bubiool Posted September 10, 2010 Author Share Posted September 10, 2010 Nie ma problemu bubiool nie myli tych wartości :D Teraz muszę uporać się z wentylatorem bo w sumie cały czas pracuje nawet na zimnym silniku ale to pewnie termostat. Jak mowilem z silnika to musial bym zobaczyć te zawory i ew wymienić pierścionki, które pewnie będą kosztować tyle ile 1/5 motocykla Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
selewon Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Sprawdz jak cos czujniki sterujace wlaczeniem wentylatora. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MOC Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 I zrob probe olejowa zeby bylo wiadomo co jest nie tak czy pierscienie czy zawory... Choc jezeli moto idzie jak burza, to moze opelniles jakis blad podczas pomiarow cisnienia sprezania ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubiool Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Nie nie, pomiar wykonany prawidłowo. On tak czy tak powinien iść jeszcze lepiej ale jest ogromna różnica między tym co było a jest. Ale tym będę się już bawił na zimę to jest to bardziej czasochłonne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M a D a F a K a Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 Dwa zęby przestawiony rozrząd w FZR smierdzi mi kolizją na wysokich obrotach, prawdopodobnie to jest przyczyną strat w ciśnieniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bubiool Posted September 11, 2010 Author Share Posted September 11, 2010 Kolizją dosłowną czy w przenośni?? Tzn teraz też nie ma szału w kompresji jak pisałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shinigami Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 (edited) Nie ma problemu bubiool nie myli tych wartości :D Teraz muszę uporać się z wentylatorem bo w sumie cały czas pracuje nawet na zimnym silniku ale to pewnie termostat. Jak mowilem z silnika to musial bym zobaczyć te zawory i ew wymienić pierścionki, które pewnie będą kosztować tyle ile 1/5 motocykla Kolizją dosłowną czy w przenośni?? Tzn teraz też nie ma szału w kompresji jak pisałem. U mnie w moto z 2008 za komplet 5 pierścieni jednego tłoka życzą sobie 216,55zł :) u mnie trzeba takich dwóch a u Ciebie x4 i w tysiącu powinieneś się zmieścić jeśli tłoki i gładź trzymają limit serwisowy :cool: Tak przy okazji sprawdź ile masz płynu w chłodnicy. Może z braku się grzeje. EDIT, znalazłem przed chwilą może coś znajdziesz użytecznego :) Nie wiem do czego się odnosił kolega mówiący o kolizji ale jeśli wcześniej napisałeś, że miałeś przestawiony rozrząd to tłok mogł kilka razy puknąć po zaworach, skrzywiły się i są podparte lub puszczają ciśnienie przez przylgnie. Nie pamiętam jak się sprawdzało szczelność w tym miejscu... Edited September 11, 2010 by Shinigami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam M. Posted September 11, 2010 Share Posted September 11, 2010 O tej wlasnie kolizji pisal madafaka - tlokow z zaworami. Chociaz mysle ze wowczas cisnienie sprezania byloby nizsze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bread Posted September 13, 2010 Share Posted September 13, 2010 - coś musi być z tym rozrządem w FZRkach, kolega miał też kiedyś model kocie oczy ale w czerwonym malowaniu, zdarzyło mu się to samo (rozrząd był też przestawiony o dwa zęby) sprawdzaliśmy nawet numery na ramach (różnica w wielkości numeru - niecała setka, więc może trafiła się jakaś wadliwa seria biorąc pod uwagę ten rozrząd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.