Skocz do zawartości

XJ650 - ocena ogloszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

bylem dzis obejrzec: http://moto.allegro.pl/yamaha-xj-650-i1202...29.html#gallery

 

oczywiscie chcialbym prosic o szybka ocene z fotek (moze czegos ja nie widzę).

 

Po ogledzinach i przejazdzce bardzo mi sie podoba. Generalnie: zmieniony wydech na tuningowy(?), nieoryginalne kierunkowskazy przód tył, brak napisu yamaha na baku - ale to jednak juz stary motocykl - te braki nie są dla mnie dyskfalifikujące.

 

Mechanicznie - sprzęgło czasem nie trafia w położenie neutralne (na kursie też tak miałem kiedyś, że z jedynki zbyt latwo przechodził na dwójke i trzeba bylo zrzucac z powortem na luz), jedzie prosto po puszczeniu kierownicy, ładnie sie zbiera do 80 (szybciej nie jechałem), biegi wchodzą dobrze, nie wypadają. Wygląda na zadbany egzemplarz. Kierownica/przod prosty nie widać zeby bylo cos pokrzywiony. Elektryka działa poprawnie. Dobrze odpalił, i dość równo chodzi. Nie przerywa, równo ciągnie.

 

Pozdraiwam i proszę o ewentualne uwagi osob spostrzegawczych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu to pewnie obecny własciciel nie jest pewien przeszłości motocykla. Najwazniejsze żeby była prosta rama. Obejrzyj lagi - czy nie cieknął,czy pracują bez oporu,tylne amortyzatory także. Co do biegu neutralengo moze to być związane także w olejem,po wymianie powinno sie poprawić. Przebieg na pewno wiekszy ponieważ ma już wypalone żeberka a to sie nie dzieje przy 30tyś,ma swoje lata wiec nie ma co sie dziwić. Radze sprawdzić sprzegło ( najlepiej na prostej drodze,na 3 czy 4 rozkręć do 7 tyś i od razu odkręcić do końca manetkę. jesli skoczą obroty a moto nie przyspieszy to do wymiany). Zakupiłem w tym sezonie XJ 600 z 85r i miałem ten sam problem którego mnie zauważyłem. Komplet 350zł no ale trzeba było. Obejrzyj napęd,czy łańcuch nie jest rozciagniety no i hamulce (stan klocków i tarcz)

Edytowane przez lukasz-2211
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wyglądu to pewnie obecny własciciel nie jest pewien przeszłości motocykla. Najwazniejsze żeby była prosta rama. Obejrzyj lagi - czy nie cieknął,czy pracują bez oporu,tylne amortyzatory także. Co do biegu neutralengo moze to być związane także w olejem,po wymianie powinno sie poprawić. Przebieg na pewno wiekszy ponieważ ma już wypalone żeberka a to sie nie dzieje przy 30tyś,ma swoje lata wiec nie ma co sie dziwić. Radze sprawdzić sprzegło ( najlepiej na prostej drodze,na 3 czy 4 rozkręć do 7 tyś i od razu odkręcić do końca manetkę. jesli skoczą obroty a moto nie przyspieszy to do wymiany). Zakupiłem w tym sezonie XJ 600 z 85r i miałem ten sam problem którego mnie zauważyłem. Komplet 350zł no ale trzeba było. Obejrzyj napęd,czy łańcuch nie jest rozciagniety no i hamulce (stan klocków i tarcz)

 

Który łańcuch?

 

Do autora tematu: jeżeli motocykl odpala i w miarę równo pracuje zaproponuj mu 2500 i zabieraj do domu.

Musisz się liczyć z wydatkami zanim zaczniesz go eksploatować.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie myslalem, ze 2500...

 

mam nadzieje ze jutrzejsze ogledziny mnie utwierdza w przekonaniu i bedzie dobrze.

 

Wydaje mi sie ze jest prosty, przede wszystkim nie sciaga go na bok podczas jazdy co chyba dobrze swiadczy.

 

czy te wydatki to cos konkretnie zwiazanego z oferta, czy ogolnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...