Skocz do zawartości

Zmiana klaksonu


Krempy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Twój "schemacik" ma "błędzik".

Ten przekaźnik, który przedstawił kolega ma styki zwierne i rozwierne.

W takim przypadku 30 plus z aku i 87a plus na klakson. Cytat Krempego jest ok. gdy uwzględni się, że opisuje podłączenie przekaźnika tylko zwiernego.

Przy takim podłączeniu klakson będzie wył dopóty nie naciśniesz klawisza.

Masz rację. W zwykłym przekaźniku (zwiernym) jest tak jak narysowałem. Naciśnięcie guzika zamyka obieg i zasila cewkę, dzięki czemu następuje zwarcie styków 87 i 30, co powoduje wycie sygnału - gdy puści guzik obieg się rozłącza i styki w przekaźniku również.

 

Krempy kup najzwyklejszy przekaźnik (koszt parę zł w każdym motoryzacyjnym) - wtedy będzie git i nie będzie "pożareczku" w "domeczku" :wink:

<<=== BORN TO RIDE ===>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...