alonzoo Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Budowa trajki tdi rozpoczeta na zamowienie kobiety Dawca kupiony Passat tdi 110 KM podkrece go do 150KM Tu kilka juz przygotowanych czesci http://customparts.pl/g/trike-ii w ciagu 2 miesiecy bedzie na kolach Tylne koła 19cali 13cali szerokosci gumy 295 tarcze hamulcowe 360mm zaciski szesciotłoczkowe są przod od starego gsxr1100 polki ciete z aluminium grubosci 80 mm z niezłym azurkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vanquish Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ale charakterystyka takiego diesla chyba nie bardzo nadaje się do motocykla, no i dźwięk chyba niezbyt chlubny. Chociaż ciekaw jestem efektu końcowego :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nurider Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Ale charakterystyka takiego diesla chyba nie bardzo nadaje się do motocykla, no i dźwięk chyba niezbyt chlubny. Chociaż ciekaw jestem efektu końcowego :wink: . widziałem kiedyś taki traktor w górach. do trajki musi być V albo boxer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jedna trajke v6 juz mam chce sprobowac czegos innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qla Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 E tam, bez tłumików diesel tez fajnie ryczy :) Cytuj Mój kanał Youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anionit Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Projekt fajny... TDI mają mocny dół, więc fajnie będzie jeździł (i pyrkał) na niskich obrotach... Co z kołem dwumasowym? Będzie wymienione na jednomaswe? Trajka w sumie lżejsza jest niż passat więc na jednomasowym wibracje moga być nieznośne... A dwumas przy mniejszej masie aż tak w dupę nie dostanie, więc powinien długo pojeździć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ty to masz wizje :D :D :D Powodzenia ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Sorki rozumiem Alfowski 2.4JTD, rozumiem Oplowski 2.5DTI, rozumiem V6TDI ale zwykły cztero-garowy? :biggrin: Pozdro all :flesje: Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ja tego tez nie rozumiem ale robie na zamowienie dla kobitki filigranowa i nie chce wielkiego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 rozumiem Oplowski 2.5DTI Co w nim oplowskiego?Chyba tylko znaczek :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 mowisz o silniku bmw?? ale on to był tds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 mowisz o silniku bmw?? ale on to był tds Starszy był TDS 143 KM ,a nowszy nazywał się u OPLA DTI ale pochodził z BMW i miał 150 KM. To już silnik z CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) Starszy był TDS 143 KM ,a nowszy nazywał się u OPLA DTI ale pochodził z BMW i miał 150 KM. To już silnik z CR. Opel miał TDS z BMW, późniejszy 2.5TD to już Ich konstrukcja, jak i ostatni 2.5DTI... Rozbierz 2.5TDS a 2.5TD a zobaczysz różnicę ;) Uwielbiam teoretyków... Pozdro all :flesje: Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez Klapek Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Sorki rozumiem Alfowski 2.4JTD, rozumiem Oplowski 2.5DTI, rozumiem V6TDI ale zwykły cztero-garowy? :biggrin: Pozdro all :flesje: Ty jednak niewiele rozumiesz. :icon_mrgreen: Wedlug mnie pomysl godny realizacji, bedzie mial fajna charakterystyke momentu, przy tym jezeli dobrze zrobisz mu wydech bedzie grzmial nie gorzej od niejednego benzynowca :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonzoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Juz go odpalalem bez tlumikow chodiz nawet fajnie ale zabawa zaczyna sie jak gwizdnie dmuchawka :banghead: :banghead: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.