Vatzeque Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Sprawa dość nietypowa i trzeba pomocy w wysnuciu wniosku. Motocykl z zawieszeniem USD. Jakość chromu była nieskazitelna, żadnych rys. Zdemontowano zawieszenie, założono nowe uszczelniacze ARI X-cośtam (wzmocnione za ok. 50PLN). Przejechałem jakieś dwa kilometry i wiedzę rysy na rurach. Czarna rozpacz. Olej w zawieszeniu jest i po montażu nic nie zostało ;) Rysy powstały na obu lagach po demotażu zawieszenia. Co mogłoby się przyczynić do powstania rys? P.S. W piątek ponownie demontuję zawieszenie i sprawdzam. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Ale puszcza uszczelniacz przez tą rysę czy nie ? jeśli nie to zostaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Nie puszcza. Ale tak być nie może. Rys nie było i zaraz cała masa ich.... :( Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 rys nie było bo stary uszczelniacz pewnie tak dokładnie nie zbierał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 rys nie było bo stary uszczelniacz pewnie tak dokładnie nie zbierał... Nie rozumiesz mnie przyjacielu. Założone nowe uszczelniacze, bardzo czysta robota, przejechane 2km i są j***ne rysy z każdym ruchem zawieszenia.Żaden brud na rury nie wdał się jeszcze. To nie ma dobre... :icon_evil: W serwisówce wyczytałem wczoraj jeszcze, że należy usunąć z panewki zadziory, które powstały. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A więc tak to wygląda. Zawias do rozebrania, wyczyszczenia, elementy cierne do pomierzenia i weryfikacji zużycia. Smarujesz lekko potem przy składaniu smarem molibdenowym i zalewasz olejem i ma być. Rysy puki nie wypuszczają oleju niech sobie będą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 A więc tak to wygląda. Zawias do rozebrania, wyczyszczenia, elementy cierne do pomierzenia i weryfikacji zużycia. Smarujesz lekko potem przy składaniu smarem molibdenowym i zalewasz olejem i ma być. Rysy puki nie wypuszczają oleju niech sobie będą Dzięki Kojak. Dam znać jutro po re-montażu co tam było, a czego nie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Fajnie by było jakbyś jeszcze jakaś fotką trzasnął tak dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Fajnie by było jakbyś jeszcze jakaś fotką trzasnął tak dla potomnych. Trzasnę. Pod palcami ich nie czuć, ale są widoczne. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) Jeździsz CBF 600? :D ale obciach :D (żarcik) edit: A, sory, Hornet, to już mniejszy obciach. Hornet jest fajny :D Moim zdaniem, to te wzmocnione uszczelniacze zabiją Ci lagi. Polega to na tym, że sprężynka jest mocniejsza, mocniej dociska gumę do powierzchni rury i ją zwyczajnie rysuje. Obstawiam że te rysy to ślady gumy plus starty chrom. Jednym słowem, wyjeb te uszczelniacze. Edytowane 19 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 No nie koniecznie, rysy to mogą być pozostałością po rozbieraniu tzn. przy rozbieraniu do panwi dostaje się brud z pod wargi uszczelniacza, albo koniec lagi rysuje panew która potem rysuje lagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 (edytowane) Rozebraliśmy dziś widelec. Po pierwsze, kolega podmienił rury lewą z prawą (wtedy robił to sam). Dziś wróciły z powrotem na swoje miejsca. Uszczelniacze siłą rzeczy wypier... i dałem zwykłe Atheny za 30PLN. W serwisówce można przeczytać o usunięciu ewentualnych powstałych zadziorów z panewki. Na panewce jest ładny jeszcze teflon, ale dało się wyczuć lekką chropowatość na krawędzi. Papierek 2000 i je wygładziłem przy dzisiejszym montażu. Zawieszenie montuję do kupy i zobaczymy.... pewnie dopiero na wiosnę. Greedo. Jak znajdziesz jakąś fajną RF 900, to łyknę. Edytowane 19 Listopada 2010 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Greedo. Jak znajdziesz jakąś fajną RF 900, to łyknę. To zagadaj, bo ma aktualnie 2 - druga po zrobieniu tej skrzyni pewnie na handel będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 W linku dołączam zdjęcia zawieszenia: http://img812.imageshack.us/img812/5442/za...eniehornet1.jpg http://img15.imageshack.us/img15/2232/zawieszeniehornet2.jpg http://img3.imageshack.us/img3/4465/zawieszeniehornet3.jpg http://img840.imageshack.us/img840/3853/za...eniehornet4.jpg http://img80.imageshack.us/img80/4282/zawieszeniehornet5.jpg http://img502.imageshack.us/img502/1111/za...eniehornet6.jpg http://img812.imageshack.us/img812/9779/za...eniehornet7.jpg http://img526.imageshack.us/img526/1110/za...eniehornet8.jpg http://img408.imageshack.us/img408/9418/za...eniehornet9.jpg http://img202.imageshack.us/img202/5660/za...niehornet10.jpg http://img718.imageshack.us/img718/5120/za...niehornet11.jpg http://img25.imageshack.us/img25/590/zawieszeniehornet12.jpg http://img831.imageshack.us/img831/3841/za...niehornet13.jpg Zawieszenie rozmontowane, zamontowane ponownie, uszczelniacze Athena. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Lagi są z nierdzewki, więc chromu nie zetrzesz :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.