michal750 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Problem w tym, ze ktos mial fantazje i na oryginalny lakier na zbiorniku polozyl dodatkowa warstwe klaru. Po kilku latach ten klar zaczal schodzic i teraz wyglada to tak: http://img844.imageshack.us/i/dsc00570l.jpg/ http://img193.imageshack.us/i/dsc00289es.jpg/ Tam gdzie byly pecherze powietrza klar odszedl bez problemu, ale w pozostalych miejscach trzyma sie mocno i nie chce odejsc. Co moge zrobic aby uzyskac spod niego oryginalny lakier? Boje sie uzyc Scansola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 No to Cię zmartwię. Faktycznie powinieneś obawiać się skansola. Nie usuniesz klaru bez naruszenia oryginału. PoZostaje malowanko po uprzednim zeszlifowaniu klaru. Mógłbyś próbować drobnymi papierami wodnymi(800-1000) szlifować aby nie ranić na około oryginału i potem dobrze położyć ponownie klar.(czarno to widzę) Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ja wcale. Scansol, nowy lakier, czyli nowe, ładne malowanie. Jedyne wyjście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Ja wcale. Scansol, nowy lakier, czyli nowe, ładne malowanie. Jedyne wyjście Masz rację...ale trzeba być pewnym co pod oryginalnym lakierem.Po manewrach ze środkami usuwającymi lakiery można narobić sobie duuużo roboty(autopsja i organoleptyka), która jest zbędna.Ogólnie nie ma potrzeby dotarcia do samej blachy zbiornika aby go ponownie pomalować. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 według mnie to zbiornik do lakierowania. A czy to zrobisz tak że usuniesz całkowicie do blachy cz tylko zmatowisz lakier to już zależy od Ciebie. Skoro nie wiesz jak to zrobić to raczej nie będziesz tego robił sam - idź do lakiernika i powie Ci co i jak. Czy mamy pomalować online? Osobiście bym matowił nie bawił bym się w usuwanie do żywego... ale to tylko moje zdanie:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ale on chce zrobić polerkę a nie malowanie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 3 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Chce zrobic wszystko aby usunac klar i pozostawic oryginalny lakier spod spodu. Malowanie nie wchodzi w rachube, bo pozniej przy sprzedazy motocykla kupujacy dorobi teorie ze motocykl dachowal, pogniotl sie zbiornik itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartinBikesManiac Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Innej opcji niż lakierowanie nie ma polerką wszędzie nie dojdziesz a lakier pewnie w niektórych miejscach będzie trzymał mocniej..Zrób foto przed i pokażesz klientowi na dowód masz nawet forum :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ja tam bym usunal ten klar wodnym papierem sciernym, pozniej polerka i bedzie cacy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 ja tam bym usunal ten klar wodnym papierem sciernym, pozniej polerka i bedzie cacy :biggrin: Już widzę te przecierki i Twoją zdziwioną minę...a potem nowy lakier. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) Jedyna opcja to polerka drobnym papierem. Szanse są pól na pół. Albo się uda albo i nie. Zalezy jak bardzo się postarasz. A inne opcje to np. nowy lakier. Więc możesz więcej zyskać niż stracić, jak polerka papierem nic nie da to lepszego pomysłu nie znajdziesz. Na poczatek weź rozpuszczalnik nitro i w mało widocznym miejscu testuj czy ten klar schodzi. Jak nie to postaraj się o Aceton, ale z tym uważaj bo mocny jest i może zniszczyć fabryczny lakier, więc też w mało widocznym miejscu próbuj, może pod wlewem paliwa też jest klar, tam testuj. Polerkę papierem robiłem na 40-letnim lakierze, bo stary był (40 lat :icon_mrgreen: ) i ktoś kiedyś prysnął klarem który odchodził. Całego klaru nie zdjąłem, ale spolerowałem go tak aby nie był wyczuwalny pod palcem, jego krawędzie. Ale moto jest czarne więc tak nie rzuca się w oczy jak na białym. Zacznij od wodnego papieru 2000 i powoli, regularnie ścieraj. Przetrzyj szmatką, pastą G3 spoleruj ten kawałek i zobacz co z tego wyszło. Jeśli się podoba to jedź całość. Od biedy lepsze są delikatne przetarcia niż ochłapy starego klaru, skoro się uparłeś na fabryczny lakier. Edytowane 3 Września 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 poszukaj mocnego karchera:) skoro juz zaczęło odłazić i bąble się porobiły to myjka ciśnieniowa może pomóc. W moim byłym aucie ktoś polakierował klarem właśnie felgi żeby się ładniej świeciły... jak zaczeło odłazić to efekt podobny jak na Twoich zdjęciach. Karcher kolegi pomógł. Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Już widzę te przecierki i Twoją zdziwioną minę...a potem nowy lakier. Jakie przecierki? Widac ze on sie luszczy i bardzo dobrze bedzie widac granice w ktorej juz trzeba przestac drzec, zreszta ja bym to walnal papierem 1500 pozniej 2000 i 2500 na wygladzenie i malina, trzeba chyba miec drewniane lapy i nasrane w bani zeby takim papierem zrobic przecierki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Według mnie sprawa zakończy się masą roboty i... malowaniem zbiornika i tak i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_W_wa Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 (edytowane) Już widzę jak ładnie ściągnie ten klar a potem wypoleruje :notworthy: Niech jedzie do jakiegoś znajomego lakiernika a nie my będziemy mu ściągać klar online Edytowane 4 Września 2010 przez Rafal_W_wa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.