Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

Szykuję się do kupna, ale chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej. Mam wszystkie ś i Motocykle i katalogi i ........

Wszystko już wyczytałem, zwiedziłem milion stron w inecie, ale :

 

JAK SIĘ TYM JEŹDZI PO POLSKIM GÓWNIANYM ASFALCIE?

 

Z góry dzienx. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu klawo! Polecam gdańszczankę. Ostatnio wpadłem w takie koleiny, że wyprzedzając nie byłem w stanie powrócić na swój pas. Uważaj na kostkę - też fajna (w Białym to jest chyba główna ulica). Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajebisty motocykl, za rok zamierzam zmienić moją CBR900 właśnie na VTR1000. Jak się jeździ tym po naszych drogach? Po naszych drogach niczym się nie jeździ dobrze, no chyba że czołgiem albo innym pojazdem gąsienicowym. Ale jeśli chodzi o jazdę motocyklem to VTR-ką jeździ się pięknie, bardzo ładny dół silnika i potężne kopyto to jest właśnie silnik V90. Szeroki tylny laczek nigdy nie pomaga przy jeździe w koleinach, których u nas dostatek, ale można się przyzwyczaić i brać koleiny z zapasem, a na równej drodze :) dawać czadu i wykorzystać możliwości sprzęta (a są naprawdę duże). Pozdrowionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Ja mam VTR1000F z 99 roku. Problem ze świecami nie występuje. Skontrolowałbym przede wszystkim ustawienie gaźników wszelkie zmiany rozmiaru dysz głównych mogą zaowocować takimi objawami. Orginalne rozmiary dysz to 175 i 178 jeżeli masz mniejsze to poprzedni właściciel usiłował ograniczyć całkiem niezły apetyt VTR ( Moja przy dawaniu do pieca 8,5 l/100). Koniecznie sprawdź gaźniki!!!! Jeżeli masz zbyt ubogą mieszankę to pal licho świece, ale mogą paść gniazda zaworowe!! :) Nie zakładaj świec innych niż platynowe lub irydowe, odpowiednie do modelu oczywiście!

No to pa!!

Koniecznie napisz co zastałeś w gaźniku.

Wtulony w maszynę,

w tempie szalonym.

Patrzę na wskazówki.

Za mocno wychylone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry pomysł z tymi gaźnikami u mnie akurat wina leżała po stronie membrany. Co do spalania paliwa to moja potrafi wciągnąć nawet 10l/100 ale to dzięki dynojetom. co do świec do stosuj się do wskazań Mikoch-a platynowe lub irydowe inne sobie odpuść.

A tak poza tematem z kąd jesteś Mikoch?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w Szczecinie mam czerwoną VTR1000F z układem wydechowym MIG bez homologacji :twisted: ale niezbyt głośny (karbonowy puszczony górą a"la Ducati) Do tego jeszcze K&N ale dyno jet sobie odpuściłem ze względu na spalanie. Przy normalnej jeździe pali około 7,5 l/100.

Pozdrawiam Mikoch.

Wtulony w maszynę,

w tempie szalonym.

Patrzę na wskazówki.

Za mocno wychylone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi dynojetami to tak jest najlepiej mieć mechanika który codziennie będzie je regulował w zależności od temperatury powietrza, ciśnienia i wilgotności :roll: . Ja mam też karbonowe Migi puszczone górą i K&N, motocykl był kupiony w Polskim salonie i spisuje się rewelacyjnie. Na trasie potrafi nawet mnie zadziwić i spalić ok.6l. Ale wystarczy troszkę ją pogonić na jednym kole i dyszka gwarantowana. Co do jazdy na kole to jest the best na drugim biegu bez problemu.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt. Gumy wychodzą całkiem niechcący. Ot walnij po gazie i świeca. Mam pytanko: czy prędkościomierz u ciebie też tak strasznie przekłamuje?? U mnie conajmniej 10km/h w górę 8O . jeszcze co prawda muszę sprawdzić jedną rzecz ale spotkałem się w prasie zagranicznej z podobnymi opiniami. No i obrotomierz tak strasznie wołowato się podnosi.

Mikoch

Wtulony w maszynę,

w tempie szalonym.

Patrzę na wskazówki.

Za mocno wychylone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prędkościomierz to tak naprawdę to powiedzą Ci z drogówki :wink: . Albo przekłamuje w VTR albo u kumpla który jedzie obok, no chyba że jedzie się w szeregu 5 moto a tylko u Ciebie prędkość jest inna, chyba każdy moto ma jakieś odchyły. Obrotościomierz chodzi normalnie to porostu widlak a nie rzędówa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci z drogówki właśnie mi powiedzieli że jechałem 95 a można było 60 :lol: no i na dodatek łykałem jakiegoś katamarana na zakazie wyprzedzania :twisted: Więc zaczęło się od 500zł i 11p. a skończyło się na : Dobra jedź sam mam kawe zx9r (serio!!) :) więc jestem 500 do przodu i nadal czyste konto!! Mimo że latam juz od 16 lat. Sęk w tym że jak mnie ustrzelili to nie patrzyłem na prędkościomież :wink:

 

Pozdrowionka Mikoch

Wtulony w maszynę,

w tempie szalonym.

Patrzę na wskazówki.

Za mocno wychylone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...