supermoto do mojej WR. Tylko troche źle mam ustawione zawieszene przednie do jazdy po mieście. Wiecie może jak ustawić, na ile "kliknięć" żeby było odpowiednie do miasta ? Jeszcze Mam pytanie odnośnie ustawienia tylnego koła. Za chiny nie da się ustawić tak by tylne koło było równe i na znacznikach było zgodnie np. po 2 kreski z 1 i 2 strony. Ustawiłem za pomocą suwmiarki od fewgido wahacza jest taka sama odległość, ale na znacniku od zębatki mam 1 na górze i 1 na dole, a z prawej od strony tarczy hamulcowej 3 i 3. tak zostawiłem, ale nie wiem czy dobrze. Co Wy na to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie dotyczące hamulca. Wziąłem od znajomego hamulec beringer. Jeździł on z pewnością w KTM bo jest logo ktm na nim. Zabrałem odniego tarcze i zacisk. Wie ktoś może czy uda się go zamontować w Yamaha WR2008 r ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie dotyczące hamulca. Wziąłem od znajomego hamulec beringer. Jeździł on z pewnością w KTM bo jest logo ktm na nim. Zabrałem odniego tarcze i zacisk. Wie ktoś może czy uda się go zamontować w Yamaha WR2008 r ?

Zmierz otwory, przecież macie 2 motocykle to chyba nic trudnego. Sprawę mocowania zacisku załatwisz pewnie adapterem, z tarczą to musisz pomierzyć sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, żeby nie zakładać nowego tematu. Posiadam WR426 robiłem remont silnika już 2 baki wyjeżdzone i mam taki problem że wywala mi płyn z rurki od zbiornika co jest pod tylnym błotnikiem. I w ogóle to po jeżdzie bulgocze. Ktoś może powiedzieć co to jest, czy to może normalna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Panowie co myślicie o oleju yamalube. polecili mi do wr450 w salonie yamahy. Chce najlepszy możliwy olej do mojego sprzęta, także stąd moje pytanie. Jeśli nie yamalube to może macie jakiś inny pomysł. Chętnie zapoznam sie z modelami oleju proponowanymi przez Was,. DO tej pory jeździłem na motul 7100 (chyba taki model, generalnie olej w kolorze +/- czerwonym). Będe wdzięczny za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie założyłem koła supermoto do mojej WR. Tylko troche źle mam ustawione zawieszene przednie do jazdy po mieście. Wiecie może jak ustawić, na ile "kliknięć" żeby było odpowiednie do miasta ? Jeszcze Mam pytanie odnośnie ustawienia tylnego koła. Za chiny nie da się ustawić tak by tylne koło było równe i na znacznikach było zgodnie np. po 2 kreski z 1 i 2 strony. Ustawiłem za pomocą suwmiarki od fewgido wahacza jest taka sama odległość, ale na znacniku od zębatki mam 1 na górze i 1 na dole, a z prawej od strony tarczy hamulcowej 3 i 3. tak zostawiłem, ale nie wiem czy dobrze. Co Wy na to ?

Od tylu kreski licz i bedzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie co myślicie o oleju yamalube. polecili mi do wr450 w salonie yamahy. Chce najlepszy możliwy olej do mojego sprzęta, także stąd moje pytanie. Jeśli nie yamalube to może macie jakiś inny pomysł. Chętnie zapoznam sie z modelami oleju proponowanymi przez Was,. DO tej pory jeździłem na motul 7100 (chyba taki model, generalnie olej w kolorze +/- czerwonym). Będe wdzięczny za odpowiedź.

 

 

Ma miec parametry i lepkość odpowiednie do Twojego motocykla. Zalej syntetyczny 10W40 lub 10W50, może być Castrol, Motul, Fuchs czy cokolwiek innego. Polecali Ci Yamalube bo taki mają na stanie, i dobrze na nim zarabiają.

Edytowane przez rafael
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Napiszcie Panowie jaki macie patent na wylanie całego płynu z chłodnicy i z obiegu. jasna sprawa jest śrubka spustowa, ale zostaje dość sporo tego płynu w obiegu. Jak wymieniać to wymieniać całość i nie wiem za bardzo jak to zrobić. Jeśli to nie problem to napiszcie jak to robicie u siebie w moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie Panowie jaki macie patent na wylanie całego płynu z chłodnicy i z obiegu. jasna sprawa jest śrubka spustowa, ale zostaje dość sporo tego płynu w obiegu. Jak wymieniać to wymieniać całość i nie wiem za bardzo jak to zrobić. Jeśli to nie problem to napiszcie jak to robicie u siebie w moto.

Nie ma innej opcji jak przez śrubę spustową na pompie, to jest najniższy punkt obiegu. Możesz przechylać motocykl na boki to jeszcze coś tam wyleci. Resztki płynu które zostaną w głowicy to śladowe ilości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...