Jump to content
vx800

VTR1000 - temat użytkowników

Recommended Posts

Głupie pytanie ale czy poprawnie ci działa prędkościomierz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak inni , ja tam starałem się nie schodzić niżej jak 4500-5000 obr/min (od 3 biegu w górę) , od tej wartości vtr zaczyna jechać wdł. mnie , ( miałem serie i seryjne ustawienia ) , bo raz - szkoda pieca , a dwa - tam nie ma mocnego dołu .
tak to niestety wyglada z V-kami. a ja myslalem ze jak kupie tysiąca to bede mial elastyczny silnik :banghead: a musze wachlowac bardziej niz w mojej mz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prędkościomierz mam dobry, a bynajmniej nie oszukuje o wiecej niz o 5km/h. Poza tym ja nie patrze jak jade na licznik a na to co sie dzieje na drodze i na obroty-jak ciagnie silnik i jak pracuje. Chodzi o to ze np Jadac z Elbląga do Gizycka (200km) po 1 inni jada na 6 biegu(yamaha fj1200, ducati monster 600) a ja na 4, czasem na 5 biegu i to przy pustej drodze jadac spokojnie te 120km/h czasem nieco wolniej a czasem nieco szybciej. I to jest chore w moim motocyklu. w miescie nie ma skrzyzowania na jakim bez szarpania wyszedlbym na 2biegu. Dodam, że motocyklami jezdze od 12 roku zycia a japonią od 1998roku. Miałem gs400, gpz900r, 2 cbrki600 i teraz tą vtr od 2lat-3 sezonów i jeszcze 1 sezon na niej jezdzilem-pozyczajac czasem od kolegi od ktorego odkupilem motocykl. Próbuje pozyczec stojak pod wahacz, wtedy wezme sie za wstawienie tej 45zebatki. Poza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rafał P napisałeś

Poza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!!

A co ma być inaczej :eek:

Edited by westt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko jak założysz żebatke 45 to o 4 zęby więce niż masz to może sie okazać że łańcuch będziesz miał za krótki,po prostu koło ci sie nie cofnie ile trzeba i nie założysz łancucha. Sprawdz to wpierw bo szkoda pracy.Ja też nie moge zrozumieć tego co napisałeś?? jak byś miał za dużą zębatkę z przodu a za małą z tyłu,ja mam tak jak każdy tutaj 16-41 i na 6 biegu nawet we dwie osoby motor od 100 normalnie mi przyspiesza i jedzie z taką prędkością.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym tego bzdurą nie nazwał...większa ilość zębów na zębatce czyli zwiększa się jej obwód,trzeba przysunąć koło bliżej silnika jak starczy mu regulacji to spoko ale pisał,że ma gdzieś naciąg do połowy to bym sie zastanowił...łańcuch ma do standartowych zębatek,im większa zębatka z tyłu tym dłuższy łańcuch sie stosuje...to jest logiczne

Share this post


Link to post
Share on other sites

straci tylko na prędkości maksymalnej a zyska większe obroty przy nizszej prędkości,i o to chyba właścicielowi chodzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie jezdziłem i nie pociąga mnie takie szpanowanie :icon_razz: a sprawa tego człowieka... co pisał 7 postów temu o takiej wymianie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli będziesz zmieniał tylną zębatkę na 45 to licz się z tym, że będziesz musiał sztukować łańcuch.

Co do jazy L-twinem to już tak jest podobnie jak z singlem albo sobie radzimy z taką charakterystyka

i przyjmujemy ją albo wracamy do rzędowej 4. Oczywiście modyfikowanie przełożeń pomoże ale nie

zrobi L-twina rzędówki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na ch*j dawać takie rady o zębatkach.

 

 

 

Ale jak się jeździ normalnie V-ką, to nic nie szarpie, kwestia operowania manetką gazu. Łatwiej jak rzędówką.

Dokładnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pie*le...przecież po to jest ten temat założony...gościu pyta ktoś mu radzi i odpowiada żeby sie nie męczył i nie robił jednej czynności 10 razy.i co... założy większa zębatke a tu łańcuch za krótki to mu pisze...

Próbuje pozyczec stojak pod wahacz, wtedy wezme sie za wstawienie tej 45zebatki. Poza tym dodam że na nowym łańcuchu i rzekomo dedykowanych zebatkach16x41 przy 102zebach mam naciąg w połowie regulacji!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looz po co te spiny ... problem w postach Rafała jest taki , że podaje wszytsko jak trzeba (napęd sandard 16/41 , i jakoś nie chce mi się wierzyć żeby miał inną skrznie lub srednice tylnego koła ) ale ... dalej z opisu wynika jak by miał założony 41/16 :icon_mrgreen: i choooj my tu sie będziemy spuszczać a jemu dalej jedzie 120km/h na 4 biegu przy niskich obr ... Rafał jeśli masz dostęp do starego napędu to bądź tak uprzejmy i podaj ilości zębów koronek ze starego napędu (może coś się wyjaśni) . Ale wydaje mi się , że albo ktoś z nas tłoczy , albo coś jest źle policzone ...

Edited by Guti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wróciłem, ale się ludzie rozpisali(co poniektórzy czytać ze zrozumieniem, nie potrafią)

Od samego początku pisałem, że mam 102ogniwa łańcucha, z przodu zębatkę 16zębów(oryginalną z plastikowym elementem) a z tyłu 41zębów i łańcuch -oś koła jest w połowie regulacji(więc niby powinienem mieć albo 101ogniw łańcucha albo inną zębatkę).

Jakbym posiadał stary zestaw-to bym głupich pytań nie zadawał-tylko policzył zęby, łańcuch ewentualnie rozstaw zębów i średnice całej zębatki pomierzył.

Pożyczyłem zębatkę od GSXR 45zębów ale okazało się że ma inna średnice otworów mocujących. mimo to zamontowałem ja do starej zębatki i wyszło że bezpiecznie będzie założyć zębatkę z 43zębami.

Poza tym pisałem wielokrotnie i wkurzają mnie wasze wypowiedzi odnośnie braku mojego doświadczenia. Ciekaw jestem czy Wy swoje silniki byście kręcili na 6 biegu jadąc w zakresie obrotów 1000-1500 z pasażerem. Mi by było szkoda wału, zaworów a i spalenie pewnie było by dużo wyższe niż jadąc 4 tys obrotów.

Ale co ja się znam. W końcu jeżdze od tygodnia(w tym sezonie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zalozenie 43 zebow moze rozwiaze problem plynnosci jazdy.ale bedzie to leczenie objawow a nie przyczyny. i raczej nie rozwiaze problemu wysokiego spalania. a swoja drogą jesli wczesniej przy turystycznej jezdzie miales 7,5 l to tez duzo (chyba ze inaczej rozumiesz turystyke :wink: ) w kazdym razie powodzenia bo wiosna sie robi i kazdy chce przeciez bezproblemowo smigac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...